✨IKM uke 33✨

Når regner dere DPO ?

Jeg tror og håper at jeg hadde en peak i mellom disse testene. Hadde noe lignende ved forrige graviditet.

Gitt peak CD 15/16 teller man da DPO fra dagen etter ?

Vedlegg

• IMG_4570.png
    IMG_4570.png
    1,2 MB · Visninger: 38
Når regner dere DPO ?

Jeg tror og håper at jeg hadde en peak i mellom disse testene. Hadde noe lignende ved forrige graviditet.

Gitt peak CD 15/16 teller man da DPO fra dagen etter ?
Ville kanskje tenkt at du er 1 el 2 dpo, kanskje 1 dpo hvis el kom 31/7. Er litt forskjellig oppfatning om man regner første stigning eller peak ift eggløsningsdagen, men gitt at du hadde peak CD16, så har du el cd17 og 1dpo cd18 :) var min tanke.

Har kikket tilbake på innleggene mine fra siste graviditet og funnet følgende symptomer; gulaktig el-slim (sorry tmi) fra 4 dpo (det har jeg ikke hatt når TR kommer), neseblod en gang 5 dpo, stikk i livmora en gang, som en celleprøve 8 dpo, ømme bryst fra 8 dpo. Positiv test 9 dpo. Husker jeg skrev jeg hadde lite tegn og følte løpet var kjørt 6 dpo. Spennende å se om noe matcher nå :hilarious: :hilarious: :hilarious: 3 dpo i dag

Last edited:
Har kikket tilbake på innleggene mine fra siste graviditet og funnet følgende symptomer; gulaktig el-slim (sorry tmi) fra 4 dpo (det har jeg ikke hatt når TR kommer), neseblod en gang 5 dpo, stikk i livmora en gang, som en celleprøve 8 dpo, ømme bryst fra 8 dpo. Positiv test 9 dpo. Husker jeg skrev jeg hadde lite tegn og følte løpet var kjørt 6 dpo. Spennende å se om noe matcher nå :hilarious: :hilarious: :hilarious: 3 dpo i dag
Åh, håper alle her også vil oppdatere med ting de kjenner i dpo-land! Er jo så spennende å se tilbake på/se for andre som prøver om man blir gravid:gen014

Og jeg kjenner at det murrer og stikker litt, men som sagt har jeg ikke kjent etter før nå så det kan godt være at det har vært sånn tidligere også:shy:

Dagens el-test er den nederste, som enda er våt. De andre er tørket og fra foregående dager. Syns de ser helt like ut alle sammen :laughing001
Dagens er nesten positiv, men ikke helt.

Tempen er begynt å tulle. Det er plutselig dager hvor klokka ikke måler temp. I dag har den ikke målt. Kjipt….
IMG_4243.jpeg

Vedlegg

• IMG_4242.jpeg
    IMG_4242.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 31
Dagens el-test er den nederste, som enda er våt. De andre er tørket og fra foregående dager. Syns de ser helt like ut alle sammen :laughing001
Dagens er nesten positiv, men ikke helt.

Tempen er begynt å tulle. Det er plutselig dager hvor klokka ikke måler temp. I dag har den ikke målt. Kjipt….
Vis vedlegget 440783
Kanskje litt sterkere i dag, så kanskje El kommer i morgen? :happy:

Småkvalm i dag og i går, EL på mandag i følge Flo. Første ordentlige syklus etter BO i mai. Kan det være symptomer på EL?❤️ har helt negative EL-tester

Småkvalm i dag og i går, EL på mandag i følge Flo. Første ordentlige syklus etter BO i mai. Kan det være symptomer på EL?❤️ har helt negative EL-tester
Det kan absolutt være tegn på El, bare fortsett å teste, så satser vi på økning ila helgen :Heartred

Har hatt biiiitteliten prikk med lyst blod to ganger når jeg har tørket meg i dag. Vi snakker på størrelse med et sandkorn. Her studeres det tydeligvis nøye :hilarious:

Har hatt biiiitteliten prikk med lyst blod to ganger når jeg har tørket meg i dag. Vi snakker på størrelse med et sandkorn. Her studeres det tydeligvis nøye :hilarious:
Begynner sikkert 7dpo jeg også :shy: Haha kjenner igjen studeringen, men kanskje det er noe som fester seg. Må jo håpe det:woot:

Cd14! Nettopp testet for i dag. Har vært svakere dagene før. Dette er en utgått el-test, så kanskje derfor dårlig farge, MEN håper el skjer veldig snart? Ser ikke det ut som denne testen snart er positiv? Har veldig kort topp. Hadde sex på mandag og i går kveld, og prøver oss på i morgen kveld også (tror ikke mannen orker i dag desverre). Da bør vel sjangsene være ok? :nailbiting:
Edit: på siste bildet er den tørker (nærbildet)

Vedlegg

• 20240802_190907.jpg
    20240802_190907.jpg
    1,1 MB · Visninger: 20
  • 20240802_192029.jpg
    20240802_192029.jpg
    791,5 KB · Visninger: 18
Last edited:
Cd14! Nettopp testet for i dag. Har vært svakere dagene før. Dette er en utgått el-test, så kanskje derfor dårlig farge, MEN håper el skjer veldig snart? Ser ikke det ut som denne testen snart er positiv? Har veldig kort topp. Hadde sex på mandag og i går kveld, og prøver oss på i morgen kveld også (tror ikke mannen orker i dag desverre). Da bør vel sjangsene være ok? :nailbiting:
Edit: på siste bildet er den tørker (nærbildet)
Ser ut som det nærmer seg noe ja :gen014

Back
Topp