Amandaa11
Forumet er livet
Gratulerer så mye! Satt deg opp nåjeg kan settes på gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Satt deg opp nåjeg kan settes på gravid
Da vil du nok få korrekt svar nå, men hvertfall på onsdag! Spennende dager!Planen er onsdag, da er jeg 14 dpo!
Ikke tatt test i dag. Men tr har ikke dukket opp enda. Har tatt utgangspunkt i de to siste mnd hvor syklusen har vært på 26 dager. Men kan hende den har endret seg igjen. Om ikke tr er dukket opp til i morgen så tar jeg test i morgen tidlig[emoji4] hatt mye halsbrann og løs mage siden i går - men det tror jeg kan være pga saltkjøttet jeg spiste i går.Dagens ikmere, hvordan går Det?
Evigpessimist
Lise30
Mammatil2gutter
Dagens ikmere, hvordan går Det?
Evigpessimist
Lise30
Mammatil2gutter
Huff. Lykke til neste pp [emoji173] Håper virkelig for degTr kom i dag. Kjenner jeg blir oppgitt av hele greia [emoji31]
Tr kom i dag. Kjenner jeg blir oppgitt av hele greia [emoji31]
God morgen! Jeg har ikke et særlig godt streksyn, så kanskje noen her kan si om jeg ser syner eller ei.
Er 8dpo idag, så det er jo selvfølgelig veldig tidlig, men måtte jo ta en test når jeg sto opp idag.
Bildet ble tatt innen tidsfrisen. Ser dere noe?
Vis vedlegget 235670Vis vedlegget 235671
Tr kom i dag. Kjenner jeg blir oppgitt av hele greia [emoji31]
Ja det slite på!!!August baby!!
Når det først ble sånn, så får vi være lykkelige over at augustbaby strengt tatt er bedre enn julibaby [emoji56].
Augustbaby er midt i blinken! Det hjelper å lese alle kommentarene deres. Skulle ønske jeg var overdrevent positiv til alt dette, men det er vanskelig. Klokka tikker....
Augustbaby er midt i blinken! Det hjelper å lese alle kommentarene deres. Skulle ønske jeg var overdrevent positiv til alt dette, men det er vanskelig. Klokka tikker....
Det gjør den for meg også, men gyn påstår at jeg ikke skal bekymre meg siden jeg har blitt gravid på første forsøk senest i april i år. Har du tatt blodprøver eller annen utredning for å se om det er noe som muligens kan hjelpe kroppen litt? Det er en dårlig oppfinnelse at man ikke kan bli gravid med én gang når man ønsker det. Nesten like dårlig oppfinnelse som muligheten for å miste spiren når den først er på plass. [emoji51]. Vi får rotte oss sammen og håpe vi blir blant de drøyt 20% som får gå videre beste runde!!
Ja! Jeg vil også være med der! [emoji173]️
Supert! Det er bra vi er tidlig ute med reservasjon før kvoten fylles opp. Kan ikke ha noe av etternølere som sniker i køen... [emoji56]