❂ Håndarbeidstråden! ❂

:angry2 Ja, så sitter jeg her igjen, inne på forumet.. av den enkle grunn at når jeg handlet inn til babynest i dag glemte jeg å kjøpe med hvit tråd.. Nå som alle butikkene er stengt!!! :angry2

Jaja, det får vel bare vente det da..:(
Har du oppskrift på babynest som du kan dele kanskje? :)

ImageUploadedByBV Forum1411305581.318160.jpgImageUploadedByBV Forum1411305590.069822.jpg
Jeg har lagt min elsk på hjemmelagde vognposer :D
Denne sydde jeg som sommerpose til tantegutten :)
Så gøy å ha noe man har laget selv og som ingen har lik :) :)
Lagde noe og solgte på et tidspunkt også, men det var før jeg hadde full jobb og to skolebarn ;) ;)

Åh, den babynesten var fin! Den skal jeg sy!! Så jo faktisk ikke så vanskelig ut nei :D Må nesten ta meg en tur til panduro i dag :)

Ikke i dag kanskje, men en dag jeg får ånden :P

Har fått garn til babyteppet i posten :-) nå kan heklingen begynne :-) ImageUploadedByBV Forum1411464921.028975.jpg

Men først må jeg bli ferdig med en julekjole til min kusine sin ettåring :-)
ImageUploadedByBV Forum1411465014.795604.jpg

Jeg måtte prøve meg på den babynest greia, så jeg tok hva jeg hadde og eksperimenterte litt i går kveld :) Brukte et gammelt dynetrekk, sydde kantgreie av samme trekk (strøk det flatt først), fylte det med innholdet av noen ikea-puter jeg hadde liggende (blei litt mye i midtpartiet, så skal nok sette noen knapper her), også brukte jeg snora fra en gammel joggebukse for å knyte den. Formen ble kanksje litt rar da, haha, men den er da brukandes. Og skikkelig stolt, for jeg bruker symaskina ca 1 gang i året ;)

Vedlegg

• 20140924_093718_mini.jpg
    20140924_093718_mini.jpg
    621,9 KB · Visninger: 64
  • 20140924_093752_mini.jpg
    20140924_093752_mini.jpg
    645,7 KB · Visninger: 59
Last edited:
Jeg måtte prøve meg på den babynest greia, så jeg tok hva jeg hadde og eksperimenterte litt i går kveld :) Brukte et gammelt dynetrekk, sydde kantgreie av samme trekk (trøk det flatt først), fylte det med innholdet av noen ikea-puter jeg hadde liggende (blei litt mye i midtpartiet, så skal nok sette noen knapper her), også brukte jeg snora fra en gammel joggebukse for å knyte den. Formen ble kanksje litt rar da, haha, men den er da brukandes. Og skikkelig stolt, for jeg bruker symaskina ca 1 gang i året ;)
Herligheet så fint:D

Jeg måtte prøve meg på den babynest greia, så jeg tok hva jeg hadde og eksperimenterte litt i går kveld :) Brukte et gammelt dynetrekk, sydde kantgreie av samme trekk (strøk det flatt først), fylte det med innholdet av noen ikea-puter jeg hadde liggende (blei litt mye i midtpartiet, så skal nok sette noen knapper her), også brukte jeg snora fra en gammel joggebukse for å knyte den. Formen ble kanksje litt rar da, haha, men den er da brukandes. Og skikkelig stolt, for jeg bruker symaskina ca 1 gang i året ;)
Det ble jo kjempebra! Utrolig hvor mye man kan få til hvis man er litt kreativ :-)

Den ble kjempefin! Du gir meg lyst til å prøve meg på å sy :-)

Så utrolig mange kreative og flinke mennesker det er her inne! :-) Noen som har tenkt på hentesett? Har en som skal strikke det for meg, men trenger litt ideer.. så dersom noen vet om noen fine så hadde jeg blitt glad om dere delte bilder ;-)

Kanskje et dumt spørsmål, men hva ser dere for dere er bruksområdet til babynest? Nå trenger man det?

Back
Topp