❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Eller løpe på butikken og handle noen sensitive tester [emoji56]
Det går egentlig heilt greit Hehe :-) finner det fort nok ut om den blir posetiv eller hva!! Men var kvalm store deler av dagen i går å det samme i dag, tisser litt mer en normalt, små murringer å stikkinger nede i magen å bryster som er av og på med å være ømme Hehe

Tallet angir hvilket hcg-nivå testen kan detektere. De mest sensitive er på 10, de vanligste på 25 og noen har enda høyere terskelverdi. 7dpo kan holde hardt å få positiv på en test med 25 mlu. Hold ut litt til! [emoji1303]

Prøvde idag, 10 dpo, og fikk negativ. Hadde også test på 25.. Det er kanskje også for tidlig da? Krysser fingrene :)

Det går egentlig heilt greit Hehe :-) finner det fort nok ut om den blir posetiv eller hva!! Men var kvalm store deler av dagen i går å det samme i dag, tisser litt mer en normalt, små murringer å stikkinger nede i magen å bryster som er av og på med å være ømme Hehe

Høres ut som en bra begynnelse!!

Tr kom her i dag [emoji5] tydeligvis tilbake på 28 dagers syklus [emoji12]

Høres ut som en bra begynnelse!!
Ja ein begynnelse på enten ein spire eller tr Hehe :-) men er veldig oppblåst i magen i kveld så eg for se, har tydeligvis brukt testen min feil har holdt den nede i urin glasse i 15 sekunder men det skal bare to dråper med piss på den Hehehehe så får se hva neste test sier Hehehehe må le av meg selv :-) :-)

Ja ein begynnelse på enten ein spire eller tr Hehe :-) men er veldig oppblåst i magen i kveld så eg for se, har tydeligvis brukt testen min feil har holdt den nede i urin glasse i 15 sekunder men det skal bare to dråper med piss på den Hehehehe så får se hva neste test sier Hehehehe må le av meg selv :-) :-)

Stakkars testen - overload for den da . Shit happens...

Tr kom her i dag [emoji5] tydeligvis tilbake på 28 dagers syklus [emoji12]

Æsjda! Dårlig start på uken. 28 dagers syklus høres ikke så aller verst ut da. Ønsker lykke til i neste runde! Augustbarn er ikke å forakte [emoji1303]

Æsjda! Dårlig start på uken. 28 dagers syklus høres ikke så aller verst ut da. Ønsker lykke til i neste runde! Augustbarn er ikke å forakte [emoji1303]

Egentlig alltid hatt 28 dagers, men siste 2-3 syklusene har vært 31 dagers....

Tipp topp å være høygravid om sommeren [emoji23]

Kan sette TR på meg.. Litt lei meg nå, men veit at jeg ikke skal klage så mye. Sluttet på p-piller i begynnelsen av september, fikk mensen 30 dager etterpå. Nå kom mensen 28 dager etterpå.. så syklusen er jo relativ stabil.

Ingen tr enda. La meg tidlig i går - hadde en rar følelse i kroppen og var enormt oppblåst. I natt har jeg hatt enormt med halsbrann (aldri hatt det før) også har jeg rent på do med løs mage.

Back
Topp