✨IKM uke 33✨

6 dpo og dagens temp :smiley-angelic001 kjenner ikke så mye symptomer. Litt murring bare. Tenker å teste på mandag, da er jeg 8 dpo.
IMG_4317.jpeg

Er dette sånne skyggestreker noen av dere andre har fått og? 12dpo

Vedlegg

• IMG_7580.jpeg
    IMG_7580.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 125
Mine var aldri skyggestreker. Synes denne er altfor sterk til å være skygge :woot: Så spennende! Håper for deg at det øker gradvis nå! Ta en ny i kveld:Heartred
To nye bilder.
Men herregud, jeg helte nedpå med en halvliter kaffe i går (første gang siden i fjor) og en hel boks snus??? Tok høyde for at løpet var kjørt

Vedlegg

• IMG_7591.jpeg
    IMG_7591.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 128
  • IMG_7590.jpeg
    IMG_7590.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 126
To nye bilder.
Men herregud, jeg helte nedpå med en halvliter kaffe i går (første gang siden i fjor) og en hel boks snus??? Tok høyde for at løpet var kjørt
Takk :Heartred
Ingen tvil om at det er noe der, sånn det begynte her også, sykt svake, myse-streker, som ble bittelitt sterkere dag for dag. Blir veldig spennende i kveld/morgen! Hvor tidlig har du fått positiv før? Men første min fikk jeg ikke positiv før 12 dpo :)

Ingen tvil om at det er noe der, sånn det begynte her også, sykt svake, myse-streker, som ble bittelitt sterkere dag for dag. Blir veldig spennende i kveld/morgen! Hvor tidlig har du fått positiv før? Men første min fikk jeg ikke positiv før 12 dpo :)
Er det sant?? Oi, trodde ikke man testet positivt så sent. Må prøve å ikke få så forhåpninger, for blir skuffa hver gang, og trodde ikke det skulle gå igjen uten ivf egentlig :hilarious: sist testet jeg tydelig positivt (men svak såklart) 8dpo!

Er det sant?? Oi, trodde ikke man testet positivt så sent. Må prøve å ikke få så forhåpninger, for blir skuffa hver gang, og trodde ikke det skulle gå igjen uten ivf egentlig :hilarious: sist testet jeg tydelig positivt (men svak såklart) 8dpo!
Joda, mange som gjør det :) så går det jo sykt sakte i starten. Du kan jo også hatt el senere eller det festet seg senere. Håper for deg!! Du må dele neste test! :joyful:

Fortsatt blenda test i dag tidlig, usikker på dpo om det er 10-11.
Fikk vite i går kveld at bestevenninna mi er 5 uker på vei :love7 Både glad og trist på samme tid, hun har 2 små og det hadde vært så koselig om vi var gravid samtidig!

Takk for at du deler dette, det gir litt håp. Ser flere som forteller om det samme og har venninner som også har barn der positiv test ikke kom før 12-14 dpo, men mange på forumet mener at hvis man har negativ test 10 dpo, så er løpet kjørt :(

Joda, mange som gjør det :) så går det jo sykt sakte i starten. Du kan jo også hatt el senere eller det festet seg senere. Håper for deg!! Du må dele neste test! :joyful:
:Heartred Skal det!!

Testet noe mer?
Ja, men syns det er likt. IMG_5643.jpeg
IMG_5643.jpeg
På det siste bildet har jeg redigert inn litt høyere kontrast, men føler bare jeg piner meg sjøl. Den er jo ikke positiv.

Back
Topp