✨IKM uke 33✨

Med IKM i morgen er jeg veldig fornøyd med dagens test! Begynner å slappe av litt nå :love7 :dummy:
IMG_4419.jpeg

Så utrolig leit ❤️
Leit, men ikke helt overraskende. Håper bare kroppen får fortgang i ting nå. Føles liksom ikke helt ekte før mensen kommer.

Ingen TR, enn så lenge. Tør ikke å håpe (dermed ingen testing). Lurer på om syklus kan ha blitt lenger med myo inositol?

Jeg kan settes på TR.

Skulle nok hatt IKM i går eller i dag, men den kom heldigvis ikke og i dag fikk jeg disse!! Etter 2,5 år med prøving, kanskje endelig det sitter så vi får vår første❤️❤️❤️ Skulle begynt med ivf denne syklusen, men nå gikk det naturlig❤️ Testene er RFSU stav, håper dere tenker de ser bra ut til å være rundt 4+ 1-2 ❤️
IMG_2727.jpeg

Skulle nok hatt IKM i går eller i dag, men den kom heldigvis ikke og i dag fikk jeg disse!! Etter 2,5 år med prøving, kanskje endelig det sitter så vi får vår første❤️❤️❤️ Skulle begynt med ivf denne syklusen, men nå gikk det naturlig❤️ Testene er RFSU stav, håper dere tenker de ser bra ut til å være rundt 4+ 1-2 ❤️
Vis vedlegget 442090
Gratulerer, vi skulle også i gang med IVF samme syklus som jeg fikk positiv test med førstemann

Back
Topp