✨IKM uke 33✨

Blenda 9 dpo :(
Jeg som sa jeg ikke kjente noe særlig har kjent en del i lysken i dag så da steg håpet litt. Prøve å vente til lørdag med ny test :nailbiting:

Vedlegg

• 20240808_235418.jpg
    20240808_235418.jpg
    2,3 MB · Visninger: 56
Æsj… Har fått skikkelig svie nedentil. Det kom noen få bloddråper på papiret i dag også, rødt i fargen. Begynner å lure på om den «festeblødningen» som kom i går bare er utflod i forbindelse med sopp. 5 DPO i dag, så enda en stund før jeg kan teste :dead:

8 dpo morgen og kveld, 9 dpo morgen:
IMG_5631.jpeg
Syns liksom det er antydninger til noe på den siste, men det er jo ikke tydelig strek akkurat. Ser dere noe?

Spent på de nærmeste dagene.

Last edited:
Last edited:
Gikk på en testsmell. Var egentlig veldig innstilt på å hvertfall vente til i morgen men så ble jeg plutselig veldig kvalm av å kjøre 5 min bil hjem på en strekning jeg aldri blir bilsyk på ellers. Er 30 sone og lite svinger så ikke veier jeg pleier å bli kvalm på. Fikk derfor akutt testrang og måtte bare teste. Selvfølgelig negativ, er bare 8 DPO men føler jeg kan se antydning til strek (eventuelt ønske strek) dersom jeg lyser på i rett vinkel :hilarious: Har egentlig ikke troen men hadde vært veldig kjekt om det satt og vi slapp å starte på IVF neste uke:smiley-angelic001
IMG_4919.jpeg

Gikk på en testsmell. Var egentlig veldig innstilt på å hvertfall vente til i morgen men så ble jeg plutselig veldig kvalm av å kjøre 5 min bil hjem på en strekning jeg aldri blir bilsyk på ellers. Er 30 sone og lite svinger så ikke veier jeg pleier å bli kvalm på. Fikk derfor akutt testrang og måtte bare teste. Selvfølgelig negativ, er bare 8 DPO men føler jeg kan se antydning til strek (eventuelt ønske strek) dersom jeg lyser på i rett vinkel :hilarious: Har egentlig ikke troen men hadde vært veldig kjekt om det satt og vi slapp å starte på IVF neste uke:smiley-angelic001Vis vedlegget 441337
Vi er i samme situasjon, blir IVF-forsøk på neste syklus eller den etter hvis det ikke klaffer nå.

8 og 9 dpo, morgen og kveld. Syns det er noe der på dagens (de to nederste)??
IMG_5640.jpeg
Håper så veldig nå! :smiley-angelic001

Har bært tungt i formiddag, og kjente på skikkelig stikk i magen etterpå, og utover kvelden har jeg kjent noe som ligner veldig på ligamentsmertene jeg hadde da jeg var gravid.

8 og 9 dpo, morgen og kveld. Syns det er noe der på dagens (de to nederste)??
Vis vedlegget 441353
Håper så veldig nå! :smiley-angelic001

Har bært tungt i formiddag, og kjente på skikkelig stikk i magen etterpå, og utover kvelden har jeg kjent noe som ligner veldig på ligamentsmertene jeg hadde da jeg var gravid.
Jeg ser :Heartred håper det øker i morgen:love7

Hei!

Slenger meg med på tråden her!

Ønskerosslillegull - 35 - B3 - PP1 - EL 1/8 - IKM 15/8

Har så testetrang, men skal klare å vente til i morgentidlig. Elsker å se testene til dere andre og håper at det er mange som får to streker

Back
Topp