Småspor
Betatt av forumet
Herlig! Gratulerer så mye [emoji7][emoji7]
[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig! Gratulerer så mye [emoji7][emoji7]
Jeg tok ein i dag også å den var blenda så trur ikke eg kommer til å prøve noen flere før fredag, er 9 dpo i dag å føler det er noe men eg veit ikke hva det er Hehe!! Masse lykke til når du skal testeJeg leste akkurat i en gammel infotråd her inne at noen ikke når 25 før cd42, altså 42 dager etter første mensdag. Jeg sitter nemlig med sånne tester selv. Har tatt noen hittil, men ikke fått utslag enda. (Tenkte ikke på det da jeg valgte disse [emoji17]) I mitt tilfelle er det på søndag. Får se om jeg klarer å vente til i morgen i hvert fall [emoji12]
Nå har jeg stort sett hatt symptomer så det holder, da (kun ømme brystvorter hittil i dag, men kjempekvalm i går), men det er fullt mulig (og statistisk sett 100% sannsynlig, for min del) at det likevel bare er TR som nærmer seg. Likevel lever jeg med samme håpet som du. Har klart å ikke teste i dag. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Hvis TR likevel kommer, er det greit å ha noen tester igjen til neste gang symptomene melder seg.
Hiv meg og på derDagens ikmere
Deija
Krølle...
Lappeteppemamma
Morgendis
Hvordan går Det?
Har satt deg på tr.Hiv meg og på der
Har satt deg på tr.
Jeg tok ein i dag også å den var blenda så trur ikke eg kommer til å prøve noen flere før fredag, er 9 dpo i dag å føler det er noe men eg veit ikke hva det er Hehe!! Masse lykke til når du skal teste
Det er rart det der med alle symptomer som man «aldri» har hatt før og så er det egentlig ingenting eller tr som er på vei..
Jeg har selv ikke hatt så mye symptomer denne gangen, vonde pupper har det jo vært siden vi startet å prøve i juli/august.. men en ting som ikke har vært før er utrolig vondt og ubehagelig i korsryggen. Jeg pleier aldri å ha vondt der.. har nå hatt det av og på siden fredag, mest på lørdag..
Ikm er på fredag!
Krysser fingrene! Høres lovende ut(Beklager på forhånd for detaljer)
Ja, det er rart med det. Da jeg gikk på prevensjon hadde jeg vondt i magen den første dagen i syklusen, så ble det bedre andre dagen, og tredje dagen var det som regel over. Nå er det jo 2,5 år siden, og kroppen forandrer seg jo også, men nå er det flere dager med vondt i magen, av og til hodepine, mannen min mener jeg tidvis har veldig kort lunte, og denne gangen har jeg altså vært kvalm (ikke oppkast) 6 dager siden 28.oktober. I går måtte jeg ligge på sofaen med bøtte ved siden av i noen timer. Jeg som _aldri_ er kvalm! De to siste dagene har jeg også hatt ...ikke sure oppstøt, men luft som kommer opp. Litt som raping, bare ikke. Dette skjer kanskje gjennomsnittlig 1-2 gang i timen. Hvis ikke jeg er gravid nå, så må jeg ha innbilt svangerskap eller noe, for dette er veldig merkelig. Kan ikke ha sånne symptomer hver måned. Det blir veldig slitsomt!
Krysser fingrene! Høres lovende ut
Nå har jeg stort sett hatt symptomer så det holder, da (kun ømme brystvorter hittil i dag, men kjempekvalm i går), men det er fullt mulig (og statistisk sett 100% sannsynlig, for min del) at det likevel bare er TR som nærmer seg. Likevel lever jeg med samme håpet som du. Har klart å ikke teste i dag. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Hvis TR likevel kommer, er det greit å ha noen tester igjen til neste gang symptomene melder seg.
Ømme bryst her og! Tror at jeg nå skal prøve å holde meg for å teste... frem til evt TR. Har en billigtest igjen, den skal kun brukes hvis tr ikke kommer på IKM..![emoji1]
Nja, lang og lang. Har 27/28 dager. Føles lang Men har ikke fått inntrykk av at det er unormalt?
(Beklager på forhånd for detaljer)
Ja, det er rart med det. Da jeg gikk på prevensjon hadde jeg vondt i magen den første dagen i syklusen, så ble det bedre andre dagen, og tredje dagen var det som regel over. Nå er det jo 2,5 år siden, og kroppen forandrer seg jo også, men nå er det flere dager med vondt i magen, av og til hodepine, mannen min mener jeg tidvis har veldig kort lunte, og denne gangen har jeg altså vært kvalm (ikke oppkast) 6 dager siden 28.oktober. I går måtte jeg ligge på sofaen med bøtte ved siden av i noen timer. Jeg som _aldri_ er kvalm! De to siste dagene har jeg også hatt ...ikke sure oppstøt, men luft som kommer opp. Litt som raping, bare ikke. Dette skjer kanskje gjennomsnittlig 1-2 gang i timen. Hvis ikke jeg er gravid nå, så må jeg ha innbilt svangerskap eller noe, for dette er veldig merkelig. Kan ikke ha sånne symptomer hver måned. Det blir veldig slitsomt!
Hei
Da kom TR ALTFOR TIDLIG.
Melder meg ut fra forumet! Nok å tenke på det siste halvåret. Lykke til alle sammen!!!
TR kom i dag
Ser at jeg kommer til å se mange kjente i uke 49. Skulle ønske vi alle kunne fått to streker denne pp da, men kjekt med kjente i neste ikm gruppe.
Hihi.Nei, det er ikke lang i det hele tatt. Det er jo ideelt! Bare jeg som er desillusjonert etter å ha fått syklus på 23 dager forrige runde! [emoji85]
Jepp jeg også...Blæsj! Du også? Jeg er på siste dag i uke 48. Én dag seinere el enn forventet og du må slite med meg også i neste runde... Gudd løkk ønskes herfra! [emoji1303][emoji173]️
Jepp jeg også...
Selv om jeg skulle ønske å ha sett deg i termninforum så "sliter" jeg gjerne med deg i neste runde også Koselig med kjente Lykke til du også [emoji173]️