❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Ikm i dag, 15 dpo. Negative tester i mange dager nå, og fremdeles ingen tr. Skjønner ingenting... Etter el bruker tr å komme 15dpo. Denne mnd tydeligvis ikke... :( Håper bare det skjer ila. helgen, så jeg får tatt første blodprøve mandag (eneste da jeg får til og gå fra jobb). Skal tas på dag 2-3 i syklus.

Ikm i dag, 15 dpo. Negative tester i mange dager nå, og fremdeles ingen tr. Skjønner ingenting... Etter el bruker tr å komme 15dpo. Denne mnd tydeligvis ikke... :( Håper bare det skjer ila. helgen, så jeg får tatt første blodprøve mandag (eneste da jeg får til og gå fra jobb). Skal tas på dag 2-3 i syklus.

Tr is in tha house...

Blæsj... det var da som pokker! Du får ta med deg en [emoji515] og tusle videre til neste pp sammen med oss andre som heller ikke trakk vinnerloddet denne uken. [emoji12]

Hjemme alene, med både [emoji515] og Pepsi Max. Og så kan jeg insistere på å drikke rødvin i morgen når vi skal i middagsbesøk - én av oss må kjøre, og det blir i alle fall ikke meg... [emoji6]
Lykke til neste pp! Blodprøvesyklus for min del.

Hjemme alene, med både [emoji515] og Pepsi Max. Og så kan jeg insistere på å drikke rødvin i morgen når vi skal i middagsbesøk - én av oss må kjøre, og det blir i alle fall ikke meg... [emoji6]
Lykke til neste pp! Blodprøvesyklus for min del.

Liker innstillingen! Jeg får ikke lov å bli gravid denne pp pga utredning av hormonkrøll, så jeg bare gjør meg kjent med syklus og fyller opp tr-kvoten, så dere andre skal få større sjanse [emoji56]. Håper på to streker i dagene før julaften...

IMG_2734.JPG

Må jo selvfølgelig bruke opp alle testene!
Dagen før ikm! 13dpo. Trodde aldri den skulle bli SÅ positiv så fort[emoji5]

Med smilefjes bak?! Send litt pågangsmot hitover også! [emoji12][emoji6]
Jepp må holde mote oppe, heldigvis kommer det flere måneder der man kan få sjangsen :-) men så synes eg det er greit att tr kommer når det skal att ikke det blir flere dager over tiden å så går man bare å lurer å tenker på hvorfor kommer den ikke så derfor smilefjes :-) sender så mye pågangsmot som du føler du trenger :-) :-)

Jepp må holde mote oppe, heldigvis kommer det flere måneder der man kan få sjangsen :-) men så synes eg det er greit att tr kommer når det skal att ikke det blir flere dager over tiden å så går man bare å lurer å tenker på hvorfor kommer den ikke så derfor smilefjes :-) sender så mye pågangsmot som du føler du trenger :-) :-)

Da forsyner jeg meg grovt [emoji56]! Takker [emoji1303]

Symptomjegern
Lise30
Deija
Lappeteppemamma
Tusta
Fisk84
Mon25
Ørkenblomst
Prosjekt spire
Lille-bille
LilleM