❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Fikk denne nå!! 4 gang jeg blir gravid i år så håper denne sitter nå altså!!
fullsizeoutput_10f0.jpeg

10 dpo og lite symptomer. De siste dagene har jeg vært utrolig trøtt og lagt meg 9- halv 10. Men tror nok dette er pga at vi har satt klokka til vintertid [emoji57] Lite aksjer denne pp, da sykdom satte en stopper for det. MEN, håpet henger, så lenge TR uteblir[emoji4]

Ja det å jobbe natt ødelegger litt når man driver å tester sånn!
Det varierer :p kommer ann på om jeg har fått positive EL strimler eller ikke. Får jeg ikke positiv EL strimmel så fortsetter jeg å teste med nye tester på monitoren noen dager til. Men får jeg nærmere 10 dager med bare høy så gir jeg litt opp og bruker bare en gammel test etter det. Men fortsetter jo å teste med EL strimler.

Men ettersom jeg fikk tr i dag har jeg satt opp ny tidsperiode på monitoren, så når den ber om test neste gang så blir det på kvelden. Så får vi se om det hjelper. Kommer til å teste med EL strimler i tillegg bare for å dobbeltsjekke :)
Ja denne perioden tenkte eg å teste med strimler siden eg skulle jobbe så mye natt å siden eg har posetiv El test alså strimle så veit eg att El har våre så da tenker eg å bare gjøre som du gjør!! Men nå når su skal teste på kvelden med monitoren hvor lenge holder du deg da før du tar ein test å drikker du noe da eller holder su deg heilt?? Når har du satt test perioden ?? :-)

Ja denne perioden tenkte eg å teste med strimler siden eg skulle jobbe så mye natt å siden eg har posetiv El test alså strimle så veit eg att El har våre så da tenker eg å bare gjøre som du gjør!! Men nå når su skal teste på kvelden med monitoren hvor lenge holder du deg da før du tar ein test å drikker du noe da eller holder su deg heilt?? Når har du satt test perioden ?? :)

Har satt testperioden til mellom 15 og 21. Jobber jeg natt er det ikke noe problem å holde meg lenge nok, men de dagene jeg ikke gjør det blir verre :p skal prøøøve å holde meg 4 timer og med minst 2 timer fra siste drikk. Som jeg har skjønt er det mest gunstig. Men jeg tar det nok litt som det kommer, ting kan fort gå litt i glemmeboken :p når tenker du å sette testperioden din neste gang om det ikke har klaffet denne gangen?:)

Har satt testperioden til mellom 15 og 21. Jobber jeg natt er det ikke noe problem å holde meg lenge nok, men de dagene jeg ikke gjør det blir verre :p skal prøøøve å holde meg 4 timer og med minst 2 timer fra siste drikk. Som jeg har skjønt er det mest gunstig. Men jeg tar det nok litt som det kommer, ting kan fort gå litt i glemmeboken :p når tenker du å sette testperioden din neste gang om det ikke har klaffet denne gangen?:)
Kanskje samme som du har satt, det såg egentlig ganske greit du, men som du skriver greit når man skal på natt men være når man ikke skal på jobb Hehe!! Men tar det litt som det kommer jeg også så for eg bare se hva som skjer :-) :-)

Kanskje samme som du har satt, det såg egentlig ganske greit du, men som du skriver greit når man skal på natt men være når man ikke skal på jobb Hehe!! Men tar det litt som det kommer jeg også så for eg bare se hva som skjer :) :)

Hehe, ja får bare ta det som det kommer :)

Da hopper tempen så smått opp igjen i dag, håper dette var festedipp[emoji173]️ Tørr ikke håpe egentlig, men har allikevel sett på masse baby ting på nett [emoji85] Tenkte å vente til fredag 12 dpo med å teste igjen. Vil heller se litt tydelig enhet eller resultat kjenner jeg, burde vel se noe da?
IMG_5731.jpg

Da hopper tempen så smått opp igjen i dag, håper dette var festedipp[emoji173]️ Tørr ikke håpe egentlig, men har allikevel sett på masse baby ting på nett [emoji85] Tenkte å vente til fredag 12 dpo med å teste igjen. Vil heller se litt tydelig enhet eller resultat kjenner jeg, burde vel se noe da? Vis vedlegget 235368
Veldig spennende altså! Fasinerende å følge med på kurven din. Du er flink som venter med å teste! Det er ikke lett mot slutten av dpo land. Men svaret blir jo mer troverdig jo lengre man venter, så er sikkert lurt :) selv tester jeg i morgen 9dpo [emoji85]

Tenk å klare å miste motet av en negativ test 7 dpo! Men det gjorde jeg altså! Forrige gang jeg var gravid testet jeg aldri før IKM

Tenk å klare å miste motet av en negativ test 7 dpo! Men det gjorde jeg altså! Forrige gang jeg var gravid testet jeg aldri før IKM
Egget er mest sannsynlig akkurat i gang med å feste seg, det kan ta et par dager å grave seg ned og så et par dager før hcg blir høy nok til å vises i urinen, så ingen grunn til å miste motet! :)
Er 8dpo selv, er veldig spennende dager. Har du noen symptomer? Jeg skal teste i morgen, men forventer at det er det er for tidlig egentlig.

Veldig spennende altså! Fasinerende å følge med på kurven din. Du er flink som venter med å teste! Det er ikke lett mot slutten av dpo land. Men svaret blir jo mer troverdig jo lengre man venter, så er sikkert lurt :) selv tester jeg i morgen 9dpo [emoji85]

Takk, fascinert selv , første gang jeg temper[emoji3] Leser at bare 11% ikke gravide får trifasisk kurve , så håper det ikke er meg. Sjansen for graviditet øker med 175% om man får trifasisk kurve, altså fra hva sannsynligheten er uten slik kurve. Men det er jo fortsatt ingen garanti for det. Har prøvd i 11 måneder nå, er så tungt med blenda tester. Så vil heller se et enten eller resultat og håpe på at tempen fortsetter å stiger videre[emoji173]️ Krysser fingrene for deg også [emoji7][emoji3]

Last edited:
Inne og smugtitter litt. Eller vi har egentlig ikke 100%satsing på baby før neste syklus. Venter IKM 9 ELLER 10.11
Men siden vi har kjørt litt på denne måneden er det veldig spennende å følge med her inne :)
Noen med ca samme IKM som har begynt å teste:)?

Inne og smugtitter litt. Eller vi har egentlig ikke 100%satsing på baby før neste syklus. Venter IKM 9 ELLER 10.11
Men siden vi har kjørt litt på denne måneden er det veldig spennende å følge med her inne :)
Noen med ca samme IKM som har begynt å teste:)?
Jeg har ikm den 10. Har ikke begynt å teste enda. Tenker kanskje å teste på lørdag, er da 10dpo.

Jeg har ikm den 10. Har ikke begynt å teste enda. Tenker kanskje å teste på lørdag, er da 10dpo.

Aaah. Spennende! Burde jeg og klare men er tvilsomt. Klarer ikje stole på test før selveste IKM DAGEN da jeg mistet sist vi prøvde. MEN får se da:) ingen tester i hus
Litt usikker på når jeg hadde EL da jeg begynte å teste for tidlig å gikk tom for tester 22.10
Det var digital og fikk ikke smilefjes
Hmm..

Vedlegg

• 20171029_235045.jpg
    20171029_235045.jpg
    397,5 KB · Visninger: 96
Last edited:
Egget er mest sannsynlig akkurat i gang med å feste seg, det kan ta et par dager å grave seg ned og så et par dager før hcg blir høy nok til å vises i urinen, så ingen grunn til å miste motet! :)
Er 8dpo selv, er veldig spennende dager. Har du noen symptomer? Jeg skal teste i morgen, men forventer at det er det er for tidlig egentlig.

Ja vet det [emoji4] er ekstremt trøtt, kjempevondt i bekkenet og sånn knekkelyd når jeg går ut a senga, bare hatt det når jeg er gravid! Sånn skikkelig knepping i bekkenet når jeg tar det ene beinet ut a senga først. Og masse stikkinger i magen! Flyr på do i tide og utide, og. Vondt i puppene! Men hatt mye a det samme når jeg ska ha mensen å! Men forrige gang jeg var gravid så fikk jeg positiv på IKM, og den Vakke veldig sterk! Aksjer er lagt inn annenhver dag og noen hver dag! Sist gang om mandag på 5dpo! Men har ikke testet etter el, men hadde faktisk el-slim liknende for to helger siden omtrent... så vi burde sånn sett ha truffet!

Men mister så trua på at vi i det hele tatt skal få det til, og blir så deprimert a det

Har du noen symptomer?

Ja vet det [emoji4] er ekstremt trøtt, kjempevondt i bekkenet og sånn knekkelyd når jeg går ut a senga, bare hatt det når jeg er gravid! Sånn skikkelig knepping i bekkenet når jeg tar det ene beinet ut a senga først. Og masse stikkinger i magen! Flyr på do i tide og utide, og. Vondt i puppene! Men hatt mye a det samme når jeg ska ha mensen å! Men forrige gang jeg var gravid så fikk jeg positiv på IKM, og den Vakke veldig sterk! Aksjer er lagt inn annenhver dag og noen hver dag! Sist gang om mandag på 5dpo! Men har ikke testet etter el, men hadde faktisk el-slim liknende for to helger siden omtrent... så vi burde sånn sett ha truffet!

Men mister så trua på at vi i det hele tatt skal få det til, og blir så deprimert a det

Har du noen symptomer?
Har vært litt småkvalm, vondt i korsryggen og murringer i livmor. Ganske typisk progesteron-symptomer altså ;) Murringene har dog vært sterkere og kommet tidligere i dpo-land enn vanlig. Så det er jo alltid litt spenning ;)

8 dpo og blenda test.. Hadde så håp etter at Clomifen forbedret spermkvaliteten og Femar på meg fikk en super el denne perioden..
Tester på nytt til fredag. Da er jeg 10 dpo:sorry:
8EBD8DF7-F232-4437-AD13-86EA222847EE.jpeg
64F471B9-934D-452F-9667-072E89878E89.jpeg

Back
Topp