❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Det gjør den for meg også, men gyn påstår at jeg ikke skal bekymre meg siden jeg har blitt gravid på første forsøk senest i april i år. Har du tatt blodprøver eller annen utredning for å se om det er noe som muligens kan hjelpe kroppen litt? Det er en dårlig oppfinnelse at man ikke kan bli gravid med én gang når man ønsker det. Nesten like dårlig oppfinnelse som muligheten for å miste spiren når den først er på plass. [emoji51]. Vi får rotte oss sammen og håpe vi blir blant de drøyt 20% som får gå videre beste runde!!

Jeg ble gravid på første forsøk i januar i år. Mistet i uke 6. Jeg var hos gyn i august og hun sa at alt var fint. Hadde mange egg og har EL hver periode. Hun sa jeg skulle slappe av, og at jeg helt sikkert ble gravid før jul. Hvordan kan hun si det!? Jeg må kanskje ta en tur til legen. Hvilke blodprøver er det jeg kan ta? Etter hva jeg forstår på gyn, så skal liksom alt være i orden.

57A4F40E-D4E6-42F7-8D95-7062F36CFBF6.jpeg
13 dpo i dag, og blenda test :( lyst til å gi opp snart, hvor mange måneder skal en prøve før en skal få det til da? :smiley-angry017 Syns 14 måneder er nok!

Jeg ble gravid på første forsøk i januar i år. Mistet i uke 6. Jeg var hos gyn i august og hun sa at alt var fint. Hadde mange egg og har EL hver periode. Hun sa jeg skulle slappe av, og at jeg helt sikkert ble gravid før jul. Hvordan kan hun si det!? Jeg må kanskje ta en tur til legen. Hvilke blodprøver er det jeg kan ta? Etter hva jeg forstår på gyn, så skal liksom alt være i orden.

Det går an å måle østrogen, LH, FSH og progesteron på tre ulike dager i syklusen (dag 2-4, midtsyklus og 5-6 dager før tr) for å få et bilde av om hormonnivåene er sånn noenlunde i orden. I tillegg er det lurt å sjekke stoffskiftet (TSH og fritt t4), da det er en av de vanligste årsakene til at det er vanskelig å bli gravid, og det er lett å fixe opp i. Men hvis du ble gravid på første forsøk i januar, tipper jeg gyn har rett og at du snart sitter med positiv test på nytt!

Vis vedlegget 235719 13 dpo i dag, og blenda test :( lyst til å gi opp snart, hvor mange måneder skal en prøve før en skal få det til da? :smiley-angry017 Syns 14 måneder er nok!

14 måneder er 13 for mye spør du meg. Har du bedt om utredning? Jeg håper du slipper å vente mer nå. Ikke gi opp i hvertfall - premien er verdt å kjempe for! [emoji173]️-klem til deg [emoji1303]

Det går an å måle østrogen, LH, FSH og progesteron på tre ulike dager i syklusen (dag 2-4, midtsyklus og 5-6 dager før tr) for å få et bilde av om hormonnivåene er sånn noenlunde i orden. I tillegg er det lurt å sjekke stoffskiftet (TSH og fritt t4), da det er en av de vanligste årsakene til at det er vanskelig å bli gravid, og det er lett å fixe opp i. Men hvis du ble gravid på første forsøk i januar, tipper jeg gyn har rett og at du snart sitter med positiv test på nytt!

Satser på det, men skal høre med legen uansett [emoji4] Får aldri tatt nok tester, hehe.

14 måneder er 13 for mye spør du meg. Har du bedt om utredning? Jeg håper du slipper å vente mer nå. Ikke gi opp i hvertfall - premien er verdt å kjempe for! [emoji173]️-klem til deg [emoji1303]
Ja er ganske mange måneder for mange :( Takk for omtanken:)
Har vært til utredning, fått påvist cyster på eggstokkene før sommeren, bruker letrozol nå, hatt to kjemiske i sommer, etter det har det ikke skjedd noe :(

Hva ser dere her?
Hehe.

Eneste 10mlu eg fant..tror det e skygge.
.

Vedlegg

• orca-image-1509992942360.jpg_1509992942742.jpeg
    orca-image-1509992942360.jpg_1509992942742.jpeg
    90,3 KB · Visninger: 137
  • orca-image-1509993216164.jpg_1509993216299.jpeg
    orca-image-1509993216164.jpg_1509993216299.jpeg
    73,4 KB · Visninger: 145
TR har kommet her :( 12 dager lutealfase er en dag lenger enn før, det er i det minste noe. Er sur og skuffa, kommer sikkert til å holde meg unna alle slags forum i 3 uker fremover, i kjent stil :D

TR har kommet her :( 12 dager lutealfase er en dag lenger enn før, det er i det minste noe. Er sur og skuffa, kommer sikkert til å holde meg unna alle slags forum i 3 uker fremover, i kjent stil :D

Nei og nei. Skjønner skuffelsen og behovet for å få fokus over på noe annet. Håper du kommer tilbake om tre uker da, så vi får ta del i spenningen neste runde... sender deg en klem og ønsker lykke til! [emoji1303]

Jeg har bare tester som måler 25 å ikle 10 som di på butikken!! Når kan eg egentlig begynne å bruke di?? Er 9 dpo i morgen!!

Back
Topp