❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Ganske sikker på det er Tr her, selvom hun var sabla uvelkommen! Jaja, får se om jeg orker en prøveperiode til! Har bare prøvd i 4 Mnd nå, men tross alt gått uten prevensjon i snart ett år! Er så forbasket kjedelig! Og angrer på at vi ikke startet prøvingen tidligere, så jeg kanskje kunne vært heldig med positiv test nå

God morgen! Jeg har ikke et særlig godt streksyn, så kanskje noen her kan si om jeg ser syner eller ei.
Er 8dpo idag, så det er jo selvfølgelig veldig tidlig, men måtte jo ta en test når jeg sto opp idag.
Bildet ble tatt innen tidsfrisen. Ser dere noe?
IMG_2582.JPG
IMG_2598.JPG

God morgen! Jeg har ikke et særlig godt streksyn, så kanskje noen her kan si om jeg ser syner eller ei.
Er 8dpo idag, så det er jo selvfølgelig veldig tidlig, men måtte jo ta en test når jeg sto opp idag.
Vis vedlegget 235670Vis vedlegget 235671
Ser!!! Kjempespennende! Syns den er rosa også[emoji173]️

Vis vedlegget 235670Vis vedlegget 235671
Jeg ser en rosa strek[emoji4] Gratulerer[emoji4]

Her har jeg såvidt begynt å spotte. IKM til onsdag, så da er det vel tr som melder sin ankomst.
Er så mye som skjer både privat og på jobben nå at jeg tror jeg skal stress mindre med eljakt osv i en periode fremover. Iallfall til mye av alt det andre har roet seg. Slutter ikke å prøve, men kommer heller ikke til å fokusere så mye på det.
Heier på alle dere andre:Heartred kommer sikkert til å snike litt i kulissene;)

Negativ test i dag 8 dpo :-) testen er ein sån 25 greie eg skulle nok hat meg ein sån tidlig test som er 10 Hehe!! Våknet med kvalme å er oppblåst!! Tre dager med morgen kvalme nå!!

Hei damer. Min neste forventet mens er til lørdag 11/11. Er det for tidlig å ta test imorgen? Klarer jo ikke å vente[emoji21]

Uff, vanskelig å holde seg fra å teste når man ser at folk får positive tester :P
IKM var i går, ingen tegn til TR enda. Er litt usikker på disse ømme puppene, det er en merkelig følelse. De er ikke så vonde å ta på, men jeg har en "brennende" følelse, nesten som glødende kull under huden! De kjennes litt annerledes ut enn når jeg har fått positiv test tidligere, så forholder meg rolig enn så lenge. Håper det er er godt tegn uansett!

Uff, vanskelig å holde seg fra å teste når man ser at folk får positive tester [emoji14]
IKM var i går, ingen tegn til TR enda. Er litt usikker på disse ømme puppene, det er en merkelig følelse. De er ikke så vonde å ta på, men jeg har en "brennende" følelse, nesten som glødende kull under huden! De kjennes litt annerledes ut enn når jeg har fått positiv test tidligere, så forholder meg rolig enn så lenge. Håper det er er godt tegn uansett!
Hvor lenge vil du vente før du tester?

Back
Topp