✨IKM uke 33✨

Er så leii denne prøvinga nå.. rakk å få positiv test på torsdag. For å så våkne til skikkelig temperaturdropp fredag… lite hopp opp igjen på søndag og super dropp og blendahvit test i dag. Og siste to døgnene har det murret og knurret… intense smerter. Begynner nok å blø i løpet av dagen
Det er mange ulemper ved å teste tidlig og as. Får jo alltid med seg de kjemiske. Og, det er jo såå vanlig!
 
Hei! Slenger meg sent på her. Litt uviss IKM, for jeg har ikke fått tilbake mensen etter jeg sluttet på prevensjon for en måned siden. Tror IKM er 16/8 basert på når jeg fikk positiv EL test. Vet ikke om jeg er truffet av alvorlig strek-syke, men synes jeg har sett veeeldig svak strek i flere dager nå! skulle gjerne lagt inn bilde her, men skjønner jo ikke hvordan jeg gjør det:hilarious:hjelp noen?
 
Hei! Slenger meg sent på her. Litt uviss IKM, for jeg har ikke fått tilbake mensen etter jeg sluttet på prevensjon for en måned siden. Tror IKM er 16/8 basert på når jeg fikk positiv EL test. Vet ikke om jeg er truffet av alvorlig strek-syke, men synes jeg har sett veeeldig svak strek i flere dager nå! skulle gjerne lagt inn bilde her, men skjønner jo ikke hvordan jeg gjør det:hilarious:hjelp noen?
Spennende! Jeg hadde også antydninger til noe skyggegreier før jeg fink positive tester også:) du legger ved bilde ved å trykke på «legg til filer» som er nede til venstre når du skal skrive innlegg!
 
Back
Topp