❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Ja, men vet ikke om det er noe jeg innbiller meg eller overtolker. Hard mage (mer enn normalt og uten grunn), murringer (helt unormalt), tidvis kvalm, spesielt om morra'n (ikke helt unormalt, men annerledes nå). I tillegg føler jeg mer mer slapp og rar...
Der da?

Nah....nei eneste er areola er litt mørkere og sterkere blodårer.Menssmerter har jeg. Kan være pos og negativt:)
Murringer og kvalme er jo bra tegn da! Hadde det med mine fullførte svangerskap! Spennende:)

Kan feber og sykdom ødelegge for en begynnende graviditet? Jeg hadde det jeg tror (håper) var festeblødning på 8 dpo, men i går og i dag (11 dpo) har jeg feber og vondt i hodet/kvalme. Hvis egget faktisk festet seg på 8 dpo, kan lett feber og hodepine fortsatt ødelegge for videre utvikling? Er vanligvis ikke borte fra jobb bare pga. feber, men vurderer å bli hjemme i morra for å la kroppen slappe ekstra godt av og ikke stresse den videre opp :/

Lurer jeg også på. Nesten samme her! Bare at jeg hadde feber en dag, sov i 17 timer og så har jeg bare hatt vondt i korsryggen/lyskene hele helgen.. Er litt nervøs nå..

Nah....nei eneste er areola er litt mørkere og sterkere blodårer.Menssmerter har jeg. Kan være pos og negativt:)
Murringer og kvalme er jo bra tegn da! Hadde det med mine fullførte svangerskap! Spennende:)
Veldig spennende, hadde vært så gøy å få det til nå, så kan vi rekke en tul før jul og gi det i gave til familien :) Mannen har veldig trua ;)

10 dpo. Mensmurringer i dag og i går, og kviseutbrudd på haka i dag. Sååå lei av å ha kviser nesten hver dag! Får kviser ved el, og kviser rett før tr. Synes det er irriterende tidlig å ha fått utbruddet allerede fem dager før ikm. Føler meg som om jeg nettopp har kommet i puberteten... :(
Helt sikker på at det ikke har gått denne pp heller. Da blir det blodprøver neste uke.

Ånei, så utrolig trist å høre! Det må være forferdelig tungt å miste når man når den "trygge" 12 ukers-grensa. Alle har sin egen grunn til å gjøre som de gjør i prøveperioden, og å være her inne minner en på at alle har sin egen historie :)
Jeg heier på deg, gleder meg til det klaffer!

Takk for det! Jeg gleder meg også. Satser på at du kommer i mål veeeeeldig snart!! [emoji1303]

12 uker har ingen ting å si. Jeg var sååå glad da jeg hadde kommet forbi den. Så gikk det ei uke før jeg fikk påvist MA.

Vet. Fikk påvist/mistenkt MA 11+5 og bekreftet 12+1. Var skikkelig dritt. Men jeg satser på at det var et engangstilfelle. Vet jo at kroppen kan, når hormonene spiller på lag [emoji12]

Hvilke tester har dere testet med?
Fant ut at mine var 25mlu..kanskje litt tidlig å teste med dem når IKM ER Torsdag?
Jeg også fant ut at mine er på 25mlu/Ml hva er det for noe?? Er 7 dpo i dag så det er tidlig uansett men forstår ikke heilt hva det er Hehe?? Fant svare!!

Last edited:
Vet. Fikk påvist/mistenkt MA 11+5 og bekreftet 12+1. Var skikkelig dritt. Men jeg satser på at det var et engangstilfelle. Vet jo at kroppen kan, når hormonene spiller på lag [emoji12]
Jeg fikk svak blødning da jeg var 13+0. På ul et par dager etter var babyen død. Etter det har vi ikke lyktes igjen.

Jeg også fant ut at mine er på 25mlu/Ml hva er det for noe?? Er 7 dpo i dag så det er tidlig uansett men forstår ikke heilt hva det er Hehe??

Tallet angir hvilket hcg-nivå testen kan detektere. De mest sensitive er på 10, de vanligste på 25 og noen har enda høyere terskelverdi. 7dpo kan holde hardt å få positiv på en test med 25 mlu. Hold ut litt til! [emoji1303]

Tallet angir hvilket hcg-nivå testen kan detektere. De mest sensitive er på 10, de vanligste på 25 og noen har enda høyere terskelverdi. 7dpo kan holde hardt å få positiv på en test med 25 mlu. Hold ut litt til! [emoji1303]
Hehehe eg for holde ut noen dager til tenker eg :-) :-)

Back
Topp