❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Negativ test i dag 12 dpo, så lite sannsynlig det gikk denne gangen å nå da:(:( går vel inn i 14 måned med prøver tenker jeg :sad010
Sender en klem [emoji173]️ håper de bare er et egg som festet seg litt seint og at du får positiv test snart!

Nei, sovet hos mamma og pappa i natt sammen med lillemor. Så har ingen tester :-) tror jeg er 10-11 dpo i dag:-) men regner bare med TR kommer, vet bare ikke når
Håper fortsatt for deg, er ikke uvanlig å spotte rundt menstider når man er gravid! Men skjønner at det svekker håpet litt..

Blendahvit test
Mensmerter og sist måned spottet jeg fire dager før mensen.
Har fått pos test 4-5 dager før når jeg har vært gravid tidligere. Usj

IKM i dag! Jeg hater denne perioden, der jeg kikker manisk på papiret for å se om det er blod der hver gang jeg er på do. Kommer til å bli skuffet om TR kommer i dag! Om den kommer i morgen eller mandag, kan det kanskje tyde på at Letrozol har forlenget lutealfasen litt, noe som jo er bra.
Har bestemt meg for å vente til onsdag (14 dpo) med å teste. Hadde kjemisk i sommer og er egentlig livredd for å bli skuffet av en for tidlig positiv test... vanskelig :(

Kom blod nå! Så da regner jeg med det er tanta 3-4 dager for tidlig! Jeg hater prøveperioder! Føles som det aldri blir vår tur
Jeg vet så godt hvordan du har det! Det er snart vår tur, men fytti, det er tungt mens det står på. Sender en klem ❤️

Kom blod nå! Så da regner jeg med det er tanta 3-4 dager for tidlig! Jeg hater prøveperioder! Føles som det aldri blir vår tur

Blæsj! Håper du tar feil. Jeg fikk også lutealfase på kun 11 dager denne runden, mot 14 dager sist. Hold oss oppdatert!

IKM i dag! Jeg hater denne perioden, der jeg kikker manisk på papiret for å se om det er blod der hver gang jeg er på do. Kommer til å bli skuffet om TR kommer i dag! Om den kommer i morgen eller mandag, kan det kanskje tyde på at Letrozol har forlenget lutealfasen litt, noe som jo er bra.
Har bestemt meg for å vente til onsdag (14 dpo) med å teste. Hadde kjemisk i sommer og er egentlig livredd for å bli skuffet av en for tidlig positiv test... vanskelig :(

Det er jo den mest spennende perioden! Krysse fingrene for deg. Imponert over viljestyrken mot testing... [emoji1305]

Det er jo den mest spennende perioden! Krysse fingrene for deg. Imponert over viljestyrken mot testing... [emoji1305]
Takk :Heartred:Heartred
Jeg forstår veldig godt de som er nysgjerrige og vil teste, jeg gjorde også det før jeg hadde kjemisk! Men det var en utrolig kjip følelse å først få en superduper svak test (en slik som du må vende og vri på for å se streken), for så å stresse om den blir sterkere, noe den ble. Da jeg så begynte å blø etter 3-4 dager, tenkte jeg at jeg kunne spart meg alle de følelsene bare ved å ikke teste så tidlig :P

Takk :Heartred:Heartred
Jeg forstår veldig godt de som er nysgjerrige og vil teste, jeg gjorde også det før jeg hadde kjemisk! Men det var en utrolig kjip følelse å først få en superduper svak test (en slik som du må vende og vri på for å se streken), for så å stresse om den blir sterkere, noe den ble. Da jeg så begynte å blø etter 3-4 dager, tenkte jeg at jeg kunne spart meg alle de følelsene bare ved å ikke teste så tidlig :P

Ser absolutt den. Jeg er en litt annen situasjon, med å ha mistet etter 3 mnd. Og nå blir det ikke noe pos test i det hele tatt. Så jeg vil veldig gjerne finne ut om noe skjer inni der i det hele tatt. En kjemisk vil bety at det i hvertfall var mulig for et befruktet egg å feste seg en liten stund, og det vil gi meg litt større håp. Har mistet tryggheten ved ikm for lenge siden, selv magiske 12-uker betyr intet lenger. [emoji13]

Ser absolutt den. Jeg er en litt annen situasjon, med å ha mistet etter 3 mnd. Og nå blir det ikke noe pos test i det hele tatt. Så jeg vil veldig gjerne finne ut om noe skjer inni der i det hele tatt. En kjemisk vil bety at det i hvertfall var mulig for et befruktet egg å feste seg en liten stund, og det vil gi meg litt større håp. Har mistet tryggheten ved ikm for lenge siden, selv magiske 12-uker betyr intet lenger. [emoji13]
Ånei, så utrolig trist å høre! Det må være forferdelig tungt å miste når man når den "trygge" 12 ukers-grensa. Alle har sin egen grunn til å gjøre som de gjør i prøveperioden, og å være her inne minner en på at alle har sin egen historie :)
Jeg heier på deg, gleder meg til det klaffer!

12 uker har ingen ting å si. Jeg var sååå glad da jeg hadde kommet forbi den. Så gikk det ei uke før jeg fikk påvist MA.

Kan feber og sykdom ødelegge for en begynnende graviditet? Jeg hadde det jeg tror (håper) var festeblødning på 8 dpo, men i går og i dag (11 dpo) har jeg feber og vondt i hodet/kvalme. Hvis egget faktisk festet seg på 8 dpo, kan lett feber og hodepine fortsatt ødelegge for videre utvikling? Er vanligvis ikke borte fra jobb bare pga. feber, men vurderer å bli hjemme i morra for å la kroppen slappe ekstra godt av og ikke stresse den videre opp :/

Ikm samme dag.
Blenda her og. Noen symptomer på deg da:)?
Ja, men vet ikke om det er noe jeg innbiller meg eller overtolker. Hard mage (mer enn normalt og uten grunn), murringer (helt unormalt), tidvis kvalm, spesielt om morra'n (ikke helt unormalt, men annerledes nå). I tillegg føler jeg mer mer slapp og rar...
Der da?

Back
Topp