Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger.Om tr er på vei burde man ikke da begynne å bli tørr inni der? Å tappen min er kjempe høyt oppe nå, var ikke det for noen dager siden.
Hvilke symptomer har dere ?
Sårry..men merker dere
Følger.
Lurer jeg og på .
Her er morgentesten min tørket! Blir ny i kveld, må bare klare å holde meg lenge nok, må tisse hele tiden [emoji85]
Ser noe herHer er morgentesten min tørket! Blir ny i kveld, må bare klare å holde meg lenge nok, må tisse hele tiden [emoji85]
Eg har ikke strek syn Hehe men for meg så er det hvit, men som sakt eg har kastet ein veldig posetiv test i bosse å funne ut 3 veker etter på att eg var 7 uker på vei Hehe!!Tok ny test nå, ikke så konsentrer urin men. Syns jeg aner noe om jeg holder den litt på skrå under lyse Hm usikker ! Vis vedlegget 235491Vis vedlegget 235492
Her er morgentesten min tørket! Blir ny i kveld, må bare klare å holde meg lenge nok, må tisse hele tiden [emoji85]
7 dpo og tendenser til litt murring helt nederst i magen i dag. Jeg har ellers begynt å flere kviser, som jeg får både mye av både ved el og tr, men er fremdeles over en uke til ikm. Har egentlig 0% tro på at det har gått nå, etter så mange mnd uten flaks. Denne mnd fikk vi bare hatt sex på el-dagen, så tror nok ikke vi har fått det til denne gangen heller.
Menmen, blir blodprøver i neste syklus, og trolig hormonhjelp fra gyn etter det igjen.
Vis vedlegget 235498 Fikk EL senere enn jeg trodde først. Så melder meg inn her:
Mmjf - prøvd snart 1,5 år - B1 - EL 24/10 - IKM 7/11
Blenda test i dag, 9dpo.. men får prøve holde håpet oppe ennå, men det er vanskelig etter snart 1,5 år prøving!
Er 6-7 dpo tror jeg og i kveld har jeg rosa utflod/slim. Håper det er festeblødning
Velkommen[emoji4] Håper med deg, du fortjener to streker nå[emoji5] Og husk at 9 dpo er fortsatt tidlig[emoji6]
Takk ja det er tidlig ennå, men de to gangene jeg har hatt kjemisk så fikk jeg to streker 9 dpo, men alle graviditeter er jo ulike da men vi får se!
Ja og vanskelig å vente noe lenger enn 8 dpo håper du får to fine strekerSkjønner at du tenker sånn da ja, men som du sier er de jo forskjellige[emoji4] Jeg skal starte i morgen, 8 dpo, veldig forberedt på negativ[emoji12] Men må jo starte en gang..
Ser noe der, å jeg har dårlig strek syn!