Nå nylig?Tusentakk billigetester.no
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå nylig?Tusentakk billigetester.no
Nei, det var i sommer rundt juliNå nylig?
Bare sett med på tr duHvordan går Det?
Bare sett med på tr du
SørenNe
Nei, det var i sommer rundt juli
Ikm i dag, 15 dpo. Negative tester i mange dager nå, og fremdeles ingen tr. Skjønner ingenting... Etter el bruker tr å komme 15dpo. Denne mnd tydeligvis ikke... Håper bare det skjer ila. helgen, så jeg får tatt første blodprøve mandag (eneste da jeg får til og gå fra jobb). Skal tas på dag 2-3 i syklus.
Tr is in tha house...
Blæsj... det var da som pokker! Du får ta med deg en [emoji515] og tusle videre til neste pp sammen med oss andre som heller ikke trakk vinnerloddet denne uken. [emoji12]
Hjemme alene, med både [emoji515] og Pepsi Max. Og så kan jeg insistere på å drikke rødvin i morgen når vi skal i middagsbesøk - én av oss må kjøre, og det blir i alle fall ikke meg... [emoji6]
Lykke til neste pp! Blodprøvesyklus for min del.
Så innmari gøy!Vis vedlegget 236041
Må jo selvfølgelig bruke opp alle testene!
Dagen før ikm! 13dpo. Trodde aldri den skulle bli SÅ positiv så fort[emoji5]
Jepp må holde mote oppe, heldigvis kommer det flere måneder der man kan få sjangsen men så synes eg det er greit att tr kommer når det skal att ikke det blir flere dager over tiden å så går man bare å lurer å tenker på hvorfor kommer den ikke så derfor smilefjes sender så mye pågangsmot som du føler du trengerMed smilefjes bak?! Send litt pågangsmot hitover også! [emoji12][emoji6]
Jepp må holde mote oppe, heldigvis kommer det flere måneder der man kan få sjangsen men så synes eg det er greit att tr kommer når det skal att ikke det blir flere dager over tiden å så går man bare å lurer å tenker på hvorfor kommer den ikke så derfor smilefjes sender så mye pågangsmot som du føler du trenger
Symptomjegern
Lise30
Deija
Lappeteppemamma
Tusta
Fisk84
Mon25
Ørkenblomst
Prosjekt spire
Lille-bille
LilleM
Fru.reb
Annemor93
Hvordan går Det?
Oi det var tidligTr kom forrige søndag her....
Ingen tr her enda og negativ test.. Så venter i spenning![emoji4]Symptomjegern
Lise30
Deija
Lappeteppemamma
Tusta
Fisk84
Mon25
Ørkenblomst
Prosjekt spire
Lille-bille
LilleM
Fru.reb
Annemor93
Hvordan går Det?
GratulererVis vedlegget 236041
Må jo selvfølgelig bruke opp alle testene!
Dagen før ikm! 13dpo. Trodde aldri den skulle bli SÅ positiv så fort[emoji5]