❂ Håndarbeidstråden! ❂

Har litt ekstra tid om dagen pga deltidssykemelding. Endelig ferdig med jakken til meg selv. Kan ikke bruke den før lillebror er kommet ut, men deilig likevel. Har vært deltidsstrikking i over et år ;) ImageUploadedByBV Forum1421957075.444589.jpg

Endelig ferdig med noe :p
Resultatet ble greit nok, men den er egentlig sydd litt skjevt sammen og litt sånn usymmetrisk knepping. Men blir sikkert deilig.

Søt den da :) Har den samme etter første, men i merinoull, så er nok litt tykkere. (Men så var det sen høst/vinterbaby sist også da)

image.jpg
Ferdig med babynestet mitt. Her har toåringen lagt Fantorangen oppi ;)

Var ikke helt fornøyd med mønsteret fra Stoff og stil, så måtte litt tenking til, og arbeid med passer og gradskive. I tillegg ville jeg ha mulighet for å kunne vaske bare trekket, så har derfor både løs madrass i og løs "pølse" rundt. Så nå er jeg endelig fornøyd :)

Vis vedlegget 102887
Ferdig med babynestet mitt. Her har toåringen lagt Fantorangen oppi ;)

Var ikke helt fornøyd med mønsteret fra Stoff og stil, så måtte litt tenking til, og arbeid med passer og gradskive. I tillegg ville jeg ha mulighet for å kunne vaske bare trekket, så har derfor både løs madrass i og løs "pølse" rundt. Så nå er jeg endelig fornøyd :)
Nice! Så flink du er!:-)

Endelig ferdig med min egen! (Måtte sy KL sin først ;) ) Nå kan lillebror bare komme. ImageUploadedByBV Forum1423829857.980595.jpg

Back
Topp