❂ Håndarbeidstråden! ❂

Første og siste gang jeg strikker med bomullsgarn, forresten. Samme hvor mye jeg anstrengte meg, synes jeg det var vanskelig å få det jevnt og fint.

Ferdig med dressen til lillebror. Litt utradisjonelle farger siden strikket med restegarn jeg fant, men syns resultatet ble bra med de søte ugleknappene :) Str 0-4 mnd, så tror han kan ha den på hjem fra sykehuset. Veldig kjekk modell med armer og bein som kan brettes inn slik at en slipper votter og sokker. Kan nesten kalle den skidress siden den er strikket under ski-VM på TV ;)ImageUploadedByBV Forum1424601103.110496.jpg

Ferdig med dressen til lillebror. Litt utradisjonelle farger siden strikket med restegarn jeg fant, men syns resultatet ble bra med de søte ugleknappene :) Str 0-4 mnd, så tror han kan ha den på hjem fra sykehuset. Veldig kjekk modell med armer og bein som kan brettes inn slik at en slipper votter og sokker. Kan nesten kalle den skidress siden den er strikket under ski-VM på TV ;)Vis vedlegget 104719
så fin :D den blir nok deilig å bruke... :)

Ferdig med dressen til lillebror. Litt utradisjonelle farger siden strikket med restegarn jeg fant, men syns resultatet ble bra med de søte ugleknappene :) Str 0-4 mnd, så tror han kan ha den på hjem fra sykehuset. Veldig kjekk modell med armer og bein som kan brettes inn slik at en slipper votter og sokker. Kan nesten kalle den skidress siden den er strikket under ski-VM på TV ;)Vis vedlegget 104719
Kjempefin! Hvilken oppskrift er det?

Kjempefin! Hvilken oppskrift er det?
Takk! Det er en Snorkedress fra Pickles. Gratis oppskrift str 0-4 mnd :) Strikket i dobbel Pickles Extra Fine merino, så det gikk radig unna og den ble tjukk og god.

Strikket forresten bolen 3cm lengre enn oppskriften og beina 2cm kortere, men ser at skrittet gjerne kunne vært enda lavere. Er jo ofte der de blir små først...

Back
Topp