✨IKM uke 33✨

Ja, men syns det er likt. Vis vedlegget 441389
Vis vedlegget 441388
På det siste bildet har jeg redigert inn litt høyere kontrast, men føler bare jeg piner meg sjøl. Den er jo ikke positiv.
Etter denne syklusen her hvor jeg har fått skyggestreker hver dag, tilogmed i dag en ganske «sterk» skyggestrek og mensen samtidig så kastet jeg alle early testene mine fra babyplan og skal neste gang bare bruke vanlig. Det der er tortur

Hei, bytter uke fra uke 31 :) Syklusen har vært litt på tur siste månedene, men i følge notatene mine har jeg landet på følgende:

Krippi95 - 29 - B1 - PP5 - EL 31/7 - IKM 15/8

Så gjenstår det bare og se åssen det blir. Tok en g-test på 6-7dpo, negativ. Trodde da det egentlig var ikm, men det var det da ikke. Så som dere forstår har jeg null kontroll her atm:laughing001 Frustrerende!

Hei, bytter uke fra uke 31 :) Syklusen har vært litt på tur siste månedene, men i følge notatene mine har jeg landet på følgende:

Krippi95 - 29 - B1 - PP5 - EL 31/7 - IKM 15/8

Så gjenstår det bare og se åssen det blir. Tok en g-test på 6-7dpo, negativ. Trodde da det egentlig var ikm, men det var det da ikke. Så som dere forstår har jeg null kontroll her atm:laughing001 Frustrerende!
Gikk litt fort, bytter da fra uke 32, ikke 31.

Føler jeg blir lettere kvalm enn vanlig, så tror jeg må ned å kjøpe make sure tester. Har bare babyplan tester liggende og virker som de fleste har bedre erfaring med make sure. Skummelt å håpe for mye og lage en høy fallgruve :nailbiting:

Føler jeg blir lettere kvalm enn vanlig, så tror jeg må ned å kjøpe make sure tester. Har bare babyplan tester liggende og virker som de fleste har bedre erfaring med make sure. Skummelt å håpe for mye og lage en høy fallgruve :nailbiting:
Hvem fører make sure?

Var denne 10dpo? Jeg er så spent på å teste selv i kveld, synes testene mine i dag så ganske like ut som dine :shy:
Ja 10 dpo. Har vært mysestreker frem til ettermiddag 10 dpo, da synes jeg de økte på. Har jo vært veldig usikker siden 8 dpo, en blanding av skygge og håp :joyful: blir utrolig spennende i kveld/imorgen da. Prøv å holde deg lengst mulig.:Heartred

Fikk så mye skygger på babyplan sist vi prøvde i 2021, at de har jeg ikke giddi å brukt penger på denne gang! Lykke til :woot:

Ja 10 dpo. Har vært mysestreker frem til ettermiddag 10 dpo, da synes jeg de økte på. Har jo vært veldig usikker siden 8 dpo, en blanding av skygge og håp :joyful: blir utrolig spennende i kveld/imorgen da. Prøv å holde deg lengst mulig.:Heartred
Men min strek er nesten borte nå når den har tørket, var det sånn på din og? Jeg har holdt meg 2,5 time og må så tisse! Så tror jeg må ta to tester i dag, en nå snart og en i kveld :hilarious:

Men min strek er nesten borte nå når den har tørket, var det sånn på din og? Jeg har holdt meg 2,5 time og må så tisse! Så tror jeg må ta to tester i dag, en nå snart og en i kveld :hilarious:
Ja, vanskelig å se når den var tørket, men så liksom noe :)

8 og 9 dpo, morgen og kveld. Syns det er noe der på dagens (de to nederste)??
Vis vedlegget 441353
Håper så veldig nå! :smiley-angelic001

Har bært tungt i formiddag, og kjente på skikkelig stikk i magen etterpå, og utover kvelden har jeg kjent noe som ligner veldig på ligamentsmertene jeg hadde da jeg var gravid.
Ser noe på det tre nederste :Heartred

Takk for at du deler dette, det gir litt håp. Ser flere som forteller om det samme og har venninner som også har barn der positiv test ikke kom før 12-14 dpo, men mange på forumet mener at hvis man har negativ test 10 dpo, så er løpet kjørt :(
Kropper er forskjellige. Her inne testes det mye og veldig lett å bli påvirket. Mine to forrige graviditeter har jeg gitt opp å teste på 10 dpo fordi "alle andre" i ikm gruppene fikk positive tester. Testet ikke positivt før etter ikm med de til stor overraskelse siden jeg var overbevist at jeg ikke var gravid:shy:

Takk for at du deler dette, det gir litt håp. Ser flere som forteller om det samme og har venninner som også har barn der positiv test ikke kom før 12-14 dpo, men mange på forumet mener at hvis man har negativ test 10 dpo, så er løpet kjørt :(
Man blir fort veldig påvirket her inne, på godt og vondt. Hver graviditet er jo helt unik, og eggløsning og festing skjer jo ikke etter boka! :Heartred Krysser det jeg har for at det går veien!!

Jeg fikk ikke positiv test før dagen hvor jeg ikke fikk mens var kommet med den lille som ble født i juni nå :)

Back
Topp