Amandaa11
Forumet er livet
Jeg starter som regel rett etter tr. For og være sikkerNår begynner dere å teste dere for eggløsning? Er ikke kjent med min syklus enda, men i følge appen Flo har jeg eggløsning den 23.oktober..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg starter som regel rett etter tr. For og være sikkerNår begynner dere å teste dere for eggløsning? Er ikke kjent med min syklus enda, men i følge appen Flo har jeg eggløsning den 23.oktober..
Endelig [emoji16]Tanta har pakket sammen å komme seg ut døren, det var jaggu på tide Hehe!! Monitoren har sakt at på onsdag begynner testingen etter El
Kanskje dumt spørsmål, men er CD1 første mens dag?
Masse lykke til! Håper virkelig det klaffer for dere snart! Hvordan hjelp skal du få?Hei alle sammen! Smeller meg inn her med dere.
Sommerblomst1 pp5 (BO i april), B1, el 26/10, IKM 11/11.
Håper det blir alle sin tur til å positive tester denne pp. Selv kjenner jeg at motivasjonen ikke er helt på topp, etter snart 2 år med prøving og BO i april i år. Var på legebesøk forrige uke, og jeg får ikke noe hjelp før på nyåret. Så da får man bare fortsette med prøvinga[emoji4]
Jeg har alltid brukt å starte testinga når den ber om det. Men vurderer å prøve en dag senere denne gangen, så slipper jeg forhåpentligvis å åpne ny pakke med tester (har 10 igjen fra en eske).Trenger man ikke begynne å teste når monitoren ber om det??
Fortsatt tidlig, men flere av dere venter på ny ikm gruppe. [emoji173]
Siter eller skriv i tråden så oppdaterer jeg listen.
Nick - pp - barn nr - el - IKM.
Quote helst innlegget så skal jeg prøve så godt jeg kan og oppdatere så fort som mulig.
Lykke til alle sammen [emoji173][emoji173]
MANDAG 6:
Evigpessimist-pp 9 - b2 - el 22.10 - ikm 6.11
Kaloui - PP4 - B2 - EL ca 27/10 - IKM 6/11
Mammatil2gutter PP 11(pp7 etter sa i mars) - El 23.10 - ikm 6.11 - B3
TIRSDAG 7:
Deija - pp 9 - b2(3) - EL 24.10 - IKM 07.11
Krølle... - pp3 (etter MA) - B3(4) - ikm ca 6.-7.11
Katta - Pp15 - B2 - El ca 24.10, IKM ca 7.11.
Lappeteppemamma - pp8 - b4 - el 24.10 - IKM 7.11
ONSDAG 8:
Vimso84 pp3 B 2 El ca 20.10 Ikm ca 8-9.11
Ossto8388 - Pp 3 på barn nr 2, IKM 8.11
Fisk84 - PP8 - B2 - EL 25/10 - IKM 8/11
TORSDAG 9:
FREDAG 10:
Prosjekt spire - pp1 - barn 1 - EL 21-24 - IKM fra 7-10.11
MiniMe80 - PP22 (pp6 etter tidlig sa) - B1 - EL ca 25.10 - IKM ca 10.11
Lille-bille • pp3 • barn nr 1 • el:27.10 • ikm:10.11
LØRDAG 11:
Sommerblomst1 pp5 (BO i april), B1, el 26/10, IKM 11/11.
SØNDAG 12:
ILØPET AV UKEN:
Amandaa11 - pp8 - b1 - EL? - IKM?
TR:
GRAVID[emoji173]:
Da er det på tide å bli med i ny IKM-gruppe![emoji4] Trengte litt tid på å komme meg opp igjen etter tanta kom på besøk, siden det var siste pp før søknad til ivf. Men nå er jeg klar for ny pp, og satser på det klaffer før innkalling[emoji4]
Frøyaprøverlykken - PP16 - B1 - EL 28.10 - IKM 12.11
Velkommen hit [emoji16] Håper for dere [emoji16]Da er det på tide å bli med i ny IKM-gruppe![emoji4] Trengte litt tid på å komme meg opp igjen etter tanta kom på besøk, siden det var siste pp før søknad til ivf. Men nå er jeg klar for ny pp, og satser på det klaffer før innkalling[emoji4]
Frøyaprøverlykken - PP16 - B1 - EL 28.10 - IKM 12.11
Godt at du klarte å mobilisere til ny runde! Gleder meg til å slå følge... Ser ut til at vi klarer å mobilisere en flott gjeng til sensommerbaby-gruppe.
Velkommen hit [emoji16] Håper for dere [emoji16]
Ja, måtte jo klare det! Merker bare det blir vanskeligere og vanskeligere for hver pp som går. Men det må jo klaffe til slutt for oss alle, satser på det blir denne runden[emoji4]
Jeg skal håpe litt ekstra for deg denne runden da, siden jeg innerst inne i den bortskjemte viljen egentlig ikke vil ha juli-baby... [emoji1303] Sånn er det når man er vant til at babyer melder seg på bare man sover i samme seng som mannen [emoji56][emoji13][emoji85]. Den tiden er åpenbart forbi, jeg er bare så godtroende at jeg ikke innser det helt ennå...
Herlig! Hvor i syklusen er du nå?Da var jakten på eggløsningen igang Hehe første testen på monitoren er tatt så får eg håpe mannen kommer seg hjem fra jobb før den er over Hehe
Jeg er på dag 9 du da?Herlig! Hvor i syklusen er du nå?
8 dpoJeg er på dag 9 du da?
Takk[emoji5] Hehe, ja har hørt at det finnes noen som har det sånn, skulle av og til ønske det var så enkelt[emoji6] Men dere prøver for fullt denne runden, eller blir det en mer «avslappet» pp?