Får krysse alt som krysses kan for detÆsj, så kjedelig. Håper det blir din tur i neste runde! [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får krysse alt som krysses kan for detÆsj, så kjedelig. Håper det blir din tur i neste runde! [emoji1303]
Her kom mensen i dag, så da takker jeg for meg!
Da var tr her
Helighet det var en dårlig uke for mange. Men håper mange ser fremover selvom det bokstavlig talt er noe dritt når TR KOMMER
Håper å se dere igjen i neste runde. Jeg skal iallefall være mer positiv og shotte grapefruktjuice og hive i meg vitaminer.
Kan anbefale et par morsomme serier som garantert får deg til å tenke på andre ting hvis det er av interesse [emoji173]
Det er godt vi har noen som deg som kan holde motet oppe! Tar gjerne anbefaling om gode serier [emoji1303]
Jeg elsker serien Jane the virgin..den treffer meg mitt i hjerte med humor..plot og ikke minst føler jeg meg veldig glad etter å ha sett en episodee..eller tre. . Et par spanske gloser og mange morsomme hashtags rikere Check it out!
Krølle..du er nå en sinnsyk motivator du og
Begynn med den. Er den likbar så deler jeg mer
Jeg tar aldri en sånn før strimmel viser tydelig strek[emoji4] orker ikke å rett i fleisen ikke gravid liksom[emoji85] [emoji12]Tok ein sån uke indikator test i dag, 11 dpo å der sto det ikke gravid, så eg veit ikke Hehe når man kan ta den?? sist eg tok sån sto det 3+ Hehe
Oioi! Håper den slår ut [emoji173]Her vises streken bedre. Skal ta en digital etter å ha holdt meg i 4 timer. Håper bare det ikke er for tidlig for digital.
Sååå spennende! Håper for degHer vises streken bedre. Skal ta en digital etter å ha holdt meg i 4 timer. Håper bare det ikke er for tidlig for digital.
Ingen tante rød på meg enda men negativ test, 11 dpo i dag så for bare vente, ingen rein til spotting heller noe eg begynner å gjøre 2-3 dager før mensen!!Vimso84
Ossto8388
Tusta
Fisk84
Mon25
Ørkenblomst
Hvordan går Det?
Nei er nok litt tidlig å ta den kansje Hehe er bare 11 dpo!! Håper di andre strimlene mine kommer i posten i dag så for eg se hva di sierJeg tar aldri en sånn før strimmel viser tydelig strek[emoji4] orker ikke å rett i fleisen ikke gravid liksom[emoji85] [emoji12]
Så stas! Kommer du med til termingruppa juli18 da?Da kan jeg settes på gravid[emoji4] [emoji173]