❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

eg fikk posetiv strimle på kvelden ca kl 18, men så har eg jobbet natt når eg har testet med monitoren å da er det jaggu ikke lett å ikke drikke noe ting på så mangen timer for å få det beste resultate!! Eg fikk Max sist gang men nå kommer bare høy! Ja med tanke på El slim som nå er borte å smerten eg hadde lørdagen å den posetive strimle testen fredagen å negativ lørdagskveld så er eg ganske sikker på at El har våre!! Men hvordan teste med monitoren på kvelden?? Vil den ikke ha morgen urin?? Eller endrer man bare test tiden å så holder man seg noen timer??
Jeg tester på ettermiddagen. Monitoren sier at man skal bruke morgenurin fordi den har mest hormoner. Men LH øker utover dagen så da er det større sjanse på å få max, har jeg nå erfart :)
Jeg endret bare testetiden til ettermiddagen, og holder meg ca 4-5 timer før testing.

Jeg tester på ettermiddagen. Monitoren sier at man skal bruke morgenurin fordi den har mest hormoner. Men LH øker utover dagen så da er det større sjanse på å få max, har jeg nå erfart :)
Jeg endret bare testetiden til ettermiddagen, og holder meg ca 4-5 timer før testing.
Oki da skal eg kanskje prøve det for det er ikke så lett å drive å holde seg gjennom ein nattevakt da er det greit å kanskje teste ut på ettermiddagen :-) :-) men lurer litt på hvor lenge eg skal drive å bruke disse testene mine nå, det er jo bare høy på monitoren kommer det ikke lav snart?? Hehe

Oki da skal eg kanskje prøve det for det er ikke så lett å drive å holde seg gjennom ein nattevakt da er det greit å kanskje teste ut på ettermiddagen :) :) men lurer litt på hvor lenge eg skal drive å bruke disse testene mine nå, det er jo bare høy på monitoren kommer det ikke lav snart?? Hehe

Det skal jeg også prøve nå neste syklus bare tr kommer;) så slipper jeg å stresse meg opp av sengen i svime etter nattevakt "bare" for å teste, hehe.. hvor mange dager har du nå testet på monitoren da? Hvis jeg har funnet ut at monitoren ikke har klart å fange opp lh toppen sånn at den kun viser høy så tar jeg bare vare på en testpinne jeg har brukt og bruker den de siste dagene monitoren ber om tester :)

Spent på om dett er festedipp siden tempen kun har steget siste dagene før i dag, 9 dpo. Blenda test i dag men muligens for tidlig å teste. Håpe håpe [emoji173]️
IMG_5724.jpg
IMG_5726.JPG

Det skal jeg også prøve nå neste syklus bare tr kommer;) så slipper jeg å stresse meg opp av sengen i svime etter nattevakt "bare" for å teste, hehe.. hvor mange dager har du nå testet på monitoren da? Hvis jeg har funnet ut at monitoren ikke har klart å fange opp lh toppen sånn at den kun viser høy så tar jeg bare vare på en testpinne jeg har brukt og bruker den de siste dagene monitoren ber om tester :)
Jeg har testet i 13 dager nå å jeg hadde El på fredag fikk posetiv test på kvelden men jeg hadde jobbet natt til torsdag og natt til fredag å da er det noe drit å teste på monitoren får det blir jo bare heilt feil, lørdag fikk eg høy på monitoren å da fikk eg negativ strimle test lørdags kveld!! Så tenker att eg gidder ikke bruke flere tester nå!! Det var jo ganske lurt å bruke ein brukt test Hehe da slipper eg å tenke mer på det!! Men hvor lenge tester du etter du har fått høy på monitoren å bare får høy? Før du bruker ein gammel test?

Gaaah, jeg er så utålmodig denne pp!
Hvor tidlig vil en digital test slå ut?
Skal sies at jeg erfaringsmessig produserer hcg sent. :banghead:

7dpo i dag og nå stiger spenningen! Jeg kjenner lite symptomer annet enn lette murringer i magen og ut mot høyre eggstokk. MEN tappen er helt annerledes enn noengang tidligere i syklusen. Den er liksom helt avflatet og helt potte lukket (jeg har født før og derfor er den vanligvis alltid litt åpen). Sist jeg ble gravid husker jeg at tappen endret seg totalt på dette tidspunktet, så nå kjenner jeg at jeg ble veldig spent!!

Andre med erfaring på hvordan tappen bli som gravid?

7dpo i dag og nå stiger spenningen! Jeg kjenner lite symptomer annet enn lette murringer i magen og ut mot høyre eggstokk. MEN tappen er helt annerledes enn noengang tidligere i syklusen. Den er liksom helt avflatet og helt potte lukket (jeg har født før og derfor er den vanligvis alltid litt åpen). Sist jeg ble gravid husker jeg at tappen endret seg totalt på dette tidspunktet, så nå kjenner jeg at jeg ble veldig spent!!

Andre med erfaring på hvordan tappen bli som gravid?

Dessverre ingen erfaring, men det høres jo lovende ut[emoji4] krysser fingrene!

Gaaah, jeg er så utålmodig denne pp!
Hvor tidlig vil en digital test slå ut?
Skal sies at jeg erfaringsmessig produserer hcg sent. :banghead:

Det er jeg også! Frem til i går, 4 dpo, var det bare spennende å se stigningen på tempen, men nå er jeg superutålmodig og skulle jeg ønske tiden bare ble skrudd frem en uke for å finne ut hvordan det har gått[emoji4]

Dersom du produserer hcg sent er det kanskje best å vente til IKM (hvis du klarer[emoji85])?

Kroppen min er så rar! Flyr på do for å gjøre nr 2 hele tiden! Har smerter nederst i magen og blir kvalm av alt jeg spiser... husker jeg sleit med at jeg måtte være i nærheten av do i starten av forrige svangerskap å! Håper virkelig dette kan være gode tegn!

I tillegg har jeg vondt i puppene, stikker bak nipplene liksom! Tung i hodet, trøtt!! Og hendene mine ser ut som verdenskartet, alle blodårer syntes! Pleier ikke være så synlig til vanlig!

Oki da skal eg kanskje prøve det for det er ikke så lett å drive å holde seg gjennom ein nattevakt da er det greit å kanskje teste ut på ettermiddagen :) :) men lurer litt på hvor lenge eg skal drive å bruke disse testene mine nå, det er jo bare høy på monitoren kommer det ikke lav snart?? Hehe
Hvis du vet at du har hatt EL så hadde jeg kanskje stoppet. Gjorde som bølle_frø en pp ved å bruke en gammel test å sette inn i monitoren de siste dagene.
Monitoren vil gi deg lav på den 20. testen.

Hopper inn her jeg :)
Alvea - PP13 - B2 - EL 25.10 - IKM 9.11

Jeg har testet i 13 dager nå å jeg hadde El på fredag fikk posetiv test på kvelden men jeg hadde jobbet natt til torsdag og natt til fredag å da er det noe drit å teste på monitoren får det blir jo bare heilt feil, lørdag fikk eg høy på monitoren å da fikk eg negativ strimle test lørdags kveld!! Så tenker att eg gidder ikke bruke flere tester nå!! Det var jo ganske lurt å bruke ein brukt test Hehe da slipper eg å tenke mer på det!! Men hvor lenge tester du etter du har fått høy på monitoren å bare får høy? Før du bruker ein gammel test?

Ja det å jobbe natt ødelegger litt når man driver å tester sånn!
Det varierer :p kommer ann på om jeg har fått positive EL strimler eller ikke. Får jeg ikke positiv EL strimmel så fortsetter jeg å teste med nye tester på monitoren noen dager til. Men får jeg nærmere 10 dager med bare høy så gir jeg litt opp og bruker bare en gammel test etter det. Men fortsetter jo å teste med EL strimler.

Men ettersom jeg fikk tr i dag har jeg satt opp ny tidsperiode på monitoren, så når den ber om test neste gang så blir det på kvelden. Så får vi se om det hjelper. Kommer til å teste med EL strimler i tillegg bare for å dobbeltsjekke :)

Back
Topp