Hurra!!Vis vedlegget 441525
Dagens strek og den er tydelig sterkere enn de andre Venter på digital i posten for å få det svart på hvit. Håper dette er terminspiren og regnbuebabyen vår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!Vis vedlegget 441525
Dagens strek og den er tydelig sterkere enn de andre Venter på digital i posten for å få det svart på hvit. Håper dette er terminspiren og regnbuebabyen vår
Går det fortsatt fremover!?Vis vedlegget 441523
13 dpo er den nederste testen. De tre før er tatt 12 dpo og den øverste 11 dpo. Ble litt testecrazy i går Disse er tidligtester.
Har også tatt en vanlig strimmeltest i går og en i dag, og begge får strek.
Vis vedlegget 441524
Måtte denne lille spiren sette seg godt og sitte hele veien til termin! Ringte IVF-klinikken og fortalte at jeg har testa positivt, og de sa at jeg kan fortsette på Utrogestan (200-300 mg hver kveld) til rundt uke 10. De skulle holde mappa mi åpen, i tilfelle, siden jeg har mista tre ganger før. Håper jeg slipper å ringe dem igjen!
Skulle fått mensen i dag, og har fått positiv Clearblue Rask Deteksjon (ikke tidligstest) istedenfor, så foreløpig ser alt veldig lovende utGår det fortsatt fremover!?
Sniker!Vis vedlegget 441523
13 dpo er den nederste testen. De tre før er tatt 12 dpo og den øverste 11 dpo. Ble litt testecrazy i går Disse er tidligtester.
Har også tatt en vanlig strimmeltest i går og en i dag, og begge får strek.
Vis vedlegget 441524
Måtte denne lille spiren sette seg godt og sitte hele veien til termin! Ringte IVF-klinikken og fortalte at jeg har testa positivt, og de sa at jeg kan fortsette på Utrogestan (200-300 mg hver kveld) til rundt uke 10. De skulle holde mappa mi åpen, i tilfelle, siden jeg har mista tre ganger før. Håper jeg slipper å ringe dem igjen!
Ja, men av 4 forsøk nå. Har vi to kjemiske og en spontanabortDet er mange ulemper ved å teste tidlig og as. Får jo alltid med seg de kjemiske. Og, det er jo såå vanlig!
Tusen takkSniker!
Dette gjør meg så glad! Krysser alt jeg har for at dette går veien
Det er så kjedelig. Samme situasjon. Håper på en sen stigning eller at eggløsning var senere enn jeg trodde.Fikk denne nå. IKM på lørdag. Så da er nok løpet kjørt her..
Ja..samme. Men har dårlig følelse,men men. Kjipe greier :/Det er så kjedelig. Samme situasjon. Håper på en sen stigning eller at eggløsning var senere enn jeg trodde.
Så utrolig vondt. Jeg har to kjemiske og en ikke gravid på 3 siste forsøk så skjønner deg godt.Ja, men av 4 forsøk nå. Har vi to kjemiske og en spontanabort
Det er superbra på 10 dpoNye tester i dag, 10 DPO
Den øverste er morgenurin og den nederste er andre urin. Ganske stor forskjell vil jeg si!
Vis vedlegget 441626
Og en cb med uker 1-2, noe som stemmer veldig godt
Vis vedlegget 441627
Håper det betyr at det holder hele veienDet er superbra på 10 dpo
Det er iallefall veldig gode odds for det! Hvis HCG er over 25 noe den sannsynligvis er med den testen.Håper det betyr at det holder hele veien