7DPO og skal prøve å holde meg til søndag før test (10 DPO) men er ikke så lett med alle testene på forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir veldig spennende i morgenGir ikke opp helt enda, er bare 9 dpo men gidder ikke svi av mer tester for å stirre i hjel
Testet noe mer?Sorry spam, men måtte ta en på jobb. Øker litt nå Vis vedlegget 441247
Fikk ikke testet før nå, men fikk detteTestet noe mer?
Gratulerer!! Hvor mange dpo? 12?Fikk ikke testet før nå, men fikk dette Vis vedlegget 441318
GratulererFikk ikke testet før nå, men fikk dette Vis vedlegget 441318
Gratulerer så masseFikk ikke testet før nå, men fikk dette Vis vedlegget 441318
Takk 11 dpoGratulerer!! Hvor mange dpo? 12?
Gratulerer
TakkGratulerer så masse
Vi er i samme situasjon, blir IVF-forsøk på neste syklus eller den etter hvis det ikke klaffer nå.Gikk på en testsmell. Var egentlig veldig innstilt på å hvertfall vente til i morgen men så ble jeg plutselig veldig kvalm av å kjøre 5 min bil hjem på en strekning jeg aldri blir bilsyk på ellers. Er 30 sone og lite svinger så ikke veier jeg pleier å bli kvalm på. Fikk derfor akutt testrang og måtte bare teste. Selvfølgelig negativ, er bare 8 DPO men føler jeg kan se antydning til strek (eventuelt ønske strek) dersom jeg lyser på i rett vinkel Har egentlig ikke troen men hadde vært veldig kjekt om det satt og vi slapp å starte på IVF neste ukeVis vedlegget 441337
Håper vi slipper begge to!!Vi er i samme situasjon, blir IVF-forsøk på neste syklus eller den etter hvis det ikke klaffer nå.
Jeg ser håper det øker i morgen8 og 9 dpo, morgen og kveld. Syns det er noe der på dagens (de to nederste)??
Vis vedlegget 441353
Håper så veldig nå!
Har bært tungt i formiddag, og kjente på skikkelig stikk i magen etterpå, og utover kvelden har jeg kjent noe som ligner veldig på ligamentsmertene jeg hadde da jeg var gravid.
Så spennende!!!8 og 9 dpo, morgen og kveld. Syns det er noe der på dagens (de to nederste)??
Vis vedlegget 441353
Håper så veldig nå!
Har bært tungt i formiddag, og kjente på skikkelig stikk i magen etterpå, og utover kvelden har jeg kjent noe som ligner veldig på ligamentsmertene jeg hadde da jeg var gravid.