Strikker babyteppe- deilig og mykt. Skal sy babynest så snart jeg er ferdig med pledddet. Håper jeg rekker å strikke en myk lue til den nyfødte i stamme som pleddet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 97931
Ferdig med Mariusgenser, bare til meg! Ribbstrikk på armer og deler av selve genseren (det er superkjedelig å strikke en vridd rett, en vrang forresten!).
Strikket i bambusgarn.
Tusen takkWow!den var fantastisk fin!!!
Så fin den var!Denne har jeg laget i kveld, med sånne små bjeller inni, så den lager litt lyd når man beveger den også![]()
Så søt den varDenne har jeg laget i kveld, med sånne små bjeller inni, så den lager litt lyd når man beveger den også![]()
Kjempefin!Vis vedlegget 97931
Ferdig med Mariusgenser, bare til meg! Ribbstrikk på armer og deler av selve genseren (det er superkjedelig å strikke en vridd rett, en vrang forresten!).
Strikket i bambusgarn.
Så fine. Hvor finner du oppskrift til slike?Slikere vil jeg ha til jentene. Tenkte til jul neste årblir fint på storesøster og lillesøster
![]()
http://klompelompe.myshopify.com/collections/oppskrifter/products/nr-1-danseskjortSå fine. Hvor finner du oppskrift til slike?
Så mye fint, ja! Vet om ei lita jenta her i huset som hadde elsket et danseskjørt. Jeg får føre det på den stadig lengre strikkelista
Den var knallfinHar strikket genser til kommende storebror på 3 år. Vis vedlegget 99498
Tusen takk! Spent på om guten liker den óg.Den var knallfin![]()
Jeg fikk også lyst til å strikke slikTusen takk! Spent på om guten liker den óg.