❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Går det bra med aksjelegginga for dere??

Her har vi hatt sykt barn ei uke og nå begynner jammen begge vi to å bli syke... skikkelig dårlig timing [emoji20]

Går det bra med aksjelegginga for dere??

Her har vi hatt sykt barn ei uke og nå begynner jammen begge vi to å bli syke... skikkelig dårlig timing [emoji20]

Oh, no!! Her har vi lagt inn aksjer tre dager på rad pga pos eggløsningstester, men nå falt tempen ytterligere i dag, så spørs om ikke stakkars mannen må overtales til å yte litt i dag også [emoji56].

Oh, no!! Her har vi lagt inn aksjer tre dager på rad pga pos eggløsningstester, men nå falt tempen ytterligere i dag, så spørs om ikke stakkars mannen må overtales til å yte litt i dag også [emoji56].

Her har aksjer blitt lagt inn hver dag siden søndag :D så håper på positive svar etterhvert:D positiv el tester onsdag og torsdag :)

Så bra for dere [emoji5]

Aksjer i går her, så får vi se hvordan det går videre.... [emoji848]

Så bra for dere [emoji5]

Aksjer i går her, så får vi se hvordan det går videre.... [emoji848]

Rart hvor ivrig jeg blir... jeg som skulle ligge litt lavt denne pp. [emoji85] Jaja, tipper medisiner og hormoner gjør sitt til at en evt spire skal få slite med å etablere seg uansett. Men et liiiiite håp har man jo alltid [emoji56]

Ikke så mye aksjer her foreløpig, men ikke noe hastverk sånn sett, ikke forventet EL før om en uke.. kjedelig med IKM på søndagen, føler jeg ligger så langt bak alle andre[emoji12]

Ikke så mye aksjer her foreløpig, men ikke noe hastverk sånn sett, ikke forventet EL før om en uke.. kjedelig med IKM på søndagen, føler jeg ligger så langt bak alle andre[emoji12]

Jeg er egentlig på lørdag i uke 44, men henger i begge gruppene. Hater også å være sistemann ut, men samtidig tester jeg jo så tidlig at jeg vil henge med litt der også [emoji85]. Gleder meg... tror el er i dag pga stup i tempen i dag. Satser på hopp til i morgen [emoji1303]

Jeg er egentlig på lørdag i uke 44, men henger i begge gruppene. Hater også å være sistemann ut, men samtidig tester jeg jo så tidlig at jeg vil henge med litt der også [emoji85]. Gleder meg... tror el er i dag pga stup i tempen i dag. Satser på hopp til i morgen [emoji1303]

Krysser fingrene for hopp imorgen krølle ;)

Kommer nok til å teste tidlig denne gangen hvertfall, blir så gira når alle andre begynner at jeg ikke klarer å la være[emoji12] spennende! Krysser fingrene for at soldatene finner veien til gullegget da![emoji2]

Kommer nok til å teste tidlig denne gangen hvertfall, blir så gira når alle andre begynner at jeg ikke klarer å la være[emoji12] spennende! Krysser fingrene for at soldatene finner veien til gullegget da![emoji2]

Takk for det! Er mer bekymret for om det befruktede gullegget klarer å feste seg når el kommer så tidlig, og slimhinnene lider under pågående steroidbehandling. Svaret får jeg vel om en uke eller to [emoji4] Lykkeønskninger din veg også!

Ikke mye aksjer her heller, da el ikke er forventet før neste helg . Og da skal vi på hyttetur med noen venner [emoji37] er det ikke typisk ?

God morgen, jenter!

CD 13 i dag! :) Og grafen begynner å bli fin :D

Vedlegg

• IMG_0428.jpg
    IMG_0428.jpg
    130,6 KB · Visninger: 98
Lovende stigning i temp!
Ja! Men jeg glemte å teste i morges før jeg sto opp, så la meg tilbake i senga etter at jeg hadde reist meg og henta undertøy i skuffa. Håper ikke det gjorde utslag! :angelic:

Ja! Men jeg glemte å teste i morges før jeg sto opp, så la meg tilbake i senga etter at jeg hadde reist meg og henta undertøy i skuffa. Håper ikke det gjorde utslag! :angelic:

Det burde ikke det med sååå liten aktivitet. Men det endelige svaret får du vel i morgen, hvis tempen holder seg høy [emoji41]

Back
Topp