Vimso84
Glad i forumet
Ja det er sikkert og vist HeheHehehe
Så bra. Ja det er tolmodighetstest dette. Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er sikkert og vist HeheHehehe
Så bra. Ja det er tolmodighetstest dette. Hehe
Hehehe eg for holde ut noen dager til tenker eg
Eller løpe på butikken og handle noen sensitive tester [emoji56]
Selger de det på vanlig butikk??
Krølle..ur killing me..klart eg må få tak i 10mlu..Det varierer. Det står som regel sensitiv eller tidligtester på de med 10 mlu. Ellers kan du bestille på nett. Men da må du vente et par dager før de kommer i hus...
Det går egentlig heilt greit Hehe finner det fort nok ut om den blir posetiv eller hva!! Men var kvalm store deler av dagen i går å det samme i dag, tisser litt mer en normalt, små murringer å stikkinger nede i magen å bryster som er av og på med å være ømme HeheEller løpe på butikken og handle noen sensitive tester [emoji56]
jeg kan settes på gravid
Tallet angir hvilket hcg-nivå testen kan detektere. De mest sensitive er på 10, de vanligste på 25 og noen har enda høyere terskelverdi. 7dpo kan holde hardt å få positiv på en test med 25 mlu. Hold ut litt til! [emoji1303]
Det går egentlig heilt greit Hehe finner det fort nok ut om den blir posetiv eller hva!! Men var kvalm store deler av dagen i går å det samme i dag, tisser litt mer en normalt, små murringer å stikkinger nede i magen å bryster som er av og på med å være ømme Hehe
Ja ein begynnelse på enten ein spire eller tr Hehe men er veldig oppblåst i magen i kveld så eg for se, har tydeligvis brukt testen min feil har holdt den nede i urin glasse i 15 sekunder men det skal bare to dråper med piss på den Hehehehe så får se hva neste test sier Hehehehe må le av meg selvHøres ut som en bra begynnelse!!
Ja ein begynnelse på enten ein spire eller tr Hehe men er veldig oppblåst i magen i kveld så eg for se, har tydeligvis brukt testen min feil har holdt den nede i urin glasse i 15 sekunder men det skal bare to dråper med piss på den Hehehehe så får se hva neste test sier Hehehehe må le av meg selv
Tr kom her i dag [emoji5] tydeligvis tilbake på 28 dagers syklus [emoji12]
Æsjda! Dårlig start på uken. 28 dagers syklus høres ikke så aller verst ut da. Ønsker lykke til i neste runde! Augustbarn er ikke å forakte [emoji1303]
Oj, denne har gått meg hus forbi! Ja jeg husker deg også Har en gutt som ble født i april 16Har du et barn fra før? Mener jeg husker deg fra sist jeg var her på Vi som prøver i 2015.
Så koselig [emoji4] jeg har en gutt født i februar 16.Oj, denne har gått meg hus forbi! Ja jeg husker deg også Har en gutt som ble født i april 16
Testa da..?Ingen tr enda. La meg tidlig i går - hadde en rar følelse i kroppen og var enormt oppblåst. I natt har jeg hatt enormt med halsbrann (aldri hatt det før) også har jeg rent på do med løs mage.
Ingen test i dag. Men spiste samkjørt i går, så spørs om det er det.Testa da..?