Ferdig med vest til babyen. Har strikket denne før også, og den varer så lenge pga ribbestrikken. Oppskriften er fra NøstebarnVis vedlegget 105274
Åh, så søt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ferdig med vest til babyen. Har strikket denne før også, og den varer så lenge pga ribbestrikken. Oppskriften er fra NøstebarnVis vedlegget 105274
TakkKjempefin! Er den fra nøstebarnboka? Hvilket garn har du brukt?
Tusen takk! Det gjør seg med søte knapperÅh, så søt!
Så flink du er å strikke!!Ferdig med vest til babyen. Har strikket denne før også, og den varer så lenge pga ribbestrikken. Oppskriften er fra NøstebarnVis vedlegget 105274
Tusen takk! Det gjør seg med søte knapper![]()
Tusen takk! Kjekt å vise frem litt herSå flink du er å strikke!!![]()
Gøy med positiv respons på det jeg liker best å gjøreJa, d gjør d! Men hele strikken, mønsteret, alt var jo kjempesøtt![]()
Gøy med positiv respons på det jeg liker best å gjøre![]()
Startet tidlig i svangerskapet å hekle ugler. I går kom de endelig på vognen der de var tiltenkt ;-)![]()
Takk!Så fiiiiiine!![]()
Heklet gulvmatte til barnerommet for å få inn litt farge![]()
![]()
..og søte kurver til å ha på stellebordet
![]()
Laget uro til vuggenVis vedlegget 106169
De var super enkle å lage! Kjøpte trikotgarn og stor heklenål på Panduro. Der har de også et gratis hefte med oppskrift. Tror jeg brukte ca 1 time per kurvWow!!
Sånne kurver kunne jeg ha trengt!![]()
Så fin! Hvordan har du lagd den??
Så søt vognpyntStartet tidlig i svangerskapet å hekle ugler. I går kom de endelig på vognen der de var tiltenkt ;-)![]()
Tusen takkkjøpte pappkuler, strikk, ring og maling på panduro
tidkrevende, men veldig kjekt å lage
![]()