❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Så spennende med dere som begynner å få streker![emoji2]

9 dpo og blenda test her i dag.. tempen er heller ikke min venn og er på god vei nedover..
d63a9807890ebcc355212139d059b72d.png

Gratulerer så mye kjære deg :-) dette var fantastisk å se :-) nå må du bare nyte tiden å prøv å ikke bekymre deg så mye da blir denne fine tiden ødelagt :-) dette går bra :-)
Tusen takk![emoji173]️ Jeg går rundt på en sky! [emoji7] Prøver å holde skuldrene senket, får håpe jeg klarer å vedlikeholde det ;)

Dere som har testet positivt. Hvilke symptomer har dere ;)?
Jeg føler areola er litt mørkere og tydeligere kjertler, men sikkert bare innbilning

Dere som har testet positivt. Hvilke symptomer har dere ;)?
Jeg føler areola er litt mørkere og tydeligere kjertler, men sikkert bare innbilning
Må tisse oftere, småkvalm innimellom, strekk i livmora ved brå bevegelser og litt slapp og trøtt. :)

Når begynte du å mistenke noe?? Alså dpo?? :-)
Hmm, jeg gikk fra ingen symptomer, null og nada, til litt murringer i livmor 6 dpo. Det er for tidlig med mensmurringer for meg. 7 dpo var livmorhalstappen helt avflatet og potte tett lukket. Dette er uvanlig for meg, den pleier være liiitt åpen uansett. Så dette var nok det første tegnet, da fikk jeg forhåpninger. Tappen holdt seg helt lukket, men ikke avflatet de neste dagene. Og murringene fortsatte. Så ingen definitive symptomer, kunne godt vært bare en litt rar kropp. Nå i dag er jeg mer sensitiv på lukter og lyder og blir kvalm hvis jeg stresser ;)

Kan noen føre meg opp?
Pp2 (pause etter SA i pp1 aug)
B3 med ny samboer.
Spennende og skummelt:)
Ikm 9.11 El Ca 24.10

Last edited:
6 dpo i dag!! Ein del mensenmurring å kvalm i dag, sove godt i natt men ein smule trøtt i dag :-) dette er ikke ønske tenking, noe er det men hva det vil jo tiden vise :-)

Back
Topp