❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Kveldstest 9dpo. Klarte ikke holde meg så lenge, så urinen var veldig lys. Men streken er sterkere! [emoji7]
053d8fd3ab07be67af0df80eee6e3136.jpg

Ser jo virkelig ut som det har klaffet for dere [emoji7]
Det ser faktisk sånn ut! Så får vi bare se om det varer, er jo såpass tidlig at sjansen for kjemisk er veldig stor. Men jeg velger å glede meg, og forsøke å tenke positivt.
Håper det! Har så sabla vondt i hode idag å! Blir kvalm samt jeg spiser..

Men har så mistet troen a negativ test i går!
Hvor mange dpo var du igjen? Symptomene virker jo veldig lovende!

Det ser faktisk sånn ut! Så får vi bare se om det varer, er jo såpass tidlig at sjansen for kjemisk er veldig stor. Men jeg velger å glede meg, og forsøke å tenke positivt.Hvor mange dpo var du igjen? Symptomene virker jo veldig lovende!

Tror selv jeg er 8 dpo i dag, men tester ikke etter el så er umulig å vite :-) men har IKM onsdag 8. Hvis jeg ikke tar feil:-)

Tror selv jeg er 8 dpo i dag, men tester ikke etter el så er umulig å vite :-) men har IKM onsdag 8. Hvis jeg ikke tar feil:-)
Det er fortsatt veldig tidlig da! Jeg hadde garantert ikke fått strek i går, for den i morges tok seg god tid før den kom opp og var også ganske svak. Så håpet lever fortsatt!!

Melder meg inn her, har egentlig IKM på søndag Har bare 11 dager lutealfase, men håper at Letrozol og Ovitrelle kanskje kan hjelpe meg på vei med dette denne syklusen!

Er 8dpo i dag (fikk altså EL med Ovitrelle) og oppdaget noe jeg tror er blod i trusa da jeg kom hjem fra trening nå. Har fått TR på 11 dpo de siste syklusene mine, men synes 8 dpo er i overkant tidlig å begynne å spotte...

Melder meg inn her, har egentlig IKM på søndag Har bare 11 dager lutealfase, men håper at Letrozol og Ovitrelle kanskje kan hjelpe meg på vei med dette denne syklusen!

Er 8dpo i dag (fikk altså EL med Ovitrelle) og oppdaget noe jeg tror er blod i trusa da jeg kom hjem fra trening nå. Har fått TR på 11 dpo de siste syklusene mine, men synes 8 dpo er i overkant tidlig å begynne å spotte...
Festeblødning? Håper det!

Ser ut som det var en skyggestrek hos meg i går. De 3 jeg har tatt i dag er alle negativ.
2e6e3be407935c002d2437d87b697211.jpg

Noen som ser noe? 12 dpo. Masse mens murringer, små kramper og stikking i eggstokkene i går men ingen tr, unormalt for meg.
IMG_5753.JPG
IMG_5754.jpg

Ser dessverre ikke noe :( kanskje du har hatt en streifer..?

Hm si det :/ hvor sent har folk fått positiv ? Utrolig merkelig m de smertene i går men ingen tr! Pleier ikke merke noe sånt før akkurat når tr ankommer eventuelt noen få timer føre. Får vel bare vente på tr eventuelt :/ Å tempen min har heller ikke gått ned som den burde før tr. Siste 2 syklusene mine har vært på 29, er på 30 nå.

Så litt mer nøye på en av testene etter tidsfristen - noen som ser streken?
9c7b6b75b719ae58f9fbd68bf8232f2a.jpg

Jeg åpnet testen jeg. ser streken mye bedre da.

05ede663be9b65d30760dc3f16eed83f.jpg

f4c93a03eadf679cda2129c6a6418a48.jpg

Back
Topp