Ble litt usikker om ikm er uke 44 eller 45 nå, el kom litt tidligere en forventet men holder meg her inne tror jeg (tr er avogtil litt sen)
Du får henge i begge gruppene! Det gjør jeg. Suge ut mest mulig av den spennende test-perioden [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble litt usikker om ikm er uke 44 eller 45 nå, el kom litt tidligere en forventet men holder meg her inne tror jeg (tr er avogtil litt sen)
Du får henge i begge gruppene! Det gjør jeg. Suge ut mest mulig av den spennende test-perioden [emoji1303]
Da var jakten på eggløsningen igang Hehe første testen på monitoren er tatt så får eg håpe mannen kommer seg hjem fra jobb før den er over Hehe
Da kan det jo hende du har tidlig el nå og få! Bare og begynne eggejaktenJeg vil også jakte på el! CD7 i dag, og oppdaget mulig el-slim. (Må sjekkes litt senere før jeg konkluderer). Det pleier å dukke opp noen dager før pos test. Sist hadde jeg el på cd11, aldri hatt el så tidlig før, så rakk så vidt å få det med meg, da jeg startet testingen cd10. Hadde egentlig tenkt å vente til CD9 med å starte testingen, men spørst om jeg klarer å holde meg så lenge nå [emoji23]
Det blir en litt slapp pp, men litt kos må vi ha, og vi gidder nok ikke finne frem prevensjon akkurat [emoji56]. Jeg tenker å teste etter el også, men det er mest for at jeg er nysgjerring, siden el har kommet med en hel ukes variasjon de to syklusene jeg har sjekket. Første pri nå er å komme seg ut av sykehuset, for el kan komme allerede på lørdag, og her er det ikke mye rom for privatliv [emoji23][emoji13]
Da kan det jo hende du har tidlig el nå og få! Bare og begynne eggejakten
Gjør det! Hvordan går det med deg?+Får se om jeg svir av en test allerede i morgen ettermiddag da... har ikke med meg tester på sykehuset.
Gjør det! Hvordan går det med deg?+
Huff ja det er sant. Håper du blir fort bra, sender deg klemmer [emoji173]Det går veldig mye bedre. Håper på hjemreise i dag. Ikke kommet så mye nærmere årsaken til hvorfor jeg ble dårlig, men behandlingen hjelper, så jeg får smøre meg med tålmodighet. Blir vel poliklinisk utredning videre. Håper bare det ikke tar uendelig lang tid, for det er dårlige odds for spire så lenge hormonene ikke spiller på lag...
Huff ja det er sant. Håper du blir fort bra, sender deg klemmer [emoji173]
Morgendis - pp1 - barn nr 2 - el 24.10 - IKM. 7.11
Morgendis - pp1 - barn nr 2 - el 24.10 - IKM. 7.11
Jeg tror jeg skal inn her fru.reb- pp1 etter bo- barn nr 3- el 28.10- IKM 11.11.
Oppdatert Velkommen [emoji16]Kaster med inn her jeg også.
ClaraE - PP3 - B2 - El 26/10 - IKM 10/11
Rykk tilbake til start for 2.gang siden juni [emoji58]
Etter 2 sa prøver vi igjen!
Tror jeg får mens i denne uken en gang, hvis syklusen kommer likt igang som sist!!
Bedre lykke denne gang [emoji846]
FrøkenFryd81 - PP1 etter sa - B2
Yeey da er det grønt lys her! [emoji2] Men jeg skal sove borte i morgen kveld.. Går jeg glipp av sjansen da? [emoji45]