❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Mistet litt troa nå. Syns det murrer mindre og alt føles egentlig normalt. Tappen som har vært superlukket er nå tilbake til normalen (halvåpen). Så tviler på at det er noe på gang.

Skulle ønske man kunne flashe puppene. Ser dere forskjell på de..mer spenstig brunfarge eller
Nei det kan man jo ikke...hehe. Men eneste symptomet eg har omtrent. Og fått eksem v bryst mage osv. Merkelig!

Skulle ønske man kunne flashe puppene. Ser dere forskjell på de..mer spenstig brunfarge eller
Nei det kan man jo ikke...hehe. Men eneste symptomet eg har omtrent. Og fått eksem v bryst mage osv. Merkelig!

Haha[emoji23] Jeg studerer alltid puppene i dpo-land, for sist jeg ble gravid syns jeg de plutselig forandret seg. Men så har jeg funnet ut at det skjer noe der med farge/størrelse hver gang tr nærmer seg, så er ikke et sikkert tegn for meg..

Tenkte å ta en test da..
Kritthvit var den..altfor tidlig..men klarte ikka la være...
Ikm 9.11
EL 24-25.10
B3

Vedlegg

• 20171101_212613.jpg
    20171101_212613.jpg
    338,1 KB · Visninger: 104
I morgen tidlig, 9dpo, ryker første test! Spent! Magefølelsen sier at det ikke har klaffet, for jeg har ikke hatt noen av de symptomene jeg hadde sist jeg var gravid. Samtidig murrer det til tider mer enn det pleier rundt disse tider,og det startet 6-7dpo, så håpet lever fortsatt :)

Aaah. Spennende! Burde jeg og klare men er tvilsomt. Klarer ikje stole på test før selveste IKM DAGEN da jeg mistet sist vi prøvde. MEN får se da:) ingen tester i hus
Litt usikker på når jeg hadde EL da jeg begynte å teste for tidlig å gikk tom for tester 22.10
Det var digital og fikk ikke smilefjes
Hmm..
Blir noen spennende dager :) Ser du tok en test i dag, men det er jo enda tidlig da :)

Back
Topp