❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

9 dpo! Er ihvertfall ikke i tvil om at jeg ser strek lenger! Jeg kan nok settes på gravid[emoji173]️ aldri fått så positiv test så tidlig før, i noen av de 3 SA! Så dette var gøy!
IMG_2620.JPG

Last edited:
Å der kom heksa hylende med sikkerlig kramper som vekket meg lenge før vekkerklokka :( Ses i uke 49!

12 dpo i dag. Tok en test i går ettermiddag som var negativ. Selvfølgelig. Har gitt opp denne pp også, og gruer meg til vond tr om noen dager...

Oj, har du så lang syklus? Jeg virrer mellom uke 47 og 48... men nå har jeg hatt kortere og kortere syklus for hver runde etter MA. Snart er det vel tr, el og ikm innenfor samme uke
Nja, lang og lang. Har 27/28 dager. Føles lang ;) Men har ikke fått inntrykk av at det er unormalt? :p

Da kjenner jeg at TR er på vei her :(

Ingen tr enda og negative tester i dag☹

Jeg har bare tester som måler 25 å ikle 10 som di på butikken!! Når kan eg egentlig begynne å bruke di?? Er 9 dpo i morgen!!

Jeg leste akkurat i en gammel infotråd her inne at noen ikke når 25 før cd42, altså 42 dager etter første mensdag. Jeg sitter nemlig med sånne tester selv. Har tatt noen hittil, men ikke fått utslag enda. (Tenkte ikke på det da jeg valgte disse [emoji17]) I mitt tilfelle er det på søndag. Får se om jeg klarer å vente til i morgen i hvert fall [emoji12]

Nei! Det var ikke sånn det skulle gå... sender deg en [emoji173]️-klem og ønsker deg all mulig lykke i neste syklus!

Takk :/ En smule lei, føles som det aldri blir min tur! Hjelper ikke at mannen ikke har noe som helst dårlig tid....trur ikke jeg bør teste så tidlig neste gang blir jo sprø av det!

Ja? Neste IKM? ;)

Ses i uke 49 vi også! Min syklus har endelig begynt å bli litt mer stabil håper jeg. Hatt to stk på 29 å nå 33 siste 3 månedene. Men har varierer fra 26 til 39 i år[emoji43] Tar muligens tid å bli stabil etter p-pille slutt enda det er 1,5 år siden nå. Hvordan det var før p-piller husker jeg ikke [emoji85]

Anbefaler virkelig ikke de stavene med rosa topp fra eBay. Nok en gang har den en skyggestrek. Tok 2 tester hvorav kun denne viste en strek.
5850fe4fbb37d346799f08acce6baaef.jpg

TR kom i dag :(

Ser at jeg kommer til å se mange kjente i uke 49. Skulle ønske vi alle kunne fått to streker denne pp da, men kjekt med kjente i neste ikm gruppe.

Foreløpig ingen TR, men negativ test. Men tror at el var noen dager senere enn antatt. Da krysser jeg alt jeg har for at det fortsatt er muligheter her[emoji851][emoji851]

Nå har jeg stort sett hatt symptomer så det holder, da (kun ømme brystvorter hittil i dag, men kjempekvalm i går), men det er fullt mulig (og statistisk sett 100% sannsynlig, for min del) at det likevel bare er TR som nærmer seg. Likevel lever jeg med samme håpet som du. Har klart å ikke teste i dag. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Hvis TR likevel kommer, er det greit å ha noen tester igjen til neste gang symptomene melder seg.

Back
Topp