Mamma til 2 gutter
Elsker forumet
Ja, blir nok juli18[emoji4] Har et julibarn fra før, så juli er vi god på[emoji23]Så stas! Kommer du med til termingruppa juli18 da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, blir nok juli18[emoji4] Har et julibarn fra før, så juli er vi god på[emoji23]Så stas! Kommer du med til termingruppa juli18 da?
Så herlig [emoji1] når blir termin nå da?Ja, blir nok juli18[emoji4] Har et julibarn fra før, så juli er vi god på[emoji23]
10dpo, testa blankt i går, ingen tr, tester igjen lørdag morgen hvis ikke tr har kommet før.Vimso84
Ossto8388
Tusta
Fisk84
Mon25
Ørkenblomst
Hvordan går Det?
Da kan jeg settes på gravid[emoji4] [emoji173]
Takk[emoji2]Gratulerer!!
Takk[emoji2]
Lykke til i neste pp[emoji2] [emoji2]
Vimso84
Ossto8388
Tusta
Fisk84
Mon25
Ørkenblomst
Hvordan går Det?
Da var eg begynt å spotte, så mensen kommer vel i kveld eller i morgen men digg med presis syklus mereker egVimso84
Ossto8388
Tusta
Fisk84
Mon25
Ørkenblomst
Hvordan går Det?
Da kan jeg settes på gravid[emoji4] [emoji173]
Da var eg begynt å spotte, så mensen kommer vel i kveld eller i morgen men digg med presis syklus mereker eg
Ja skulle jo helst hatt to streker men men sån er det, det skal ikke altid være lett å få det man ønsker seg men nå blir det nok litt vanskeligere å få det til å klaffe framover siden mannen er på reise jobb rundt den magiske tiden så nå blir det bryllups planlegging fremover å så for vi se hva som skjerUrk, blandet den der ja. Hurra for regelmessig syklus i hvertfall. Det lengter jeg også tilbake til!
Ja skulle jo helst hatt to streker men men sån er det, det skal ikke altid være lett å få det man ønsker seg men nå blir det nok litt vanskeligere å få det til å klaffe framover siden mannen er på reise jobb rundt den magiske tiden så nå blir det bryllups planlegging fremover å så for vi se hva som skjer
Da var eg begynt å spotte, så mensen kommer vel i kveld eller i morgen men digg med presis syklus mereker eg
Tusen takk for det ja men koseligt med 13 år da ja det er bare til å gje gass, så sitter spira til slutt jeg for kose meg med bryllup å den herlige snuppa jeg har fra før av så for vi se etter nyttår om ting passer da så håper eg du kommer deg inn på ein termin gruppe snartBryllupsplanlegging er artig da! Gratulerer med sånne planer [emoji173]️. Vi har allerede vært gift i 13 år (oldiser vettu), så vi går all in for babylaging, med unntak av denne runden.
Håper det er spira som sitter seg dypt ned ein plass, her kom mensen bankene på døren kl 21 Hehe nett som sist gang Hehe smertene sniker seg på også så nå er det bare til å legge seg i sengen i foster stilling HeheUrk. Jeg har også spottet så vidt, men har ikke helt mistet håpet enda...
Tusen takk for det ja men koseligt med 13 år da ja det er bare til å gje gass, så sitter spira til slutt jeg for kose meg med bryllup å den herlige snuppa jeg har fra før av så for vi se etter nyttår om ting passer da så håper eg du kommer deg inn på ein termin gruppe snart
Håper det er spira som sitter seg dypt ned ein plass, her kom mensen bankene på døren kl 21 Hehe nett som sist gang Hehe smertene sniker seg på også så nå er det bare til å legge seg i sengen i foster stilling Hehe
Håper det er spira som sitter seg dypt ned ein plass, her kom mensen bankene på døren kl 21 Hehe nett som sist gang Hehe smertene sniker seg på også så nå er det bare til å legge seg i sengen i foster stilling Hehe