❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Den ordentlige prøvingen og helsatsing er neste måned da jeg mistet tidligere i høst.
Men i dag har jeg noen skikkelige mensmerter og vondt bak på høyre side av ryggen. Ikm 9 eller 10.11

Hvordan går det med dere?
Straks 10dpo og kanskje første test ryker da... Har noen div symptomer, men det kan gå begge veier.

Hvordan går det med det da?

Er litt frustrert og lei.. er 10dpo idag, men har bare fått negative tester og begynt å spotte... er vel over ut for min del denne pp.. enn med deg da Deija?:)
Krysser fingrene for deg uansett :Heartred

Jeg har hatt mer symptomer denne mnd enn tidligere, men negative tester så regner med det er babyklisteret som gjør det. Prøvde det denne mnd igjen, og hadde lignende «reaksjon» sist.
Har vært en lang dpo-periode.

Straks 10dpo og kanskje første test ryker da... Har noen div symptomer, men det kan gå begge veier.

Hvordan går det med det da?
Samme her faktisk. Hatt vondt i ryggen i noen dager (jeg har aldri vondt i ryggen), og murringer. Men tror det kommer av babyklidteret. Prøvde det igjen denne mnd. Er 11 dpo Men bare negative tester. Har vært en lang dpo-periode.

Samme her faktisk. Hatt vondt i ryggen i noen dager (jeg har aldri vondt i ryggen), og murringer. Men tror det kommer av babyklidteret. Prøvde det igjen denne mnd. Er 11 dpo Men bare negative tester. Har vært en lang dpo-periode.
Håper sånn at det skal gå rett vei for dere nå ❤️
Jeg har også brukt babyklister denne pp.

Æsj jeg tror jeg spotter det brune, kom mer nå på morgen. Og er alene med lillemor så glemte selvfølgelig å teste, men med min flaks er det nok mensen 4 dager for tidlig....

12 dpo i dag. Tok 3 forskjellige tester. Den mest sensitive testen på 10mlU/no var negativ. Men samme test som slo ut etter tiden i går slo ut svakt innen 5 min. Men regner med dette er en tullestrek siden ikke de andre fikk strek. Ser dere strek?
7b485d2019ef1dc7606f25d814393db8.jpg

9bfab75b7d71c519db12bc357c2e9f20.jpg

Jeg ser jo streken, veldig teit om dette er tullestrek:(
Bra det ikke er bare mine øyne som ser den. Ser rosa ut også. Disse kjøper jeg ikke igjen for å si det sånn. Må ta nye tester i morgen. Ikm er på mandag ut i fra mine beregninger de 2 siste mnd. Så løper er vell ikke kjørt enda?

Bra det ikke er bare mine øyne som ser den. Ser rosa ut også. Disse kjøper jeg ikke igjen for å si det sånn. Må ta nye tester i morgen. Ikm er på mandag ut i fra mine beregninger de 2 siste mnd. Så løper er vell ikke kjørt enda?
Løpet er ikke kjørt før tr kommer ;) Har desverre fått skygge på disse selv, men da har streken gått bort etter noen min. Håper for deg-[emoji173][emoji173][emoji173]

Løpet er ikke kjørt før tr kommer ;) Har desverre fått skygge på disse selv, men da har streken gått bort etter noen min. Håper for deg-[emoji173][emoji173][emoji173]
Regner med at det bare er en skygge. Men rart det kommer 2 dager på rad.. Takk[emoji4]

12 dpo i dag. Tok 3 forskjellige tester. Den mest sensitive testen på 10mlU/no var negativ. Men samme test som slo ut etter tiden i går slo ut svakt innen 5 min. Men regner med dette er en tullestrek siden ikke de andre fikk strek. Ser dere strek?
7b485d2019ef1dc7606f25d814393db8.jpg

9bfab75b7d71c519db12bc357c2e9f20.jpg
Ser svak strek på den nederste. Er du sikker på antall dpo? Syns den virker litt svak til å være såpass langt på vei, men det kan jo hende egget festet seg sent da!
Jeg fikk i dag tydeligere strek på A1 med sensitivitet på 25mlu enn strimmel på 10 mlu. Håpet er ikke ute!

Back
Topp