Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville kanskje tenkt at du er 1 el 2 dpo, kanskje 1 dpo hvis el kom 31/7. Er litt forskjellig oppfatning om man regner første stigning eller peak ift eggløsningsdagen, men gitt at du hadde peak CD16, så har du el cd17 og 1dpo cd18 var min tanke.Når regner dere DPO ?
Jeg tror og håper at jeg hadde en peak i mellom disse testene. Hadde noe lignende ved forrige graviditet.
Gitt peak CD 15/16 teller man da DPO fra dagen etter ?
Åh, håper alle her også vil oppdatere med ting de kjenner i dpo-land! Er jo så spennende å se tilbake på/se for andre som prøver om man blir gravidHar kikket tilbake på innleggene mine fra siste graviditet og funnet følgende symptomer; gulaktig el-slim (sorry tmi) fra 4 dpo (det har jeg ikke hatt når TR kommer), neseblod en gang 5 dpo, stikk i livmora en gang, som en celleprøve 8 dpo, ømme bryst fra 8 dpo. Positiv test 9 dpo. Husker jeg skrev jeg hadde lite tegn og følte løpet var kjørt 6 dpo. Spennende å se om noe matcher nå 3 dpo i dag
Kanskje litt sterkere i dag, så kanskje El kommer i morgen?Dagens el-test er den nederste, som enda er våt. De andre er tørket og fra foregående dager. Syns de ser helt like ut alle sammen
Dagens er nesten positiv, men ikke helt.
Tempen er begynt å tulle. Det er plutselig dager hvor klokka ikke måler temp. I dag har den ikke målt. Kjipt….
Vis vedlegget 440783
Det hadde jeg også nå! Blandet med mer kremet hvit utflod. SpennendeHmmm litt gulaktig el-slim på papiret nå det var det første tegnet jeg hadde sist!! #altforoptimistisk
Åå spennende Når tenker du å teste?Det hadde jeg også nå! Blandet med mer kremet hvit utflod. Spennende
Det kan absolutt være tegn på El, bare fortsett å teste, så satser vi på økning ila helgenSmåkvalm i dag og i går, EL på mandag i følge Flo. Første ordentlige syklus etter BO i mai. Kan det være symptomer på EL? har helt negative EL-tester
Ryker nok på en 7 dpo som sist du da?Åå spennende Når tenker du å teste?
Begynner sikkert 7dpo jeg også Haha kjenner igjen studeringen, men kanskje det er noe som fester seg. Må jo håpe detHar hatt biiiitteliten prikk med lyst blod to ganger når jeg har tørket meg i dag. Vi snakker på størrelse med et sandkorn. Her studeres det tydeligvis nøye
Haha, godt det ikke bare er meg! Hvor mange dpo er du nå?Begynner sikkert 7dpo jeg også Haha kjenner igjen studeringen, men kanskje det er noe som fester seg. Må jo håpe det
Ser ut som det nærmer seg noe jaCd14! Nettopp testet for i dag. Har vært svakere dagene før. Dette er en utgått el-test, så kanskje derfor dårlig farge, MEN håper el skjer veldig snart? Ser ikke det ut som denne testen snart er positiv? Har veldig kort topp. Hadde sex på mandag og i går kveld, og prøver oss på i morgen kveld også (tror ikke mannen orker i dag desverre). Da bør vel sjangsene være ok?
Edit: på siste bildet er den tørker (nærbildet)