Ååå så gøy!! Dette må være terminspirenI dag kom det strek med en gang det ble vått, svak, men tydelig nok. Håper den er sterkere de nærmeste dagene, tør ikke helt tro på dette ennå! 11 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så gøy!! Dette må være terminspirenI dag kom det strek med en gang det ble vått, svak, men tydelig nok. Håper den er sterkere de nærmeste dagene, tør ikke helt tro på dette ennå! 11 dpo.
Takk! Håper, håper, håper!Ååå så gøy!! Dette må være terminspiren
Tydelig strek! Krysser fingrene for degI dag kom det strek med en gang det ble vått, svak, men tydelig nok. Håper den er sterkere de nærmeste dagene, tør ikke helt tro på dette ennå! 11 dpo.
Tenk om vi slipper IVF, begge to! Håper spiren sitter
Yeah!!!!!I dag kom det strek med en gang det ble vått, svak, men tydelig nok. Håper den er sterkere de nærmeste dagene, tør ikke helt tro på dette ennå! 11 dpo.
Det håper jeg inderlig, krysser fingre for oss begge!!Tenk om vi slipper IVF, begge to! Håper spiren sitter
Har ikke tatt el-tester, så ikke usannsynlig at det kan ha vært et par dager senere Har litt lange sykluser, så er nok derfor den ikke slo ut før nåOi denne må være positiv, så stas!! Er du helt sikker på eggløsningsdag?
Jepp! Det er jeg som fikk utslag på den, målte hcg på Furst etterpå som var på 5. Ville gått for make sure strimler også, babyplan har jeg kastet i søpla etter skyggestreker hele denne syklusen!Bilde tatt lenge etter tidsfrist, men syns jeg skimter noe hva tror dere?
Er tom for tester, men skal få samboer til å handle clearblue sin ultra tidlig til meg. Leser her inne på forumet at folk har fått positivt utslag på så lite som 5 hcg med den
8dpo i dag håpet stiger!
Har fått samboeren til å handle make sure og ultratidlig digital fra cb så får vi se hva som skjer.Jepp! Det er jeg som fikk utslag på den, målte hcg på Furst etterpå som var på 5. Ville gått for make sure strimler også, babyplan har jeg kastet i søpla etter skyggestreker hele denne syklusen!
Her har mensen ikke dukket opp enda, og jeg har eggløsningsslim? Så irriterende! Håper ikke det er noe kluss i syklusen nå..
Jøss. Har du eggløsning nå? Vet at eggløsningstester kan slå ut på hcg, men aldri hørt at de slår ut ved mens? Men jeg er ikke særlig dreven i eggløsningsgsgametEr eggløsningstestene så positive før ikm? Jeg har testet negativ på graviditetstest i dag.
Aner ikke.. synes det er rart å få en så sterk eggløsningstest på ikm dagen, men samtidig negativ graviditetstest. Noen andre som er rundt ikm og vil ta en eggløsningstest for å se om deres også er sterk? For scienceJøss. Har du eggløsning nå? Vet at eggløsningstester kan slå ut på hcg, men aldri hørt at de slår ut ved mens? Men jeg er ikke særlig dreven i eggløsningsgsgamet