Ja, kanskje. Men den er ikke tydelig rosa.. har fått så utallige skyggestrekerOiii der er det vel strek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kanskje. Men den er ikke tydelig rosa.. har fått så utallige skyggestrekerOiii der er det vel strek?
Synes babyplan er ramme på skygger. Men tidlig enda, håper det øker påJa, kanskje. Men den er ikke tydelig rosa.. har fått så utallige skyggestreker
Ja, føler det er sjeldent jeg ikke får skyggeSynes babyplan er ramme på skygger. Men tidlig enda, håper det øker på
Ser noe!! Håper det er babystrekSynes liksom jeg ser noooe på denne tatt nå, 8 dpo på 3 timers kaffeurin
Vis vedlegget 441082
Edit: etter 1 time. Er jo noe her
Vis vedlegget 441087
Oi ser noe på denne og krysser fingrene for begge dere!!Kveldens test
JaaaaAltså jeg gleder meg SÅ til å stå opp i morgen og se testene deres
Hvordan ser tempen din ut nå?Ser noe!! Håper det er babystrek
Oi ser noe på denne og krysser fingrene for begge dere!!
Det er bra du bare er 3 dpo, da drar vi ut spenninga littSå spennede å henge her inne! Gleder meg til alle sine tester fremover selv er jeg bare 3 dpo,og har lenge før spenninga setter inn
Fortsatt høy, men synes den pleier å være det lenge (selvom jeg ikke er gravid)Hvordan ser tempen din ut nå?
Ja,sant detDet er bra du bare er 3 dpo, da drar vi ut spenninga litt
Ikke gi opp enda! Fulgte hun Ragnhild Margrethe på snap, og hun testet ikke positivt før en god stund etter IKMDessverre over og ut på meg denne gang. Helt blanke tester og vanlig menssmerter på gang. 10 dpo. Skyggen i går var bare ovitrielle dessverre.
Vis vedlegget 441138
Synes denne ser sterkere ut enn vanlig «skygge»Dagens 9 dpo (8 el 9), er jo noe der, men ser jeg fikk ultrasvakt 10 dpo sist (og senere på førstemann), så tipper det andre har vært skygger. Blir blir spennende videre, men har ikke helt troa Vis vedlegget 441148
Hm ja, kanskje Ser noe på de tørket nå, det gjorde jeg ikke før. Tar en i kveldinga og ser.Synes denne ser sterkere ut enn vanlig «skygge»
Nei, absolutt ingenting.. så det er nok ikke noe denne måneden, men det går helt fintHm ja, kanskje Ser noe på de tørket nå, det gjorde jeg ikke før. Tar en i kveldinga og ser.
Har du noen symptomer?
Ja, men dette er IVF og vet akkurat når EL er, så skal jeg tro på forskning så ser det mørkt ut iallefall.Ikke gi opp enda! Fulgte hun Ragnhild Margrethe på snap, og hun testet ikke positivt før en god stund etter IKM