❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Hmm å du har jo posetiv test Hehe men tør ikke håpe så mye enda Hehe å så blir eg litt svimmel vis eg reiser meg for opp å så har eg smerter bak i korsryggen!!
Smerter i korsryggen har jeg og, og har hatt siden 6dpo! Men det kommer visst av progesteron, og det er jo høyt i dpo uansett om man er gravid eller ikke. De dagene du går inn i nå er så spennende! Er mest sannsynlig nå egget fester seg, men det er for tidlig å teste! [emoji85] Hold ut noen dager! :)

Smerter i korsryggen har jeg og, og har hatt siden 6dpo! Men det kommer visst av progesteron, og det er jo høyt i dpo uansett om man er gravid eller ikke. De dagene du går inn i nå er så spennende! Er mest sannsynlig nå egget fester seg, men det er for tidlig å teste! [emoji85] Hold ut noen dager! :)
Ja hadde lyst å teste i morgen før han reiser på reise jobb men tenker eg skal vente til eg er noen flere dpo Hehe ja det er veldig spennende så for eg bare se om det funket denne gangen eller om vi må prøve litt til :-) :-)

Blendahvite tester i ettermiddag, holdte mæ i 4,5 t. Så ser ut til at det var en skyggestrek både i går og i morges. ☹

Blendahvite tester i ettermiddag, holdte mæ i 4,5 t. Så ser ut til at det var en skyggestrek både i går og i morges. [emoji852]

Neeei, det er juks! Ikke gi opp helt enda da. Hvis det er hcg helt på grensen til hva testen detekterer, kan det variere litt mellom pos og neg test. Skyggestreker er dumt, men veldig spennende mens de står på... Alternativet er kjemisk graviditet da, men det er et dårligere alternativ enn veldig tidlig spire. Krysser fingrene for deg litt til!

Neeei, det er juks! Ikke gi opp helt enda da. Hvis det er hcg helt på grensen til hva testen detekterer, kan det variere litt mellom pos og neg test. Skyggestreker er dumt, men veldig spennende mens de står på... Alternativet er kjemisk graviditet da, men det er et dårligere alternativ enn veldig tidlig spire. Krysser fingrene for deg litt til!
Takk for oppmuntring [emoji4] Skal ta en ny test i morgen tidlig. Men regner med tr dukker opp på mandag.

Med mine faste sykluser før ville det vært IKM i morra.. men hatt lengre sykluser siste månedene så blir spennende dager frem mot onsdag [emoji5]

Jeg er redd det er tr som kommer her! 4 dager for tidlig. Stadig brun utflod. Selvom det ikke likner på starten på mens de siste mnd

Måtte ta ein test i dag, mannen som bestemte Hehe han reiser på jobb om noen timer!! Den var negativ men er bare 7 dpo så sa til han att det kom nok til å skje!! Men våknet i 6 tiden med murring i magen å kl 8 måtte eg stå opp å få meg noe mat for da var eg så kvalm!!! Å det pleier eg ikke være Hehe

Blendahvite tester i dag. Spent på om jeg får en 26 eller 30 dagers syklus, om ikm er i morgen eller på fredag.

Jeg har hatt ivf og har blendahvit idag 13 dpo, hååper at jeg kanskje produserer dårlig med hcg. Har ikke testdag før tirsdag. Mister litt håp..

Negativ test i dag 12 dpo, så lite sannsynlig det gikk denne gangen å nå da:(:( går vel inn i 14 måned med prøver tenker jeg :sad010

Har fått brun spotting/utflod så det er vel tanta som kommer snart. Blæ!

Når jeg ble gravid i april hadde jeg negativ test på ikm dagen, og testet først positivt 4 dager senere :happy: ikke gi opp før tanta kommer ❤ Jeg heier på dere!
Takk :) men har hatt to kjemiske og da har kroppen vært helt annerledes og jeg har fått positiv 10dpo på digital begge gangene og kjempe ømme bryster. Må føles bare kroppen som vanlig! Et lite håp er der helt til sen sure tanta kommer!:smiley-angelic001

Fortsatt smått brunlig utflod i dag! Men ikke så mye at jeg må ha bind eller tampong. Og det er akkurat sånn at det liksom er sånne små brune ting i.. jeg vet liksom ikke Åssen jeg skal forklare det.. men ikke sånn starten på tanta er! Off, blir jo bare gående her å lure ! Så går jeg på do hele tiden for å sjekke, venter jo bare på tanta da

Fortsatt smått brunlig utflod i dag! Men ikke så mye at jeg må ha bind eller tampong. Og det er akkurat sånn at det liksom er sånne små brune ting i.. jeg vet liksom ikke Åssen jeg skal forklare det.. men ikke sånn starten på tanta er! Off, blir jo bare gående her å lure ! Så går jeg på do hele tiden for å sjekke, venter jo bare på tanta da
Har du testet? Hvor mange dpo?

Back
Topp