❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Nå kom tanta på besøk :hungover:

Åååå, neeeeei! Så du hadde skrevet deg på en ny ikm-gruppe, men håpet det var for sikkerhetsskyld, siden denne uken snart er over... Blæsj altså. [emoji13]. Sender deg en [emoji515]-klem og håper du får to streker i adventskalenderen!!

Åååå, neeeeei! Så du hadde skrevet deg på en ny ikm-gruppe, men håpet det var for sikkerhetsskyld, siden denne uken snart er over... Blæsj altså. [emoji13]. Sender deg en [emoji515]-klem og håper du får to streker i adventskalenderen!!
Henger med dere videre jeg ;) Prøver å la mannens positivitet smitte over på meg :)

Etter spontanaborten i november 16, har vi vært aktive prøvere. Nesten et år med skuffelser. Med IKM i går og POSITIV test i dag så krysser jeg fingrene for at graviditeten går som den skal denne gangen og går ut av forumet her med termin i juli 18 [emoji173]️

Gratulerer så mye!! Det er så utrolig gøy at du endelig får gå videre igjen! [emoji7] Nyyyt månedene fremover [emoji1303]

Etter spontanaborten i november 16, har vi vært aktive prøvere. Nesten et år med skuffelser. Med IKM i går og POSITIV test i dag så krysser jeg fingrene for at graviditeten går som den skal denne gangen og går ut av forumet her med termin i juli 18 [emoji173]️
Gratulerer[emoji4] Da er vi i samme termingruppe[emoji4]

Gratulerer! Krysser fingrene for deg [emoji5]

Kan dette se ut som en positiv test, eller er det skyggestrek? [emoji848] testen tatt i går kveld, var da 2 dager over ikm!

Har nylig tatt ut hormonspiral og kun hatt en vanlig mens etter det:) er usikker på når jeg eventuelt har hatt EL, men har ingen tegn til TR foreløpig

10a5196a573c9ae3660cc1f824fadeaa.heic

Kan dette se ut som en positiv test, eller er det skyggestrek? [emoji848] testen tatt i går kveld, var da 2 dager over ikm!

Har nylig tatt ut hormonspiral og kun hatt en vanlig mens etter det:) er usikker på når jeg eventuelt har hatt EL, men har ingen tegn til TR foreløpig

10a5196a573c9ae3660cc1f824fadeaa.heic
synes det ser ut som en rosa "skygge", så krysser fingrene for en sterkere strek om et par dager :)

A15FE85B-ECA7-430E-9E30-75536A0C7127.jpeg

Jeg hadde jo egentlig gitt opp siden jeg hadde begynt å spotte litt brunt slim, men så ble det liksom aldri noe mer. Så i dag, en uke etter IKM, fikk jeg denne som vitterlig er en rosa strek o_Oo_O

Vedlegg

• D386D539-B887-4D30-8319-15120005628F.jpeg
    D386D539-B887-4D30-8319-15120005628F.jpeg
    198,5 KB · Visninger: 110
Last edited:
Vis vedlegget 236302

Jeg hadde jo egentlig gitt opp siden jeg hadde begynt å spotte litt brunt slim, men så ble det liksom aldri noe mer. Så i dag, en uke etter IKM, fikk jeg denne som vitterlig er en rosa strek o_Oo_O

Ser veldig lovende ut! Vil tro at det er på sin plass å gratulere! [emoji173]️Du har sikkert bare hatt el et par dager seinere enn beregnet, eller at egget har festet seg seint i forløpet. Lykke til videre! [emoji93]

Back
Topp