Småspor
Betatt av forumet
Gratulerer
Tusen takk<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Vimso84
Ossto8388
Tusta
Fisk84
Mon25
Ørkenblomst
Hvordan går Det?
Oi det var tidlig
Nå kom tanta på besøk
Henger med dere videre jeg Prøver å la mannens positivitet smitte over på megÅååå, neeeeei! Så du hadde skrevet deg på en ny ikm-gruppe, men håpet det var for sikkerhetsskyld, siden denne uken snart er over... Blæsj altså. [emoji13]. Sender deg en [emoji515]-klem og håper du får to streker i adventskalenderen!!
Henger med dere videre jeg Prøver å la mannens positivitet smitte over på meg
Haha, ikke så rart, de får jo periodevis veldig mye sex *ler*Høres ut som en flott mann! Min er irriterende positiv til at prøvingen drar ut i tid... [emoji48]
Haha, ikke så rart, de får jo periodevis veldig mye sex *ler*
Etter spontanaborten i november 16, har vi vært aktive prøvere. Nesten et år med skuffelser. Med IKM i går og POSITIV test i dag så krysser jeg fingrene for at graviditeten går som den skal denne gangen og går ut av forumet her med termin i juli 18 [emoji173]️
Gratulerer[emoji4] Da er vi i samme termingruppe[emoji4]Etter spontanaborten i november 16, har vi vært aktive prøvere. Nesten et år med skuffelser. Med IKM i går og POSITIV test i dag så krysser jeg fingrene for at graviditeten går som den skal denne gangen og går ut av forumet her med termin i juli 18 [emoji173]️
Etter spontanaborten i november 16, har vi vært aktive prøvere. Nesten et år med skuffelser. Med IKM i går og POSITIV test i dag så krysser jeg fingrene for at graviditeten går som den skal denne gangen og går ut av forumet her med termin i juli 18 [emoji173]️
Fikk TR forrige søndag..Symptomjegern
Lise30
Deija
Lappeteppemamma
Tusta
Fisk84
Mon25
Ørkenblomst
Prosjekt spire
Lille-bille
LilleM
Fru.reb
Annemor93
Hvordan går Det?
synes det ser ut som en rosa "skygge", så krysser fingrene for en sterkere strek om et par dagerKan dette se ut som en positiv test, eller er det skyggestrek? [emoji848] testen tatt i går kveld, var da 2 dager over ikm!
Har nylig tatt ut hormonspiral og kun hatt en vanlig mens etter det er usikker på når jeg eventuelt har hatt EL, men har ingen tegn til TR foreløpig
Ser jo positiv ut! hvordan er tempen, om du temper?Vis vedlegget 236302
Jeg hadde jo egentlig gitt opp siden jeg hadde begynt å spotte litt brunt slim, men så ble det liksom aldri noe mer. Så i dag, en uke etter IKM, fikk jeg denne som vitterlig er en rosa strek
Ser jo positiv ut! hvordan er tempen, om du temper?
Vis vedlegget 236302
Jeg hadde jo egentlig gitt opp siden jeg hadde begynt å spotte litt brunt slim, men så ble det liksom aldri noe mer. Så i dag, en uke etter IKM, fikk jeg denne som vitterlig er en rosa strek