❂ Håndarbeidstråden! ❂

Idag fikk Mamma den gode nyheten, og hun nermest løp bort på garnbutikken og kjøpe garn for å strikke dette flotte vognteppe til meg! Bare at jeg får det i hvit, lys beige og mørkt beige :) Vis vedlegget 72710

❤️ Mars 2015 ❤️

Åh så nydelig ! Får virkelig lyst til å lære å steike når jeg ser sånt, kan hekle, men blir liksom ikke det samme :-)

Selv skal jeg lage dette teppet ( i hvitt og beige toner) om jeg passerer magiske 12 uker :-)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1408036061.048748.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1408036061.048748.jpg
    125,4 KB · Visninger: 65
Endelig gikk bestillingen til stoff og stil på to stk babyneset :) (vært på UL i dag og alt bare vel <3 12+3 og goooood tid på strikking og sying :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Så mye fint dere lager. Her skal jeg i alle fall strikke nøstebarnteppe og sy babynest. Blir nok et hentesett også. Bare jeg blir kvitt denne dårlige formen :(

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Ferdig med et hvitt teppe ;) ellers venter jeg til jeg vet kjønnet.

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

11+ 4, så nå håper vi alt går bra! :) her er vognteppet jeg har begynnt på til lillegull i magen <3

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Det ser kjempefint ut! Her går det litt trått, hjelper vel etter neste ul, for å se at jeg faktisk ikke biller meg noe inn her :laughing002

Det ser kjempefint ut! Her går det litt trått, hjelper vel etter neste ul, for å se at jeg faktisk ikke biller meg noe inn her :laughing002
Takk ^^ Ja er helt enig! Sliter litt med å få hodet til å skjønne det faktisk er noe der :-P får jeg ikke tidlig ul så skal jeg jommen bestille hos privat klinikk! :-)

11+ 4, så nå håper vi alt går bra! :-) her er vognteppet jeg har begynnt på til lillegull i magen <3

Det blir et nydelig teppe :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så flinke dere er.
Her skal kommende tante få strikke, også søskenbarnet til kommende morfar :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Hvordan går det med arbeidet, jenter? Her har jeg ikke gjort noe siden uke 6..:-p på tide og begynne igjen tenker jeg :-)

Jeg har ikke begynt på noe, men har kjøpt inn til å sy babynest. Så har jeg en gammel kurv jeg vil lage sånne kanter til o.l. Noen som har noen gode oppskrifter på slikt?

Her strikkes det som bare det :-) Ikke til meg selv da...Strikker et teppe som skal være gave til ei som fikk baby i august. Planen var egentlig å strikke det før babyen kom, men formen var så dårlig :-/
Gleder meg til å strikke til min lille da :-)

Back
Topp