Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var flott! Så flink du er!Har litt ekstra tid om dagen pga deltidssykemelding. Endelig ferdig med jakken til meg selv. Kan ikke bruke den før lillebror er kommet ut, men deilig likevel. Har vært deltidsstrikking i over et årVis vedlegget 100019
Tusen takk! Er ikke så kjapp, men koser meg med detDen var flott! Så flink du er!![]()
Tusen takk! Er ikke så kjapp, men koser meg med det![]()
Så utrolig hærlig daEndelig ferdig med noe
Resultatet ble greit nok, men den er egentlig sydd litt skjevt sammen og litt sånn usymmetrisk knepping. Men blir sikkert deilig.
Endelig ferdig med noe
Resultatet ble greit nok, men den er egentlig sydd litt skjevt sammen og litt sånn usymmetrisk knepping. Men blir sikkert deilig.
Herlig <3 Hvilket garn har du brukt?Endelig ferdig med noe
Sandnes garn alpakka silke heter det.Herlig <3 Hvilket garn har du brukt?
Endelig ferdig med noe
Å den så god utEndelig ferdig med noe
Sååå søt!! Flink du erVis vedlegget 102947
Liten kjole/tunikapasser til høsten kanskje
knappene er arvet og eldgamle
![]()
Hentesettet skimtes i bakgrunnen.
NydeligVis vedlegget 102947
NydeligVis vedlegget 102947
![]()
Nice! Så flink du er!Vis vedlegget 102887
Ferdig med babynestet mitt. Her har toåringen lagt Fantorangen oppi![]()
Var ikke helt fornøyd med mønsteret fra Stoff og stil, så måtte litt tenking til, og arbeid med passer og gradskive. I tillegg ville jeg ha mulighet for å kunne vaske bare trekket, så har derfor både løs madrass i og løs "pølse" rundt. Så nå er jeg endelig fornøyd![]()
Så fiiiiin!Vis vedlegget 102947
![]()
Så flottEndelig ferdig med min egen! (Måtte sy KL sin først) Nå kan lillebror bare komme. Vis vedlegget 103408