Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å der kom heksa hylende med sikkerlig kramper som vekket meg lenge før vekkerklokka Ses i uke 49!
Ja? Neste IKM?Uke 49???
Ja? Neste IKM?
Nja, lang og lang. Har 27/28 dager. Føles lang Men har ikke fått inntrykk av at det er unormalt?Oj, har du så lang syklus? Jeg virrer mellom uke 47 og 48... men nå har jeg hatt kortere og kortere syklus for hver runde etter MA. Snart er det vel tr, el og ikm innenfor samme uke
Jeg har bare tester som måler 25 å ikle 10 som di på butikken!! Når kan eg egentlig begynne å bruke di?? Er 9 dpo i morgen!!
Nei! Det var ikke sånn det skulle gå... sender deg en [emoji173]️-klem og ønsker deg all mulig lykke i neste syklus!
Ja? Neste IKM?
Lykke til vidererHei
Da kom TR ALTFOR TIDLIG.
Melder meg ut fra forumet! Nok å tenke på det siste halvåret. Lykke til alle sammen!!!
Foreløpig ingen TR, men negativ test. Men tror at el var noen dager senere enn antatt. Da krysser jeg alt jeg har for at det fortsatt er muligheter her[emoji851][emoji851]
Herlig! Gratulerer så mye [emoji7][emoji7]9 dpo! Er ihvertfall ikke i tvil om at jeg ser strek lenger! Jeg kan nok settes på gravid[emoji173]️ aldri fått så positiv test så tidlig før, i noen av de 3 SA! Så dette var gøy!
Vis vedlegget 235736
Ånei... Sender deg gode klemmer [emoji173]Å der kom heksa hylende med sikkerlig kramper som vekket meg lenge før vekkerklokka Ses i uke 49!