❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Ser svak strek på den nederste. Er du sikker på antall dpo? Syns den virker litt svak til å være såpass langt på vei, men det kan jo hende egget festet seg sent da!
Jeg fikk i dag tydeligere strek på A1 med sensitivitet på 25mlu enn strimmel på 10 mlu. Håpet er ikke ute!
Nei, jeg er absolutt ikke sikker. Stort sett har jeg hatt sykluser på 30 dager, men de siste 2 mnd har jeg hatt en syklus på 26 dager. Så har tatt utgangspunkt i 26.
Jasså, fikk du det ja? Nei, da er ikke håpet helt ute enda[emoji4]

Morgentest 11dpo [emoji173]️ :) Bildet tatt ca 20 min etter den ble dyppet. A1-streken kom fortere og tydeligere enn strimmelen, selv om den har høyere sensitivitet.
e0702db1887d52fe837cf192f03023ab.jpg
Gratulerer[emoji122] [emoji4]

Nei, jeg er absolutt ikke sikker. Stort sett har jeg hatt sykluser på 30 dager, men de siste 2 mnd har jeg hatt en syklus på 26 dager. Så har tatt utgangspunkt i 26.
Jasså, fikk du det ja? Nei, da er ikke håpet helt ute enda[emoji4]
Gratulerer[emoji122] [emoji4]
Takk :D

Jeg har skikkelig troa for deg! Men tipper du er litt kortere på vei enn du antar, at syklusen at vært litt lengre denne runden :) Spennende dager fremover nå!

Takk :D

Jeg har skikkelig troa for deg! Men tipper du er litt kortere på vei enn du antar, at syklusen at vært litt lengre denne runden :) Spennende dager fremover nå!
Takk[emoji4] Håper det! Men tror mest at det er en skyggestrek. Blir spennende [emoji122]

Du får holde oss oppdatert! Ta en til i kveld etter å ha holdt deg i 4 timer..?
Jeg kommer med oppdatering[emoji4]
Jeg sliter alltid med å holde meg så lenge. Men kan ta en om jeg klarer å holde meg[emoji4] Tok en etter å holde meg 4 timer på formiddagen i går, den var negativ.

Jeg kommer med oppdatering[emoji4]
Jeg sliter alltid med å holde meg så lenge. Men kan ta en om jeg klarer å holde meg[emoji4] Tok en etter å holde meg 4 timer på formiddagen i går, den var negativ.
Det beste er sikkert og vente til i morgen tidlig, men har du mange tester er det jo spennende å teste før! Min ble sterkere fra morgen 9dpo til kveld 9do, selv om den fortsatt var veldig svak da. ;)

13 dpo å ser fortsatt ikke noe, dere? Ingen tegn til tr, enda jeg på 11 dpo hadde menslignende smerter som kom å gikk hele dagen , bare litt mildere.
IMG_5756.JPG
IMG_5755.jpg

Du får holde oss oppdatert! Ta en til i kveld etter å ha holdt deg i 4 timer..?
Det som er så merkelig at jeg fikk positiv test (en av ebaytestene som bar negative i dag) 4 dager før ikm da jeg hadde sa i mars. Men er vell ulikt fra graviditet til graviditet!?

Det som er så merkelig at jeg fikk positiv test (en av ebaytestene som bar negative i dag) 4 dager før ikm da jeg hadde sa i mars. Men er vell ulikt fra graviditet til graviditet!?
Det kan være veldig forskjellig fra graviditet til graviditet, det kommer ann på hvor tidlig egget festet seg. Og hvis du ikke testet med eggløsningstester så kan du fort være kortere på vei enn du tror :) [emoji106]

Det kan være veldig forskjellig fra graviditet til graviditet, det kommer ann på hvor tidlig egget festet seg. Og hvis du ikke testet med eggløsningstester så kan du fort være kortere på vei enn du tror :) [emoji106]
Har ikke brukt eggløsningstester - så aner ikke når el har vært og om jeg i det hele tatt har hatt det. Jeg pleier alltid å ha vondt i puppene fra el til tr, men denne mnd har ikke hatt vondt i det hele tatt. Først i går jeg begynte å kjenne det så vidt i brystvortene. Har vært hard i magen siste uka også.

10 dpo her og det brunlige utfloden innimellom! Usikker på hva det betyr, men så på testen tatt på noe urin jeg klarte klemme ut til morgen, før jeg drakk noe osv! Men glemte ta på første tissingen på morgen! Syns jeg kan se noe på den nå! Men er jo lenge etter den ble tatt!

5a78e3f9266d959d60f32341d11fc4f3.jpg
172539b3c6d73b97d7108c10d2b19574.jpg

Du må jo ta en digital :-)
Jeg venter til mandag ;) Da er jeg 13 dpo og det var da jeg tok digital sist (13 eller 14 dpo). Da fikk jeg 2-3, så er spent på om jeg får det nå også! Av en eller annen grunn syns jeg det er litt nedtur å få 1-2 på digital (når jeg allerede har fått strek på andre tester). Så jeg går "all in" for 2-3 ! ;)

Morgentest 11dpo [emoji173]️ :) Bildet tatt ca 20 min etter den ble dyppet. A1-streken kom fortere og tydeligere enn strimmelen, selv om den har høyere sensitivitet.
e0702db1887d52fe837cf192f03023ab.jpg
Gratulerer så mye kjære deg :-) dette var fantastisk å se :-) nå må du bare nyte tiden å prøv å ikke bekymre deg så mye da blir denne fine tiden ødelagt :-) dette går bra :-)

Back
Topp