✨IKM uke 33✨

Altsååå, frustrasjonen blir ikke akkurat mindre om dagen! Er nå på syklusdag 42, har tenkt at jeg hadde EL rundt 29/7 siden det var da jeg hadde siste dag med EL-slim (tror jeg..), men jeg sitter nå her fortsatt uten TR og med negativ test. Blir så oppgitt over denne kroppen :rolleyes: det murrer riktignok i skrivende stund, så krysser det jeg har for at TR kommer asap, så vi kommer i gang med ny pp:banghead: veldig hyggelig å se positive tester ellers her da, det gir meg faktisk håp oppi det hele! :Heartred

Så fin strek, 9 dpo? :woot:
Ja, 9 dpo! :D

Fikk denne nå i kveld :love7
IMG_4373.jpeg

Vis vedlegget 441523
13 dpo er den nederste testen. De tre før er tatt 12 dpo og den øverste 11 dpo. Ble litt testecrazy i går :bag: Disse er tidligtester.

Har også tatt en vanlig strimmeltest i går og en i dag, og begge får strek.
Vis vedlegget 441524

Måtte denne lille spiren sette seg godt og sitte hele veien til termin! Ringte IVF-klinikken og fortalte at jeg har testa positivt, og de sa at jeg kan fortsette på Utrogestan (200-300 mg hver kveld) til rundt uke 10. De skulle holde mappa mi åpen, i tilfelle, siden jeg har mista tre ganger før. Håper jeg slipper å ringe dem igjen! :smiley-angelic001
Går det fortsatt fremover!?

Går det fortsatt fremover!?
Skulle fått mensen i dag, og har fått positiv Clearblue Rask Deteksjon (ikke tidligstest) istedenfor, så foreløpig ser alt veldig lovende ut :Heartred

Gratulerer til dere over!:Heartred

Jeg får baaare skyggestreker/veldig svake. Skjønner ikke hvordan det er mulig å få skyggestrek så mange ganger! Brukt tre ulike merker/tester og får utrolig svak linje på alle. Har vært gravid 4 gr før og alltid fått blendahvit test når negativ. Men nå har det vært slik i 4 dager uten at jeg synes det blir noe spesielt sterkere. 13 dpo i dag og negativ cb digital så føler håpet er litt ute. Neste pp skal jeg IKKE teste tidlig, blir sprø:nailbiting:

De siste to:

Vedlegg

• IMG_2726.jpeg
    IMG_2726.jpeg
    693,8 KB · Visninger: 46
  • IMG_2720.jpeg
    IMG_2720.jpeg
    435,5 KB · Visninger: 45
Vis vedlegget 441523
13 dpo er den nederste testen. De tre før er tatt 12 dpo og den øverste 11 dpo. Ble litt testecrazy i går :bag: Disse er tidligtester.

Har også tatt en vanlig strimmeltest i går og en i dag, og begge får strek.
Vis vedlegget 441524

Måtte denne lille spiren sette seg godt og sitte hele veien til termin! Ringte IVF-klinikken og fortalte at jeg har testa positivt, og de sa at jeg kan fortsette på Utrogestan (200-300 mg hver kveld) til rundt uke 10. De skulle holde mappa mi åpen, i tilfelle, siden jeg har mista tre ganger før. Håper jeg slipper å ringe dem igjen! :smiley-angelic001
Sniker!

Dette gjør meg så glad! Krysser alt jeg har for at dette går veien :Heartred

9DPO, fortsatt blenda. Hatt litt brunt blod på papiret i dag - regner med mens er på vei. Testet ikke positivt før 10DPO sist gang, så tenker å teste i morgen også, om ikke mensen kommer for fullt :shy:

Vedlegg

• IMG_0195.jpeg
    IMG_0195.jpeg
    300,3 KB · Visninger: 48
Feilpost

Last edited:
Back
Topp