✨IKM uke 33✨

Ja, men syns det er likt. Vis vedlegget 441389
Vis vedlegget 441388
På det siste bildet har jeg redigert inn litt høyere kontrast, men føler bare jeg piner meg sjøl. Den er jo ikke positiv.
Etter denne syklusen her hvor jeg har fått skyggestreker hver dag, tilogmed i dag en ganske «sterk» skyggestrek og mensen samtidig så kastet jeg alle early testene mine fra babyplan og skal neste gang bare bruke vanlig. Det der er tortur
 
Hei, bytter uke fra uke 31 :) Syklusen har vært litt på tur siste månedene, men i følge notatene mine har jeg landet på følgende:

Krippi95 - 29 - B1 - PP5 - EL 31/7 - IKM 15/8

Så gjenstår det bare og se åssen det blir. Tok en g-test på 6-7dpo, negativ. Trodde da det egentlig var ikm, men det var det da ikke. Så som dere forstår har jeg null kontroll her atm:laughing001 Frustrerende!
 
Hei, bytter uke fra uke 31 :) Syklusen har vært litt på tur siste månedene, men i følge notatene mine har jeg landet på følgende:

Krippi95 - 29 - B1 - PP5 - EL 31/7 - IKM 15/8

Så gjenstår det bare og se åssen det blir. Tok en g-test på 6-7dpo, negativ. Trodde da det egentlig var ikm, men det var det da ikke. Så som dere forstår har jeg null kontroll her atm:laughing001 Frustrerende!
Gikk litt fort, bytter da fra uke 32, ikke 31.
 
Back
Topp