✨IKM uke 33✨

Ja jeg har vært superhappy med det helt frem til nå i kveld. Det er så mye, mye mer enn da jeg hadde vellykket svangerskap, også fikk jeg eggløsning tidligere enn antatt, men ja det er jo også et godt tegn! Tester igjen nå og da var testen så og si blank så da er nok ovitrielle ute av kroppen når som helst :cool:
Krysser fingrene for at det øker på igjen nå :Heartred :happy:

Noen som føler seg like sjuk i huet som meg i dpo land?:banghead: Jeg er 3 DPO idag og jeg føler allerede stikk i magen/lysken og murr i ryggen, som jeg gjorde fra 3 DPO sist syklus (ble gravid men endte i kjemisk). Så spm er om det er håp så tidlig eller om verpesjuka spiller meg et puss. Er nok det siste! Nå skal vi snart reise bort på ferie og det blir godt for psyken ihvertfall, slitsomt det tankekjøret her. :p

7 dpo og selvfølgelig negativ. Men gøy å teste uansett :angelic: Gleder meg til i morgen, og til å se deres tester i dag!

Vedlegg

• IMG_1648.jpeg
    IMG_1648.jpeg
    1 MB · Visninger: 50
Helt blenda i dag, 8 dpo. Så var nok bare skygge i går:happy: jeg har jo aldri testet positivt så tidlig som dette før, så tror jeg skal smøre meg med tålmodighet :joyful:
87EEF83D-9DD6-4A9C-8819-BEE698248FD4.jpeg

Noen som føler seg like sjuk i huet som meg i dpo land?:banghead: Jeg er 3 DPO idag og jeg føler allerede stikk i magen/lysken og murr i ryggen, som jeg gjorde fra 3 DPO sist syklus (ble gravid men endte i kjemisk). Så spm er om det er håp så tidlig eller om verpesjuka spiller meg et puss. Er nok det siste! Nå skal vi snart reise bort på ferie og det blir godt for psyken ihvertfall, slitsomt det tankekjøret her. :p
Det er veldig slitsomt! Er bare i PP1 denne runden, men merker jo det går litt til hodet på deg. Det som er så forvirrende er jo hvor forskjellig kroppen kan være måned for måned, og det meste er visst mulig :bag::Heartred Håper for deg at det betyr en liten spire:Heartred

7 dpo og selvfølgelig negativ. Men gøy å teste uansett :angelic: Gleder meg til i morgen, og til å se deres tester i dag!
Synes jeg ser noe, jeg :pompus: men 7dpo er jo tidlig, så kan jo bare være skygge - blir spennende å se fremover :love7:nailbiting: håper!

Synes jeg ser noe, jeg :pompus: men 7dpo er jo tidlig, så kan jo bare være skygge - blir spennende å se fremover :love7:nailbiting: håper!
Var kanskje litt skygge på bildet, men så ingenting i virkeligheten :hilarious: Har fått maaange skygger, så tror ikke på det før den er tydelig rosa:angelic:

Skyggestrek på BP tidlig, kan fortsatt være ovitrielle. Fikk tilnærmet blank i dag tidlig, men har alltid sterkere streker på andre urin. 9 dpo

Vedlegg

• IMG_3415.jpeg
    IMG_3415.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 48
Synes liksom jeg ser noooe på denne tatt nå, 8 dpo :bored: på 3 timers kaffeurin
D14ED240-6A98-4FF0-9DB3-247D948EC134.jpeg

Edit: etter 1 time. Er jo noe her :nailbiting:
7D9FB73E-903F-447C-8408-1AECE832DEE7.jpeg

Last edited:
Back
Topp