✨IKM uke 33✨

IMG_5671.jpeg
Tydelig strek i dag også, kom med en gang. (Den øverste er fra i går kveld og helt tørr, så litt fargeforskjell pga det).

IMG_4929.jpeg

IMG_4933.jpeg

Gårsdagen og dagens test. Syns den virker noe sterkere i dag men vanskelig å vurdere med svake tester. Er uansett tidlig enda, 11 dpo og hcg stigning vil jo gå sakte i starten. Skal prøve å holde meg for å teste frem til i morgen i håp om tydeligere stigning. Uansett fornøyd med at streken fortsatt er der og ikke er vanskelig å se :Heartred

Bilde tatt lenge etter tidsfrist, men syns jeg skimter noe :confused004 hva tror dere?
Er tom for tester, men skal få samboer til å handle clearblue sin ultra tidlig til meg. Leser her inne på forumet at folk har fått positivt utslag på så lite som 5 hcg med den:nailbiting:

8dpo i dag:angelic: håpet stiger!

Vedlegg

• IMG_4352.jpeg
    IMG_4352.jpeg
    935 KB · Visninger: 98
Bilde tatt lenge etter tidsfrist, men syns jeg skimter noe :confused004 hva tror dere?
Er tom for tester, men skal få samboer til å handle clearblue sin ultra tidlig til meg. Leser her inne på forumet at folk har fått positivt utslag på så lite som 5 hcg med den:nailbiting:

8dpo i dag:angelic: håpet stiger!
Jepp! Det er jeg som fikk utslag på den, målte hcg på Furst etterpå som var på 5. Ville gått for make sure strimler også, babyplan har jeg kastet i søpla etter skyggestreker hele denne syklusen!

Å, i dag er det spennende her! :nailbiting:

Jeg regnet med at syklusen min ville være like lang som forrige, så derfor forventet/forventer jeg at IKM-dato er i dag, selv om jeg kun er 7 DPO. TR har foreøpig IKKE meldt sin ankomst, som vil si at det øker sannsynligheten for at et egg rekker å feste seg. Men testen i dag er jo åpenbart blenda, mtp at jeg kun er 7 DPO. Dette er veldig spennende, kjenner jeg! Ingen mensmurringer ennå, i alle fall.

Jepp! Det er jeg som fikk utslag på den, målte hcg på Furst etterpå som var på 5. Ville gått for make sure strimler også, babyplan har jeg kastet i søpla etter skyggestreker hele denne syklusen!
Har fått samboeren til å handle make sure og ultratidlig digital fra cb :D så får vi se hva som skjer.

Her har mensen ikke dukket opp enda, og jeg har eggløsningsslim?:oops: Så irriterende! Håper ikke det er noe kluss i syklusen nå..

Er eggløsningstestene så positive før ikm? Jeg har testet negativ på graviditetstest i dag.

Vedlegg

• IMG_2016.jpeg
    IMG_2016.jpeg
    700,2 KB · Visninger: 51
Her har mensen ikke dukket opp enda, og jeg har eggløsningsslim?:oops: Så irriterende! Håper ikke det er noe kluss i syklusen nå..
Er eggløsningstestene så positive før ikm? Jeg har testet negativ på graviditetstest i dag.
Jøss. Har du eggløsning nå? Vet at eggløsningstester kan slå ut på hcg, men aldri hørt at de slår ut ved mens? Men jeg er ikke særlig dreven i eggløsningsgsgamet

Jøss. Har du eggløsning nå? Vet at eggløsningstester kan slå ut på hcg, men aldri hørt at de slår ut ved mens? Men jeg er ikke særlig dreven i eggløsningsgsgamet
Aner ikke.. synes det er rart å få en så sterk eggløsningstest på ikm dagen, men samtidig negativ graviditetstest. Noen andre som er rundt ikm og vil ta en eggløsningstest for å se om deres også er sterk? :angelic: For science

Back
Topp