❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Da var jakten på eggløsningen igang Hehe første testen på monitoren er tatt :-) så får eg håpe mannen kommer seg hjem fra jobb før den er over Hehe :-)

Samme her [emoji4] CD 9 idag så i gang med EL-tester. Skal selvfølgelig sove borte en natt i helga så typisk om det blir "grønt lys" da ‍♀️

Jeg vil også jakte på el! CD7 i dag, og oppdaget mulig el-slim. (Må sjekkes litt senere før jeg konkluderer). Det pleier å dukke opp noen dager før pos test. Sist hadde jeg el på cd11, aldri hatt el så tidlig før, så rakk så vidt å få det med meg, da jeg startet testingen cd10. Hadde egentlig tenkt å vente til CD9 med å starte testingen, men spørst om jeg klarer å holde meg så lenge nå [emoji23]

Jeg vil også jakte på el! CD7 i dag, og oppdaget mulig el-slim. (Må sjekkes litt senere før jeg konkluderer). Det pleier å dukke opp noen dager før pos test. Sist hadde jeg el på cd11, aldri hatt el så tidlig før, så rakk så vidt å få det med meg, da jeg startet testingen cd10. Hadde egentlig tenkt å vente til CD9 med å starte testingen, men spørst om jeg klarer å holde meg så lenge nå [emoji23]
Da kan det jo hende du har tidlig el nå og få! Bare og begynne eggejakten;)

Det blir en litt slapp pp, men litt kos må vi ha, og vi gidder nok ikke finne frem prevensjon akkurat [emoji56]. Jeg tenker å teste etter el også, men det er mest for at jeg er nysgjerring, siden el har kommet med en hel ukes variasjon de to syklusene jeg har sjekket. Første pri nå er å komme seg ut av sykehuset, for el kan komme allerede på lørdag, og her er det ikke mye rom for privatliv [emoji23][emoji13]

Ja, kos må en ha uansett[emoji6] Har begynt med EL-testing igjen jeg også de siste pp, for å prøve å forstå hva som er EL-smerter og hva som ikke er, er så mye forskjellig jeg går og kjenner og føler på[emoji12] så greit å ikke bomme totalt. Hehe, det er nok smart å komme seg en annen plass en sykehuset ja[emoji23][emoji85]

Gjør det! Hvordan går det med deg?+

Det går veldig mye bedre. Håper på hjemreise i dag. Ikke kommet så mye nærmere årsaken til hvorfor jeg ble dårlig, men behandlingen hjelper, så jeg får smøre meg med tålmodighet. Blir vel poliklinisk utredning videre. Håper bare det ikke tar uendelig lang tid, for det er dårlige odds for spire så lenge hormonene ikke spiller på lag...

Det går veldig mye bedre. Håper på hjemreise i dag. Ikke kommet så mye nærmere årsaken til hvorfor jeg ble dårlig, men behandlingen hjelper, så jeg får smøre meg med tålmodighet. Blir vel poliklinisk utredning videre. Håper bare det ikke tar uendelig lang tid, for det er dårlige odds for spire så lenge hormonene ikke spiller på lag...
Huff ja det er sant. Håper du blir fort bra, sender deg klemmer [emoji173]

Huff ja det er sant. Håper du blir fort bra, sender deg klemmer [emoji173]

Takk for klem! Kom meg hjem til slutt, etter at prøvene ser bedre ut og jeg er i god form. Skal ta intet mindre enn tre runder med blodprøver på morgenen neste uken, og oppsummering i uke 44. Frem til da må jeg fortsette behandling som om jeg er syk. Veldig festlig. Får smøre meg med uendelig tålmodighet i to uker til da...

Morgendis - pp1 - barn nr 2 - el 24.10 - IKM. 7.11

Rykk tilbake til start for 2.gang siden juni [emoji58]
Etter 2 sa prøver vi igjen!
Tror jeg får mens i denne uken en gang, hvis syklusen kommer likt igang som sist!!
Bedre lykke denne gang [emoji846]

FrøkenFryd81 - PP1 etter sa - B2

6a5c92eafafa1be4675156739e2ecc66.jpg
Yeey da er det grønt lys her! [emoji2] Men jeg skal sove borte i morgen kveld.. Går jeg glipp av sjansen da? [emoji45]

6a5c92eafafa1be4675156739e2ecc66.jpg
Yeey da er det grønt lys her! [emoji2] Men jeg skal sove borte i morgen kveld.. Går jeg glipp av sjansen da? [emoji45]

Neida. Soldatene lever et par dager mens de venter på egget. Send inn noen i dag, så har du dekket morgendagen også [emoji56]!

Back
Topp