✨IKM uke 33✨

Cd14! Nettopp testet for i dag. Har vært svakere dagene før. Dette er en utgått el-test, så kanskje derfor dårlig farge, MEN håper el skjer veldig snart? Ser ikke det ut som denne testen snart er positiv? Har veldig kort topp. Hadde sex på mandag og i går kveld, og prøver oss på i morgen kveld også (tror ikke mannen orker i dag desverre). Da bør vel sjangsene være ok? :nailbiting:
Edit: på siste bildet er den tørker (nærbildet)
Edit igjen: fikk med mannen på aksjer nå :D Tenkte det var mere sjangs å ha aksjer liggende inni i kveld,så kan de evt leve et par døgn. Har jo trolig kommende døgn. Kjenner godt på murringene.

Jeg ble ruger i går! 6 dpo i dag og tester ut ovitrielle. Ganske tydelig strek så virker som den sitter godt i denne gang.
Det er så irriterende når den gjør! Fått svake streker nesten helt frem til mensen når jeg har brukt ovitrelle. Men håper det går for deg nå :Heartred

IMG_4255.jpeg

Endelig :D
El kommer som planlagt, kalenderen sier el-dag i morgen :) vi har barnefri, så aksjer er lagt! Blir nok en ny runde med aksjer i morgen og :smiley-angelic001
Gleder meg til dpo-land på mandag:D

Hadde neeesten positiv i går ettermiddag kl 17, og fikk denne nå. Hadde sex tors kveld og i går kveld. Tviler på mannen orker i dag.. men får se. Hva tror dere om sjansene i forhold til aksjer tors og i går? :bored:

Vedlegg

• 20240803_160139.jpg
    20240803_160139.jpg
    1,4 MB · Visninger: 19
Hadde neeesten positiv i går ettermiddag kl 17, og fikk denne nå. Hadde sex tors kveld og i går kveld. Tviler på mannen orker i dag.. men får se. Hva tror dere om sjansene i forhold til aksjer tors og i går? :bored:
Denne er veldig grei :hello2

Vedlegg

• IMG_1556.jpeg
    IMG_1556.jpeg
    65,8 KB · Visninger: 56
Hvordan går det i symptomjakten? :dance008 5dpo her og kjenner ikke så stor forskjell som til vanlig
Jeg er 6 dpo, satt inn fryseegg i går og kjenner jo på alle mulige symptomer. Men går på cyclogest som typisk gir murringer så det er umulig å si! Men jeg er litt øm i livmoren av og til, litt iling og murring, samt noen ligamentstrekk. Men alt dette hadde jeg også før jeg satt inn egget.. haha

Hvordan går det i symptomjakten? :dance008 5dpo her og kjenner ikke så stor forskjell som til vanlig
Har prøvd å følge med på utfloden, men synes den blir mer og mer kremet og «vanlig»:( Ellers merker jeg igjen forskjell.. Dpo-land går treeeegt

Jeg er 6 dpo, satt inn fryseegg i går og kjenner jo på alle mulige symptomer. Men går på cyclogest som typisk gir murringer så det er umulig å si! Men jeg er litt øm i livmoren av og til, litt iling og murring, samt noen ligamentstrekk. Men alt dette hadde jeg også før jeg satt inn egget.. haha
Hehe, typisk det da! Ikke godt å vite hva som er hva alltid :bag: men krysser fingrene for at det du kjenner faktisk er noe mer enn det vanlige :dance008Jeg kjenner egentlig ingenting med mindre jeg faktisk ligger på sofaen og kjenner etter. Først da kan jeg kanskje kjenne noe som kaan være interessant :hilarious:

Har prøvd å følge med på utfloden, men synes den blir mer og mer kremet og «vanlig»:( Ellers merker jeg igjen forskjell.. Dpo-land går treeeegt
Samme her, ganske vanlig (og forholdsvis tørt). Enig, skikkelig tregt... Kan vel i teorien feste seg nå snart, så kanskje litt symptomer kan kjennes nå fremover hvis det klamrer seg fast :smiley-angelic001

Samme her, ganske vanlig (og forholdsvis tørt). Enig, skikkelig tregt... Kan vel i teorien feste seg nå snart, så kanskje litt symptomer kan kjennes nå fremover hvis det klamrer seg fast :smiley-angelic001
Finner fortsatt bittelitt lyserosa, lurer veldig på hva der er. Har såpass liten tro at jeg bestilte 40 nye eggløsningstester :hilarious:

Finner fortsatt bittelitt lyserosa, lurer veldig på hva der er. Har såpass liten tro at jeg bestilte 40 nye eggløsningstester :hilarious:
hm, kan det være fra eggløsningen? Eller begynner det å bli sårt der oppe av all inspeksjonen? haha! annehver time har jeg troen/ikke troen. Sykt ustabilt med andre ord :hilarious: kan sikker kjøpe inn en batch jeg og.

hm, kan det være fra eggløsningen? Eller begynner det å bli sårt der oppe av all inspeksjonen? haha! annehver time har jeg troen/ikke troen. Sykt ustabilt med andre ord :hilarious: kan sikker kjøpe inn en batch jeg og.
Ja, kanskje! Haha, jeg tenkte å skrive at jeg har rota oppi der for å grave frem utflod, men tenkte det var litt for tmi:hilarious: Kunne ønske jeg skrev mer ned sist jeg ble gravid, om det var noe merkverdig. Gleder meg til tirsdag/onsdag når jeg skal teste! Fikk svakt positivt 7 dpo sist, hadde faktisk positiv eggløsningstest 31. juli sist jeg ble gravid også:nailbiting:

Back
Topp