Maggie2015
Glad i forumet
Var det jeg tenkte og. I senga, i deres egen seng, i sofaen, på gølvetKanskje et dumt spørsmål, men hva ser dere for dere er bruksområdet til babynest? Nå trenger man det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det jeg tenkte og. I senga, i deres egen seng, i sofaen, på gølvetKanskje et dumt spørsmål, men hva ser dere for dere er bruksområdet til babynest? Nå trenger man det?
Ja, de liker jo å ha det litt trangt og trygt rundt seg. Så det er sikkert ikke dumtVar det jeg tenkte og. I senga, i deres egen seng, i sofaen, på gølvetFlott for å holde de på en plass når de er veldig små tenker jeg
![]()
Jeg mener litt av ideen med det er at barnet ligger litt tett innpakket, noe som skaper trygghetsfølelsen. Har lest om noen hvor de små nesten ikke kunne sove i senga uten nestet sitt. Her tenker jeg det kan være fint om det gjør at lille roer seg lettere ned når det er sovetid, men også om det blir soving på stua/på besøk (vi har ikke tenkt til å ha vugge eller noe i stua pga. plassmangel).Kanskje et dumt spørsmål, men hva ser dere for dere er bruksområdet til babynest? Nå trenger man det?
Tepper er alltig godt å haBlæh. Jeg har snakket med mamma, som gjerne vil strikke lappeteppe til lille, fordi hun har så mange blå lapper allerede.. Hmmm, aner ikke hvorfor hun har blå lapper da.. Så jeg har lagt fra meg ideen om lappeteppe, og sitter nå å fekter med heklenålen, for å lage bestemorruter. Så kommer svigermor inn og forteller at hun hekler bestemorruter-teppe til lille..Ja, jeg burde jo bare være takknemlige, men kunne liksom ønske at disse rutinerte strikkere/heklere valgte å strikke/hekle noe litt over min vanskelighetsgrad, som jeg ikke selv får strikket/heklet
Jaja, tepper får man kanskje ikke nok av?? Og uansett, jeg bestemmer jo hvilke jeg vil bruke mest![]()
Her har vi alltid hatt maaaange tepper. Alle her har gulpet masse så da har vi trengt noen skiftBlæh. Jeg har snakket med mamma, som gjerne vil strikke lappeteppe til lille, fordi hun har så mange blå lapper allerede.. Hmmm, aner ikke hvorfor hun har blå lapper da.. Så jeg har lagt fra meg ideen om lappeteppe, og sitter nå å fekter med heklenålen, for å lage bestemorruter. Så kommer svigermor inn og forteller at hun hekler bestemorruter-teppe til lille..Ja, jeg burde jo bare være takknemlige, men kunne liksom ønske at disse rutinerte strikkere/heklere valgte å strikke/hekle noe litt over min vanskelighetsgrad, som jeg ikke selv får strikket/heklet
Jaja, tepper får man kanskje ikke nok av?? Og uansett, jeg bestemmer jo hvilke jeg vil bruke mest![]()
Eller kanskje denne! http://karynforyou.wordpress.com/2008/08/26/make-your-own-baby-hammock/ Prøve å få den så lik som mulig denne, for den var jo rålekker!
Flink du er!!Her er det jeg har laget til nå! Det grønne teppet tok ÅREVIS, åh så kjedelig det var, men stort ble det da. Babynesten laga jeg på en kveld, og det rutete hekla tok heller ikke mange kveldeneAldri montert slik før, men det gikk faktisk veldig greit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det neste jeg vurderer å sy nå er en sånn stol-stol til bebiser. Altså en bebisstol man kan tre over vanlige stoler. Så da er det bare å finne en oppskriftHar dere noen kule oppskrifter på lager - som er enkle å lage?
Disse er faktisk ikke så veldig vanskelig å lage. Er hovedsaklig hekling frem og tilbake, og den senga var også rimelig enkel, bare å følge oppskriften. Har ikke brukt symaskin så fryktelig mye før, men fikk det da tilFlink du er!!misunnelig
![]()