❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Kveldstest 9dpo. Klarte ikke holde meg så lenge, så urinen var veldig lys. Men streken er sterkere! [emoji7]
053d8fd3ab07be67af0df80eee6e3136.jpg
Gratulerer så masse [emoji10]

16EE4DAB-C0F4-4696-BC59-02A89578765E.jpeg
Tørket tester, men en tydelig strek på den ene hvertfall :smiley-bounce012 kanskje noe på den andre?
61579D2E-B376-453D-9651-3C6BFECCC1EC.jpeg

Tatt innenfor tidsfrist!

Pleier aldri å få tester som blir positive etter tidsfrist! Håper dette er noe :smiley-bounce012

Jeg er 8dpo, har blitt forkjølet med feber og vondt i hele kroppen. Har utrolig vondt i korsryggen og lyskene..
Er det dårlig sjanse for oss da?! :( Sist gang hadde jeg feber ved eggløsning.. blir så lei!

Jeg er jo helt håpløs og fascinert av kroppen min. Alle disse symptomene som man ikke husker man har hatt før. All den gruplingen, tolmodigheten, opp og nedturer man må igjennom. Synes det er respektfullt og synes vi skal klappe oss selv på skulderen som takler alt!
Masse lykke til alle sammen!!

Last edited:
Jeg har klart å slappe av ganske bra denne PPen, (siden jeg har fått Letrozol og Ovitrelle) så jeg har latt ting gå sin gang og tenkt at alle symptomer er pga. hormonene.

MEN da jeg hadde en dråpe blod i går og ikke sett snurten av noe mer senere, har jeg begynt å spekulere litt mer. I dag kjenner jeg også en brennende, pulserende ømhet øverst i brystene, og jeg hadde ganske ømme bryster da jeg hadde kjemisk i sommer! Følelsen er fortsatt annerledes enn da, men det er litt mer spennende nå enn tidligere :)
Skal teste på tirsdag!

Jeg har klart å slappe av ganske bra denne PPen, (siden jeg har fått Letrozol og Ovitrelle) så jeg har latt ting gå sin gang og tenkt at alle symptomer er pga. hormonene.

MEN da jeg hadde en dråpe blod i går og ikke sett snurten av noe mer senere, har jeg begynt å spekulere litt mer. I dag kjenner jeg også en brennende, pulserende ømhet øverst i brystene, og jeg hadde ganske ømme bryster da jeg hadde kjemisk i sommer! Følelsen er fortsatt annerledes enn da, men det er litt mer spennende nå enn tidligere :)
Skal teste på tirsdag!
Veldig spennende!! Gleder meg til test! Hvor mange dpo er du?

Jeg kan definitivt meldes over og ut herfra. Tr allerede i uke44 og tidenes korteste syklus på kun 23 dager. Hormonkrøll altså [emoji23]. Lykke til alle sammen - jeg heier på dere [emoji1303]

Beklager detaljene!

Men når jeg var på do i går var det litt sånn brunt som før mens på en måte! Så i dag var det en bitte liten tynn nesten slintre med det! Men så liten at jeg hadde aldri sett den med mindre jeg studerte etter den! Er 9dpo i dag.. kan dette ha vært rester av en festeblødning evt ?

Beklager detaljene!

Men når jeg var på do i går var det litt sånn brunt som før mens på en måte! Så i dag var det en bitte liten tynn nesten slintre med det! Men så liten at jeg hadde aldri sett den med mindre jeg studerte etter den! Er 9dpo i dag.. kan dette ha vært rester av en festeblødning evt ?

Det kan det godt være. Har du testet? Lykke til [emoji1303]

Nei, jeg tørr ikke teste.. jeg er så redd for at det skal være negativt! Blir så sabla skuffa! Men har så lyst å teste samtidig! Off, livet som prøver altså

Jeg hadde festeblødning friskt blod og deretter brunlig utflod frem til IKM når jeg var gravid for flere år siden. Hadde testet i morgen hvis du tør:) Lykke til!

Back
Topp