✨IKM uke 33✨

Endelig skjer det noe med tempen her! Har lurt litt på om det er feil med klokka mi eller om det er så varmt på soverommet at målingene blir feil.
IMG_4294.jpeg


I går fikk jeg en liiiiiiten rosa prikk på papiret da jeg var på do. I går var jeg 2 dpo. Lurer derfor på om det kan ha vært fra egget som slapp? Litt tidlig og litt lite for å kunne være noe festeblødning :confused004

IMG_4293.jpeg
 
Lurer litt på om jeg kan være gravid. Nr 1 er dagens og synes den både er sterkere og lettere å se enn de tatt før. Bilde 2 er tatt samme dag (10dpo) sist graviditet. Blir veldig spennende i ettermiddag (den økte masse sist ila dagen). Enten er det noe, eller kanskje kjemisk :bag: hmmm

B8986DCD-1D77-4165-A502-ADBA80ED136E.jpeg


6CD857DD-6E28-44D4-BAD0-AD82D0B31341.jpeg
 
Lurer litt på om jeg kan være gravid. Nr 1 er dagens og synes den både er sterkere og lettere å se enn de tatt før. Bilde 2 er tatt samme dag (10dpo) sist graviditet. Blir veldig spennende i ettermiddag (den økte masse sist ila dagen). Enten er det noe, eller kanskje kjemisk :bag: hmmm

Vis vedlegget 441223

Vis vedlegget 441224
Så spennende :happy119 Du skal teste igjen senere i dag da??
Tenkte å svi av min første test i dag tidlig jeg også men i flyttekaoset så kom jeg på at alle testene ligger hos mamma :confused3 Så da får jeg ikke testet før langt ut på ettermiddagen.. Kjenner ingenting til noe symptomer så har ikke troen, hadde mer troa forrige PPda jeg hadde masse murringer og strekk :dontknow
 
Så spennende :happy119 Du skal teste igjen senere i dag da??
Tenkte å svi av min første test i dag tidlig jeg også men i flyttekaoset så kom jeg på at alle testene ligger hos mamma :confused3 Så da får jeg ikke testet før langt ut på ettermiddagen.. Kjenner ingenting til noe symptomer så har ikke troen, hadde mer troa forrige PPda jeg hadde masse murringer og strekk :dontknow
Ja må det! :happy: Kjenner ikke mye jeg heller, og det gjorde jeg ikke sist gang heller, så det trenger ikke bety noe:joyful:
 
Back
Topp