Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den i går var egentlig lavere enn den på lørdag, er det jeg synes var litt pussigDa er det gjerne sånn at du har eggløsning i dag? Siden du fikk første høye i går
Babyplans strimmeltester på billige-tester.no er rimelige.Eg har ikke kjøpt inn eggløsningstester, så gjør det hvis det ikke går denne gangen noen som kan anbefalle noen gode som ikke koster skjorta?
Ja, usikker på om man skal ta utgangspunktet i første positive test eller den sterkeste testen? Når jeg leser på nett står det jo at eggløsning skjer 24-36 timer etter LH-surge som vil si når lh nivået stiger, ikke selve peaken? Blir ikke så klokDen i går var egentlig lavere enn den på lørdag, er det jeg synes var litt pussig
Ja tror det stresser de mer enn vi troraaah, ja da stemmer nok det! Da skjer nok eggløsning her i morgen og vi burde legge inn aksjer i kveld. Men å ha sex og for mannen å prestere hver gang er ikke bare bare
Nei vanskelig å skjønne seg påJa, usikker på om man skal ta utgangspunktet i første positive test eller den sterkeste testen? Når jeg leser på nett står det jo at eggløsning skjer 24-36 timer etter LH-surge som vil si når lh nivået stiger, ikke selve peaken? Blir ikke så klok
Det gjør det 100% her!Ja tror det stresser de mer enn vi tror
Ser ut som de fleste bruker babyplan, make sure sine funket greit første perioden syntes jeg.Eg har ikke kjøpt inn eggløsningstester, så gjør det hvis det ikke går denne gangen noen som kan anbefalle noen gode som ikke koster skjorta?
Se der ja, rask stigningen denne runden. Snart i dpo-landHer hadde jeg ikke fått med meg peaken, hvis jeg ikke testa flere ganger til dagen
Hm så rart, synes jo den nederste babyplan er sterkest av de også. Kanskje lurt å bare helgardere seg med litt aksjer på begge toNå skjønner jeg ingenting.
Vis vedlegget 440610
CD11: Høy fertilitet (blinkende smilefjes)
CD12: Høy fertilitet (blinkende smilefjes)
CD13: Maks fertilitet (smilefjes som vedvarer)
CD14 (i dag): Lav fertilitet (sirkel)
Tilsvarende strimmeltester CD11-CD14:
Vis vedlegget 440609
Kanskje du som meg hadde en kort lh-topp? Hvis du bare har testet en gang til dagen?Nå skjønner jeg ingenting.
Vis vedlegget 440610
CD11: Høy fertilitet (blinkende smilefjes)
CD12: Høy fertilitet (blinkende smilefjes)
CD13: Maks fertilitet (smilefjes som vedvarer)
CD14 (i dag): Lav fertilitet (sirkel)
Tilsvarende strimmeltester CD11-CD14:
Vis vedlegget 440609
Men lav fertilitet og siste babyplan er tatt samtidigKanskje du som meg hadde en kort lh-topp? Hvis du bare har testet en gang til dagen?
Jeg sniker litt fra 32, men ja jeg har faktisk akkurat skjønt nå at det påvirker mannen mer enn jeg trodde også... :/ Var ikke klar over at det kunne bli ett "problem", men nå har vi holdt på med dette nesten ett år og merker det ikke er like lett når det er press på tid og forte seg og snike seg til for "å få det gjort" osv...Det gjør det 100% her!
Hmmm.. men jeg tror jeg hadde tippa det samme, at du har kort lh topp du ikke har fått tak i feks på cd 13? også at det du fikk sterkest på cd14 egentlig bare er "nedturen". At CB har fanget først opp østrogen, til blink, så har den fanget opp en stigning i lh og dermed står fast på den i to dager og tilbake til lav? Bare synsing fra min side selvsagt, men er derfor jeg temper også for blir ikke alltid klok på de testene om man ikke tester veldig mange ganger om dagen.Men lav fertilitet og siste babyplan er tatt samtidig
Hm... når man tar til ulike tider så vil en temp kurve bli vanskelig å lese, min blir hvertfall fort rar om jeg tar til helt annen tid selv om jeg har sovet lenge nok. Jeg selv med den kurven hadde nok kanskje tenkt jeg ikke hadde hatt noe el, men ventet noen dager for å se om den kan stige i morgen? Ellers leser jeg at noen ikke øker mer enn 0.2 grader også, så det er jo det ? Har du flere sykluser å sammenligne med ?Hva tenker dere?
Litt usikker på om dette er bra nok stigning for eggløsning? Steg fra 36,13 til 36,31. Måtte slette helgens målinger fordi jeg forsov meg, så de ble unaturlig høye. Da jeg tok temp etter 4 nye timer søvn kl 9 i dag var tempen 36,5 (vet ikke om det har noen betydning)
Ja skjønner! Det er litt kjipt, for i dag er egget egentlig for modent til å slippe, pleier å bruke ovitrelle, men gyn har sommerstengt, så måtte bare kjøre helt naturlig denne måneden. Fikk peak på eggløsningstest lørdag, og setter alltid ovitrelle dag 14. SD 17 i dag..Hm... når man tar til ulike tider så vil en temp kurve bli vanskelig å lese, min blir hvertfall fort rar om jeg tar til helt annen tid selv om jeg har sovet lenge nok. Jeg selv med den kurven hadde nok kanskje tenkt jeg ikke hadde hatt noe el, men ventet noen dager for å se om den kan stige i morgen? Ellers leser jeg at noen ikke øker mer enn 0.2 grader også, så det er jo det ? Har du flere sykluser å sammenligne med ?
Åh, ja det skjønner jeg kjempe godt.. det kan være veldig frustrende når det ikke helt går..Jeg sniker litt fra 32, men ja jeg har faktisk akkurat skjønt nå at det påvirker mannen mer enn jeg trodde også... :/ Var ikke klar over at det kunne bli ett "problem", men nå har vi holdt på med dette nesten ett år og merker det ikke er like lett når det er press på tid og forte seg og snike seg til for "å få det gjort" osv...