✨IKM uke 33✨

Skjønner meg ikke på dette her, hjelp:arghh:

Vedlegg

• IMG_1409.png
    IMG_1409.png
    1,2 MB · Visninger: 60
Ahhh…. Gubben var hos legen i dag. Betent prostata… i tillegg har han noen årer på testiklene som ikke skal være der, i følge legen. Han ble henvist til sykehuset for å sjekke ut dette. Er på pp 5 nå. Med første barnet gikk det på første forsøk. Spent på om dette har noe å si for hans sædproduksjon og graviditet.

Videre sa legen at stress kan ha MYE å si på fertilitet. Og stress her det ikke vært mangelvare på her i heimen den siste tiden. Får prøve å slappe av litt mer:happy090

Var litt sånn det var hos meg også.. jeg gidder ikke teste mer for å finne at den går nedover :bag: Hvis det er økningen man er ute etter, så er jo den registrert hos oss begge (og kanskje spare litt på strimlene:hilarious:)Får bare legge inn litt aksjer både før og etter og satse på det beste :joyful:

Ahhh…. Gubben var hos legen i dag. Betent prostata… i tillegg har han noen årer på testiklene som ikke skal være der, i følge legen. Han ble henvist til sykehuset for å sjekke ut dette. Er på pp 5 nå. Med første barnet gikk det på første forsøk. Spent på om dette har noe å si for hans sædproduksjon og graviditet.

Videre sa legen at stress kan ha MYE å si på fertilitet. Og stress her det ikke vært mangelvare på her i heimen den siste tiden. Får prøve å slappe av litt mer:happy090
Så leit å høre, håper det går over og at det ikke påvirker prøvingen :Heartred

Hmmm.. men jeg tror jeg hadde tippa det samme, at du har kort lh topp du ikke har fått tak i feks på cd 13? også at det du fikk sterkest på cd14 egentlig bare er "nedturen". At CB har fanget først opp østrogen, til blink, så har den fanget opp en stigning i lh og dermed står fast på den i to dager og tilbake til lav? Bare synsing fra min side selvsagt, men er derfor jeg temper også for blir ikke alltid klok på de testene om man ikke tester veldig mange ganger om dagen.
Kanskje du som meg hadde en kort lh-topp? Hvis du bare har testet en gang til dagen?
Testet på nytt i kveld, og nå er det maks og positiv test på både clearblue og vanlig!
:cheers

IMG_5385.jpeg

Sånn var min temp ved el forrige runde, skjønte ikke noe av det:arghh: brukte babyplan sine strimler.
Åå, når gikk testene ned?

Var litt sånn det var hos meg også.. jeg gidder ikke teste mer for å finne at den går nedover :bag: Hvis det er økningen man er ute etter, så er jo den registrert hos oss begge (og kanskje spare litt på strimlene:hilarious:)Får bare legge inn litt aksjer både før og etter og satse på det beste :joyful:
Så irriterende! Jeg har en test igjen :angelic: den ryker i morgen, også har jeg bestilt noen nye som kommer i slutten av uka. Ja, er det økningen man er ute etter og ikke sterkest mulig test (peak)? Skjønner ikke helt det der:shy:

Fortsatt null tegn til el. Forrige syklus kom den på CD 23, og hadde en lutealfase på 5 dager bare.
I dag er jeg på CD 16, ikke testet ennå i dag, men ingen tegn til at EL kommer med det første. Håper at el kommer gradvis tidligere og tidligere for hver syklus - så krysser fingre for at den kanskje kommer CD 20 nå!

Vi har vel bestemt oss helt sikkert nå for å utsette prøvingen nå, siden el lar vente på seg, også håper jeg at syklusen er helt på plass igjen når vi begynner å prøve om ca 4 mnd! Gleder meg :love7

Men jeg liker å henge i ikm-grupper, føler tiden går litt fortere da - så dere blir ikke kvitt meg :hilarious: Håper på mange positive tester :Heartpink

Alltid kjekt når de er enige! :smiley-bounce012 Krysser fingrene for gullslipp :)
Problemet er bare at det ble for heftig prestasjonspress på min bedre halvdel, så det ble bare tull og ingen knull … :bag:

Prøver igjen i dag - syns dagens test (nederst) er sterkere!
IMG_5391.jpeg

Ville dere tenkt at jeg er 2dpo nå?

Vedlegg

• IMG_7360.png
    IMG_7360.png
    151,4 KB · Visninger: 28
Så rart! Kan den negative 29/7 være utvanna f eks? Har opplevd lignende hvis jeg har drukket mye. Eller kanskje at kroppen prøvde å slippe egget igjen? Men litt rart med økning i LH to dager etter hverandre da

Ja skjønner! Det er litt kjipt, for i dag er egget egentlig for modent til å slippe, pleier å bruke ovitrelle, men gyn har sommerstengt, så måtte bare kjøre helt naturlig denne måneden. Fikk peak på eggløsningstest lørdag, og setter alltid ovitrelle dag 14. SD 17 i dag..
Ja de andre månedene fikk jeg 36,5 ca etter eggløsning, men da målte jeg riktignok temp rundt 9. Men vet ikke om det har noe å si jeg. Burde vel vært mer økning nå:crybaby2
Ja sånn ja, da blir det enda mer faktorer å forholde seg til ja<3 Hvordan har det vært med temp i dag?

Problemet er bare at det ble for heftig prestasjonspress på min bedre halvdel, så det ble bare tull og ingen knull … :bag:

Prøver igjen i dag - syns dagens test (nederst) er sterkere!
Vis vedlegget 440659
Urk det er trasig når det blir sånn <3 det ble for stort prestasjonspress her og en veldig tidlig morgen han skulle rekke før flyet skulle gå og.. Jeg håper det blir en bedre stemning for dere i dag <3

Ja sånn ja, da blir det enda mer faktorer å forholde seg til ja<3 Hvordan har det vært med temp i dag?
Temp var 36,37 i dag (36,31 i går og mellom 36,10 og 36,20 før eggløsning)

Temp var 36,37 i dag (36,31 i går og mellom 36,10 og 36,20 før eggløsning)
Ja det er jo litt lav økning, så jammen meg ikke godt å si.... irriterende når det blir så vagt, men om man kun ser på kurven i seg selv uten å tenke hvor mye temp, så har den hvertfall fin "bøy" i forhold til el testene.

Urk det er trasig når det blir sånn <3 det ble for stort prestasjonspress her og en veldig tidlig morgen han skulle rekke før flyet skulle gå og.. Jeg håper det blir en bedre stemning for dere i dag <3
Det er så trist når det blir sånn :( Satser på bedre stemning, ja. Han tenker mye på at alt avhenger av ham nå. Muligheten for å bli gravid før et eventuelt nytt IVF-forsøk spøker over hodene våre, liksom.

IMG_4865.png

CD19 og foreløpig lite liv på testene. Har aldri hatt så sen EL som dette:banghead: Har hatt EL slim i flere dager så burde jo nærme seg noe… Vi skal på lang tur i fjellet i morgen til fredag så dårlig med aksjelegging det døgnet.. Skal sannsynligvis begynne med IVF neste syklus så frustrerende at EL er senere enn noen gang og da vil «forsinke» hele IVF oppstarten:(

Ja det er jo litt lav økning, så jammen meg ikke godt å si.... irriterende når det blir så vagt, men om man kun ser på kurven i seg selv uten å tenke hvor mye temp, så har den hvertfall fin "bøy" i forhold til el testene.
Ja enig! Får håpe det slapp bare. Blir litt redd for at jeg produserer for lite progesteron nå, mtp temperaturen. Vurderer å ta tilskudd jeg har hatt liggende, men må være sikker på at egget slapp først :)

Back
Topp