❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Så lei ting ikke går veien [emoji20]

Før hadde jeg sykluser på 28 dager. EL var da søndag (tester ikke så antatt EL). Aksjer fredag og søndag kveld. Siste gangene hatt lengre syklus så da blir antatt EL i morra... planen var aksjer i kveld men vi er begge syke. Samboer hoster og hoster og jeg er helt tett og får nesten ikke puste, så
sengevalsen kan vi se langt etter....

Tenk om jeg er tilbake til 28 dagers syklus og aksjene i helga kunne treffe, det der liksom mitt eneste lille håp....

Drømte om tidlig vårbaby. Nå er neste sommer også gått snart og vi får det bare ikke til å klaffe når det trengs [emoji20] i morra er det ikke muligheter for noe ☹️

Så lei ting ikke går veien [emoji20]

Før hadde jeg sykluser på 28 dager. EL var da søndag (tester ikke så antatt EL). Aksjer fredag og søndag kveld. Siste gangene hatt lengre syklus så da blir antatt EL i morra... planen var aksjer i kveld men vi er begge syke. Samboer hoster og hoster og jeg er helt tett og får nesten ikke puste, så
sengevalsen kan vi se langt etter....

Tenk om jeg er tilbake til 28 dagers syklus og aksjene i helga kunne treffe, det der liksom mitt eneste lille håp....

Drømte om tidlig vårbaby. Nå er neste sommer også gått snart og vi får det bare ikke til å klaffe når det trengs [emoji20] i morra er det ikke muligheter for noe ☹️
❤️❤️

Jeg er CD 21 i dag og 3 dpo, usikker på om jeg hører til her eller i uke 44. Ikm mellom 04-09. Har mest sansynlig tatt feil av el tidligere! Fant det ut m temping å en knall positiv el-test lørdag kveld! Aldri hatt så positiv el-test før. Vi la inn aksjer natt t søndag , brukte conseive pluss, tar i tillegg babyklister. Rimelig spent, evigheter til jeg kan teste neste uke jo!

Nå begynner jeg å bli smålei av å legge inn aksjer :laughing001
Har gått «all in» denne mnd. for å si det sånn :p
Irriterer meg at jeg har hatt null tegn på EL, bortsett fra nesten positiv test. Glemte å tempe én(!) dag og må er alt bare surr.
Har ikke hatt noe el-smerter heller... :grumpy:

Kan visst settes på gravid [emoji24][emoji16][emoji173]️ Ble det tydeligvis forrige pp, men hadde blødning som jeg trodde var TR!
0f3f884a0dbadd92f04373b2032f215b.jpg
Gratulerer :)

Kanskje tidlig å ha noe forventinger 3 dpo , hvor sannsynlig at man merker noe så tidlig? Masse stikking nederst i magen i dag, kjennes som små dunk helt neders i magen. Å nei det hjelper ikke å spise :p

Vet ikke om jeg hører til her eller uke 44. Rosalia pp11, b1, El 22.10 Ikm ca04-09.10

Kanskje tidlig å ha noe forventinger 3 dpo , hvor sannsynlig at man merker noe så tidlig? Masse stikking nederst i magen i dag, kjennes som små dunk helt neders i magen. Å nei det hjelper ikke å spise :p

Det er nok lite sannsynlig, men kroppen er rar, så alt er nok mulig [emoji13]. Jeg håper det er noe på gang! En uke til nå, så nærmer vi oss svaret [emoji1303]

Det er nok lite sannsynlig, men kroppen er rar, så alt er nok mulig [emoji13]. Jeg håper det er noe på gang! En uke til nå, så nærmer vi oss svaret [emoji1303]

Jepp men pleier ikke kjenne sånn, å det et helt i nedre der eggstokk/livmor er. + hatt vondt i lysken [emoji85] men kan vel få innbilte symptomer å [emoji23] æsj er såååå lenge til ! Burde jo vente til mandag tidligst , helst litt lenger m å teste også.

Jepp men pleier ikke kjenne sånn, å det et helt i nedre der eggstokk/livmor er. + hatt vondt i lysken [emoji85] men kan vel få innbilte symptomer å [emoji23] æsj er såååå lenge til ! Burde jo vente til mandag tidligst , helst litt lenger m å teste også.

Jeg klarer aldri i verden å vente så lenge som til mandag. Tirsdag morgen MÅ jeg teste, for da skal jeg igjen på kontroll på sykehuset, og kommer til å få det vanlige spm om jeg er gravid. Må vel som vanlig svare at jeg ikke vet. Har konstant vært 9 eller 10 dpo på de siste kontrollene, selv om de har vært flyttet rundt for å unngå akkurat det. Syklusen min liksom flytter seg etter... [emoji23][emoji56]. Håpløst.

Jeg klarer aldri i verden å vente så lenge som til mandag. Tirsdag morgen MÅ jeg teste, for da skal jeg igjen på kontroll på sykehuset, og kommer til å få det vanlige spm om jeg er gravid. Må vel som vanlig svare at jeg ikke vet. Har konstant vært 9 eller 10 dpo på de siste kontrollene, selv om de har vært flyttet rundt for å unngå akkurat det. Syklusen min liksom flytter seg etter... [emoji23][emoji56]. Håpløst.

He he huff skal ikke være lett nei! Kan jo være babyklistere son gjør det også ? Mer blodtilførsel til livmoren Hm. Tolodighetsprøve er det i hvertfall!

He he huff skal ikke være lett nei! Kan jo være babyklistere son gjør det også ? Mer blodtilførsel til livmoren Hm. Tolodighetsprøve er det i hvertfall!

Tålmodighetsprøve er rette ordet... Har ikke noe erfaring med babyklister. Har nok hormoner i ubalanse til at jeg skal prøve å påvirke noe som helst. Bare 10 dager igjen til jeg vet om det ligger an til CDminus1 eller 4+0. [emoji51]

d0e133c3b365ee1cde5a28083bf0c6de.heic
Hei! Eltest positiv i dag, og melder meg derfor inn her. PP har vi sluttet å telle for lenge siden. El ca i dag eller i morgen. Tr ca 9.-10. november kanskje?

Samboeren kom hjem fra reisejobb sent i går kveld, så vi får ikke lagt inn aksjer før i ettermiddag. Håper vi kanskje rekker el selv om testen var positiv i dag tidlig...

Ellers har vi time hos gyn over helgen for fertilitetsutredning. Har veldig ustabil/ikke-eksisterende syklus. Nå, etter å ha gått ned 3-4 kg har syklusen kommet bittelitt mer i orden kan det se ut som, men spent på om gyn kan finne ut om jeg egentlig har el eller om det bare blir med positiv eltest.

Back
Topp