✨IKM uke 33✨

De fleste som blir gravide naturlig vet jo ikke når eggløsning skjer, og selv om man temper og bruker tester så er man jo ikke helt sikker på befruktning, implantasjon etc. Så klart det er store individuelle forskjeller der. Ved IVF ønsker jo klinikken å ta blodprøve etter forventet mens fordi de ønsker å utelukke de kliniske graviditetene og at hcg gir en predikasjon på veien videre. Men alt dette vet jeg jo at du også vet
Jeg skriver alltid smileys etc, men de blir ikke med! Så jeg høres alltid så sur ut!! :) :) :)
 
De fleste som blir gravide naturlig vet jo ikke når eggløsning skjer, og selv om man temper og bruker tester så er man jo ikke helt sikker på befruktning, implantasjon etc. Så klart det er store individuelle forskjeller der. Ved IVF ønsker jo klinikken å ta blodprøve etter forventet mens fordi de ønsker å utelukke de kliniske graviditetene og at hcg gir en predikasjon på veien videre. Men alt dette vet jeg jo at du også vet
Ja. Har ikke finlest studien det vises til i appen, men tenker det er mange (gode?) grunner til å vente med testinga. Men jeg hadde nok visst at jeg var gravid uansett, kaffen har smakt metallisk og jeg har vært kvalm de siste dagene.
 
Ja. Har ikke finlest studien det vises til i appen, men tenker det er mange (gode?) grunner til å vente med testinga. Men jeg hadde nok visst at jeg var gravid uansett, kaffen har smakt metallisk og jeg har vært kvalm de siste dagene.

Ja, samtidig så sier nok ikke de artiklene så mye om hvordan det har gått med graviditetene da. Og de fleste graviditetstester er jo 99% sikre ved IKM vel.

Når det gjelder forskning på hva som predikerer en vellyllet graviditet rundt implantasjonsdag, hcg nivå etc så er jo tallene ganske tydelige, men det er jo veldig viktig å alltid ha med seg at forsking alltid er på gruppenivå og at det finnes veldig mange på utsiden av gruppen. Og spesielt når det gjelder naturlig graviditeter fordi det er så mange faktorer man ikke har kontroll over.
 
Back
Topp