✨IKM uke 33✨

Når regner dere DPO ?


Jeg tror og håper at jeg hadde en peak i mellom disse testene. Hadde noe lignende ved forrige graviditet.

Gitt peak CD 15/16 teller man da DPO fra dagen etter ?
 

Vedlegg

  • IMG_4570.png
    IMG_4570.png
    1,2 MB · Visninger: 22
Når regner dere DPO ?


Jeg tror og håper at jeg hadde en peak i mellom disse testene. Hadde noe lignende ved forrige graviditet.

Gitt peak CD 15/16 teller man da DPO fra dagen etter ?
Ville kanskje tenkt at du er 1 el 2 dpo, kanskje 1 dpo hvis el kom 31/7. Er litt forskjellig oppfatning om man regner første stigning eller peak ift eggløsningsdagen, men gitt at du hadde peak CD16, så har du el cd17 og 1dpo cd18 :) var min tanke.
 
Har kikket tilbake på innleggene mine fra siste graviditet og funnet følgende symptomer; gulaktig el-slim (sorry tmi) fra 4 dpo (det har jeg ikke hatt når TR kommer), neseblod en gang 5 dpo, stikk i livmora en gang, som en celleprøve 8 dpo, ømme bryst fra 8 dpo. Positiv test 9 dpo. Husker jeg skrev jeg hadde lite tegn og følte løpet var kjørt 6 dpo. Spennende å se om noe matcher nå :hilarious: :hilarious: :hilarious: 3 dpo i dag
 
Last edited:
Har kikket tilbake på innleggene mine fra siste graviditet og funnet følgende symptomer; gulaktig el-slim (sorry tmi) fra 4 dpo (det har jeg ikke hatt når TR kommer), neseblod en gang 5 dpo, stikk i livmora en gang, som en celleprøve 8 dpo, ømme bryst fra 8 dpo. Positiv test 9 dpo. Husker jeg skrev jeg hadde lite tegn og følte løpet var kjørt 6 dpo. Spennende å se om noe matcher nå :hilarious: :hilarious: :hilarious: 3 dpo i dag
Åh, håper alle her også vil oppdatere med ting de kjenner i dpo-land! Er jo så spennende å se tilbake på/se for andre som prøver om man blir gravid:gen014
 
Dagens el-test er den nederste, som enda er våt. De andre er tørket og fra foregående dager. Syns de ser helt like ut alle sammen :laughing001
Dagens er nesten positiv, men ikke helt.

Tempen er begynt å tulle. Det er plutselig dager hvor klokka ikke måler temp. I dag har den ikke målt. Kjipt….
IMG_4243.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_4242.jpeg
    IMG_4242.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 10
Fortsatt ingen el i sikte. CD18.
Men føler på meg at den nærmer seg - har litt endret utflod nå, og føler med «selvsikker» om dagen (føler meg alltid selvsikker når el nærmer seg :hilarious:)
 

Vedlegg

  • IMG_0126.jpeg
    IMG_0126.jpeg
    772,9 KB · Visninger: 4
Småkvalm i dag og i går, EL på mandag i følge Flo. Første ordentlige syklus etter BO i mai. Kan det være symptomer på EL?❤️ har helt negative EL-tester
 
Har hatt biiiitteliten prikk med lyst blod to ganger når jeg har tørket meg i dag. Vi snakker på størrelse med et sandkorn. Her studeres det tydeligvis nøye :hilarious:
 
Har hatt biiiitteliten prikk med lyst blod to ganger når jeg har tørket meg i dag. Vi snakker på størrelse med et sandkorn. Her studeres det tydeligvis nøye :hilarious:
Begynner sikkert 7dpo jeg også :shy: Haha kjenner igjen studeringen, men kanskje det er noe som fester seg. Må jo håpe det:woot:
 
Cd14! Nettopp testet for i dag. Har vært svakere dagene før. Dette er en utgått el-test, så kanskje derfor dårlig farge, MEN håper el skjer veldig snart? Ser ikke det ut som denne testen snart er positiv? Har veldig kort topp. Hadde sex på mandag og i går kveld, og prøver oss på i morgen kveld også (tror ikke mannen orker i dag desverre). Da bør vel sjangsene være ok? :nailbiting:
Edit: på siste bildet er den tørker (nærbildet)
 

Vedlegg

  • 20240802_190907.jpg
    20240802_190907.jpg
    1,1 MB · Visninger: 6
  • 20240802_192029.jpg
    20240802_192029.jpg
    791,5 KB · Visninger: 4
Last edited:
Cd14! Nettopp testet for i dag. Har vært svakere dagene før. Dette er en utgått el-test, så kanskje derfor dårlig farge, MEN håper el skjer veldig snart? Ser ikke det ut som denne testen snart er positiv? Har veldig kort topp. Hadde sex på mandag og i går kveld, og prøver oss på i morgen kveld også (tror ikke mannen orker i dag desverre). Da bør vel sjangsene være ok? :nailbiting:
Edit: på siste bildet er den tørker (nærbildet)
Ser ut som det nærmer seg noe ja :gen014
 
Back
Topp