❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Her er morgentesten min tørket! Blir ny i kveld, må bare klare å holde meg lenge nok, må tisse hele tiden [emoji85]
1673f6f496e4e7ca18534a1418168990.jpg

Hvilke symptomer har dere ;)?
Sårry..men merker dere

Følger.
Lurer jeg og på :).

Tolker jo alt mulig nå. Masse murringer å stikking i magen i dag, ingen tr eller 2 streker. Å jeg pleier kun ha murringer noen timer før tr kommer, men har hatt det gående m jevne mellomrom i hele dag + litt i går[emoji43] Ulikt hva jeg pleier , håper jo spire er grunnen [emoji85] + veldig våt der nede enda jeg er på CD 29. Kjekt det sporadisk i lysken siden 5 dpo også å er nå 11 dpo.

Å! Kjennes ut som tr kommer hele tiden! Men er nesten en uke til IKM! Vært kjempetrøtt de tre siste dagene, og ømme pupper! Litt tunge kjennes det ut som :-) men ja! Håpløst

Tok ny test nå, ikke så konsentrer urin men. Syns jeg aner noe om jeg holder den litt på skrå under lyse Hm usikker !
IMG_5747.jpg
IMG_5746.JPG

7 dpo og tendenser til litt murring helt nederst i magen i dag. Jeg har ellers begynt å flere kviser, som jeg får både mye av både ved el og tr, men er fremdeles over en uke til ikm. Har egentlig 0% tro på at det har gått nå, etter så mange mnd uten flaks. Denne mnd fikk vi bare hatt sex på el-dagen, så tror nok ikke vi har fått det til denne gangen heller.

Menmen, blir blodprøver i neste syklus, og trolig hormonhjelp fra gyn etter det igjen. :)

7315A5DD-4873-46DF-8221-3D74EBE356DB.jpeg
Fikk EL senere enn jeg trodde først. Så melder meg inn her:
Mmjf - prøvd snart 1,5 år - B1 - EL 24/10 - IKM 7/11
Blenda test i dag, 9dpo.. men får prøve holde håpet oppe ennå, men det er vanskelig etter snart 1,5 år prøving!

7 dpo og tendenser til litt murring helt nederst i magen i dag. Jeg har ellers begynt å flere kviser, som jeg får både mye av både ved el og tr, men er fremdeles over en uke til ikm. Har egentlig 0% tro på at det har gått nå, etter så mange mnd uten flaks. Denne mnd fikk vi bare hatt sex på el-dagen, så tror nok ikke vi har fått det til denne gangen heller.

Menmen, blir blodprøver i neste syklus, og trolig hormonhjelp fra gyn etter det igjen. :)

Det kan jo være nok med bare EL-dagen[emoji4] Krysser fingrene[emoji5]

Takk :happy: ja det er tidlig ennå, men de to gangene jeg har hatt kjemisk så fikk jeg to streker 9 dpo, men alle graviditeter er jo ulike da men vi får se!

Skjønner at du tenker sånn da ja, men som du sier er de jo forskjellige[emoji4] Jeg skal starte i morgen, 8 dpo, veldig forberedt på negativ[emoji12] Men må jo starte en gang..

Jeg er så frossen.. vært det de tre siste dagene, spesielt hender og føtter! Og innimellom helt ut a det blå får jeg hetetokter.

Er det symptom montro?

Back
Topp