Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StiligIVis vedlegget 82792
Ikke så babyrelatert, men mens man venterhadd en deilig tur ute i går ettermiddag med småtrolla og da laget vi 3 sånne kranser
kjempefine høstdekorasjoner synes vi
![]()
Hmm... går det an også..Klarer ikke hekle lengre.. Blir så sykt kvalm av det :-/
TydeligvisHmm... går det an også..
Tror den blir knall på bildene jegVis vedlegget 88996
Endelig kommet igang med strikkinga igjenTenkte kanskje denne blir fin til nyfødtbilder.
Uff, det er skikkelig kjipt :-/ Hva lager du?Skikkelig håndarbeids-fail her ikveld....må rekke opp maaaaaaasse.../
Hentesett. Holder på med en bukse. Ble s foksert på detaljer i fellinger at jeg glemte å se på helhetenUff, det er skikkelig kjipt :-/ Hva lager du?
Blir det gutt så melder jeg meg frivillig til å overta de der. Herligheeeeet så søte! Har du oppskrift jeg kan gi til noen som kan strikke? (Da jeg er talentløs)Vis vedlegget 89126
Har strikket disse, men må vel strikke ett par lyseblå også ettersom vi ikke vet kjønn
NydeligeVis vedlegget 89126
Har strikket disse, men må vel strikke ett par lyseblå også ettersom vi ikke vet kjønn